 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
33ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο: Οι Ιταλοί ξανάρχονται! |
11/5/2005 1:28 μμ
|
|
|
|
 |
H εμπειρία των Luca Betti - Andrea Signorotto από το JWRC, που συμμετείχαν περσι με Peugeot 206 και Fiat Punto και φέτος με Renault Clio, θα αποδειχθεί πολύτιμη στην πορεία του Troffeo Mitsubishi EVO Cup. |
|
Στο 33ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο θα βρεθούν τα πληρώματα του ιταλικού Mitsubishi Cup προκειμένου να συμμετάσχουν στον δεύτερο αγώνα του θεσμού τους. Ας δούμε, όμως, με μια πιο προσεκτική ματιά πως ακριβώς έχουν τα πράγματα για τα πληρώματα της γειτονικής χώρας.
Tα πληρώματα
Για το 2005 το Troffeo Mitsubishi EVO Cup αριθμεί 20 συμμετοχές, συνθέτοντας ένα πλήρες πρωτάθλημα που αναμένεται να παραμείνει αμφίρροπο μέχρι το τέλος. Σε αυτό συντελεί και η ύπαρξη έμπειρων πληρωμάτων που έχουν αποδείξει την ταχύτητά τους ακόμα και εκτός των Ιταλικών συνόρων. Πιο γνωστοί εξ αυτών οι Alessandro Broccoli – Mauro Armellino οι οποίοι συμμετείχαν πέρσι στο JWRC με Fiat Punto και οι Luca Betti - Andrea Signorotto που συμμετείχαν και αυτοί με Peugeot 206. Στα νέα ταλέντα συγκαταλέγεται και ο Anton Alen (γιος του μεγάλου Marku Alen) ο οποίος έχει δίπλα του τον Jussi Aariainen. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και οι έμπειροι του χώρου, όπως οι Emmanuelle Dati – Alessandro Giusti, με τον οδηγό να έχει ένα πλούσιο παλμαρε σε αγώνες με Ν/4 από το 2002, ενώ έχει στο ενεργητικό του και αρκετούς αγώνες με WRC. Οι Sergio Pianezzola – Dino Zanatta, όμως, φαντάζουν το μεγάλο όνομα, έχοντας κατακτήσει το ιταλικό πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν του 2004 και διαθέτοντας μια εμπειρία 10 ετών ως πλήρωμα.
 |
O 20χρονος Anton Alen, έδειξε από τον πρώτο αγώνα ότι έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στο θεσμό. Ο συναγωνισμός, βέβαια είναι πολύ έντονος, όπως μας είπε, αλλά προτιμά τα τετρακίνητα αυτοκίνητα που είναι πιο εύκολα στην οδήγηση από τα, ούτως ή άλλως, ακριβά S1600. |
|
Το πρόγραμμα
Το φετινό πρόγραμμα του Mitsubishi EVO Cup Ιταλίας έχει ως εξής:
16-17/4 Ράλλυ Coppa Liburna (χ.)
13-14/5 Ράλλυ Μαύρο Ρόδο (χ.)
11-12/6 Ράλλυ della Marca (α.)
30-31/7 Ράλλυ Oltrepo Pavese (α.)
3-4/9 Ράλλυ del Gargano (α.)
1-2/10 Ράλλυ Altopiano 7 Communi (χ.)
22-23/10 Ράλλυ A.C. Como (α.)
5-6/11 Ράλλυ San Crispino (χ.)
Στον πρώτο αγώνα, το Ράλλυ Coppa Liburna, η έντονη βροχή ήταν εκείνη που δημιούργησε πολλά προβλήματα στα πληρώματα, αφού οι ειδικές διαδρομές λάσπωσαν. Οι Alessandro Broccoli – Mauro Armellino κέρδισαν τον αγώνα, αφού κατάφεραν να κρατηθούν εμπρός από τον Sergio Pianezzola, ο οποίος λίγο αργότερα έσπασε το ψυγείο λαδιού και εγκατέλειψε. Την θέση του ανέλαβε ο Luca Beti, ο οποίος φρόντισε να ελέγξει τον ανταγωνισμό και να τερματίσει δεύτερος. Ο Emmanuelle Dati ήταν εκείνος ο οποίος τερμάτισε τελικά τρίτος, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον Anton Allen που προσπάθησε μέχρι το τέλος να τον περάσει. Έτσι η βαθμολογία του ιταλικού Mitsubishi EVO Cup, μετά τον πρώτο αγώνα, διαμορφώθηκε ως εξής:
 |
Οι Emmanuelle Dati - Alessandro Giusti ξεκίνησαν τη χρονιά με μια πολύ καλή τρίτη θέση στο Ράλλυ Coppa Liburna. |
|
1. Broccoli Alessandro - Armellino Mauro 20 β.
2. Betti Luca - Signorotto Andrea 15 β.
3. Dati Emanuele - Giusti Alessandro 12 β.
4. Alén Anton - Aariainen Jussi 10 β.
5. Gianfico Fabio - Mongillo Liberato 8 β.
6. Pesavento Paolo - Michelet Alessandro 6 β.
7. Perangioli Valter - Zambiasi Lucia 4 β.
8. Sossella Manuel - Ronzani Federico 3 β.
9. Battistini Daniele - Giannecchini Luca 2 β.
10. Varisto Gianluca - Belfiore Romano 1 β.
Τα αυτοκίνητα και οι παροχές
Στο ιταλικό Mitsubishi EVO Cup γίνονται δεκτά όλα τα αυτοκίνητα EVO VI, VII, VIII και VIII MR. Από εκεί και πέρα, όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να εφοδιάζουν τα αυτοκίνητά τους με συγκεκριμένα ανταλλακτικά τα οποία τους παρέχει η Ralliart Ιταλίας. Αυτά περιλαμβάνουν:
1. Κιτ εξοπλισμού ασφαλείας (το οποίο είναι της Sabelt και περιλαμβάνει τα πάντα, όπως κλωβό ασφαλείας, πυροσβέσεις, καθίσματα, τιμόνι κλπ.)
2. Αναρτήσεις Extremetech ή Ohlins (τις οποίες παρέχει η Ralliart έναντι 7.300 ευρώ)
3. Ζάντες Toora ή Technomagnesio (με τις πρώτες να είναι υποχρεωτικές για τα MR)
4. Ελαστικά Pirelli (όλες οι διαθέσιμες γόμες και μεγέθη)
5. Τακάκια Ralliart.
 |
Oι Sergio Pianezzola - Dino Zanatta έχουν την εμπειρία να πρωταγωνιστήσουν και το απέδειξαν στον πρώτο αγώνα, όπου πίεζαν για τη νίκη μέχρι να εγκαταλείψουν. |
|
Κατά βάση πρόκειται για Super N αυτοκίνητα, τα οποία όμως έχουν κάποιους περιορισμούς σε ότι αφορά τους προμηθευτές των ανταλλακτικών.
Επίσης η Ralliart φροντίζει ώστε σε κάθε αγώνα να υπάρχουν φορτηγά της στο σέρβις παρκ που να μπορούν να εφοδιάζουν με τα αναγνωρισμένα ανταλλακτικά τους συμμετέχοντες. Τα πληρώματα, από την πλευρά τους, οφείλουν να φορούν όχι μόνο τις ίδιες αγωνιστικές φόρμες, αλλά σε όλες τις παράπλευρες εκδηλώσεις ενός αγώνα πρέπει να φορούν τα ρούχα του Cup, τα οποία παραλαμβάνουν με την εγγραφή τους, η οποία κοστίζει 2.500 ευρώ. Τα αυτοκίνητα, επίσης, πρέπει να φέρουν τα αυτοκόλλητα των χορηγών του θεσμού, τα οποία περιλαμβάνουν μια φάσα Mitsubishi Cup στο παρμπρίζ, ένα αυτοκόλλητο Castrol στο καπό και δυο μικρά αυτοκόλλητα Pirelli και Sabelt στις γωνίες του αυτοκινήτου.
Σε ότι αφορά τα έπαθλα, εκεί τα πράγματα είναι αρκετά πλούσια, αφού οι έξι πρώτοι κάθε αγώνα λαμβάνουν εκτός από χρηματικά και έπαθλα υπό μορφή ελαστικών και ανταλλακτικών. Για παράδειγμα, αν ο πρώτος του Cup είναι και πρώτος στην κατηγορία Ν, τότε παίρνει 4.000 ευρώ σε μετρητά, 5.000 ευρώ σε ανταλλακτικά και 6 αγωνιστικά ελαστικά Pirelli. Ανάλογα διαμορφώνονται τα έπαθλα, αν ο πρώτος είναι ταυτόχρονα και πρώτος γενικής, ή αν είναι απλά πρώτος Cup. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε και το επίσημο site του Troffeo Mitsubishi EVO Cup.
Αυτοί είναι , λοιπόν, οι Ιταλοί οι οποίοι θα έρθουν στην χώρα μας προκειμένου να αντιμετωπίσουν τους Έλληνες άσους των τετρακίνητων N αυτοκινήτων και πλέον το ενδιαφέρον όλων μετατίθεται για το Σάββατο, όπου η μάχη θα μεταφερθεί από τα χαρτιά στις ειδικές διαδρομές του 33ου Ράλλυ Μαύρο Ρόδο._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )
|
|
|
 |
Οι νικητές του πρώτου αγώνα του ιταλικού Mitsubishi Cup, Alessandro Broccoli - Mauro Armellino. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|