Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

33o Ράλλυ Μαύρο Ρόδο: Πράξη δεύτερη… 11/5/2005 12:13 μμ

"Και τώρα τους Ιταλούς πως τους αντιμετωπίζεις;", φαίνεται να σκέφτεται ο Άρης Βωβός, που όμως έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι του αρέσουν οι προκλήσεις.
Αν δούμε τις ειδικές διαδρομές, τα πράγματα είναι σχεδόν τέλεια. Λέμε σχεδόν, γιατί ενώ οι τρεις ειδικές διαδρομές θα είναι πραγματική απόλαυση για πληρώματα και θεατές, η τέταρτη, η Στεφάνη, πραγματικά μοιάζει παραφωνία. Μικρή σε μήκος και μεγάλη σε τραχύτητα αναμένεται να δοκιμάσει τις αντοχές των αυτοκινήτων, ωστόσο μιλάμε για αγώνα ράλλυ και συνεπώς η στρατηγική είναι και αυτή μέρος του παιχνιδιού. Οι παλαιότεροι, μάλιστα, ίσως ισχυριστούν ότι κάτι τέτοιες ειδικές δίνουν ένα πιο «αντρικό» τόνο στον αγώνα. Από εκεί και πέρα Μοσχοπόδι και Σκούρτα είναι οι αγαπημένες των πληρωμάτων, συνεπώς εκεί αναμένεται να προσπαθήσουν και περισσότερο για το κάτι παραπάνω.

Στις συμμετοχές, τώρα, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 37 Ν/4, 20 Α/5 και 4 πολύ καλά S1600, αναμένεται αν μη τι άλλο να προσφέρουν θέαμα διαρκείας στον κόσμο. Για τους φιλοξενούμενους Ιταλούς οδηγούς του Mitsubishi Cup θα αναφερθούμε πιο αναλυτικά σε άλλο κείμενο, αλλά σίγουρα θα έχουν δράση «λαγού» για τους Έλληνες που θα προσπαθήσουν να τους δείξουν ότι εντός έδρας αυτοί είναι τα φαβορί. Οι Άρης Βωβός – «ΕΛ-ΕΜ» (Mitsubishi EVO 8), Πάνος Χατζητσοπάνης – Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi EVO 8), Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO 8) και Σωκράτης Τσολακίδης – Σωκράτης Παυλίδης (Subaru Impreza N11) θα αποτελέσουν την ελληνική εμπροσθοφυλακή, ενώ η συμμετοχή των Άρη Ιαβέρη – Τέλη Καϊρη με το Subaru Impreza N10 του Sport Center
Το κίτρινο Punto επιστρέφει στα χέρια των Ιαβέρη Jr. - Σπύρου Κολτσίδα αν και ο δρόμος προς την κορυφή (όπως και στην φωτογραφία) θα είναι σκληρός, τόσο κυριολεκτικά (λόγω των πολλών N/4), όσο και μεταφορικά (λόγω του σκληρού ανταγωνισμού).
ακόμα δεν έχει εξασφαλιστεί. Η τετράδα των S1600 από την άλλη θα έχει την δική της μάχη, με τους Ιαβέρη Jr. – Σπύρο Κολτσίδα να επιστρατεύουν το καλό Fiat Punto (το κίτρινο που κέρδισε το πρωτάθλημα της F3 πέρσι) και το Fiesta του Λάμπρου Αθανασούλα και του Νίκου Μουζάκη να έχει πλέον κάποιες από τις νέες εξελίξεις της M-Sport, το ζήτημα πλέον μετατίθεται όχι μόνο στην ταχύτητα αλλά και στο πόσα από τα τέσσερα πληρώματα θα δουν την ράμπα του τερματισμού, αφού τόσο οι Κώστας Παραδείσης - Μαρία Τάκου με το Peugeot 206, όσο και οι "Λεωνίδας" - Γιώργος Κότσαλης με το Renault Clio, διαθέτουν την ικανότητα να κερδίσουν. Στην μάχη των «μικρών» με τα Yaris η τριπλέτα Λευτέρης Μανιαδάκης – Νίκος Ζακχαίος, Γιάννης Αναγνωστάκος – Βαγγέλης Κοντούζογλου και Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης θα έχουν δύσκολο έργο λόγω της κατάστασης του δρόμου που θα βρίσκουν μπροστά τους (ξεκινούν από τις θέσεις 38, 39 και 40). Βέβαια, υπάρχουν και οι πρωτοπόροι στο κύπελλο χώματος, Χαράλαμπος Γαζετάς – Χρήστος Φωτομαράς, οι οποίοι μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σε ταχύτητα, διαθέτουν όμως την μαγική συνταγή του τερματισμού, πράγμα που διέφυγε από τους προαναφερθέντες τρεις συνδυασμούς στον πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος. Τέλος, η κατηγορία που κλείνει τις συμμετοχές, αυτή των εκτός δρόμου, αυτή τη φορά μάλλον θα κριθεί ανάμεσα σε δυο, αφού οι Σπύρος Δουκέρης – Ελένη Ξενάκη και Γιάννης Καλτσάς – Φραντζέσκα Λάσδα με τα Land Rover δεν φαίνεται ότι θα απειληθούν από κανένα (ελλείψει και του Στέφανου Αττάρτ).

Τερματισμός και πρώτη θέση είναι μονόδρομος για τους Λευτέρη Μανιαδάκη και Νίκο Ζακχαίο, αν δεν θέλουν να βρεθούν σε δύσκολη θέση, όπως πέρσι.
Την Πέμπτη και τη Παρασκευή, τα προκαταρκτικά του αγώνα ξεκινούν από τον τεχνικό έλεγχο που θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Renault ΡΕΛΕΞ, ενώ για το πρωινό της Παρασκευής έχει προγραμματιστεί το shakedown στην περιοχή της Μαυροσουβάλας. Το απόγευμα της ίδια μέρας θα γίνει και η υπερειδική με μήκος 1,1 χλμ, όπου τα αυτοκίνητα θα μπαίνουν ένα ένα (δεν θα είναι με παράλληλες διαδρομές). Το πρωί του Σαββάτου, στις 10:12 ξεκινάει το «κύριο πιάτο» του αγώνα με την ειδική διαδρομή Πύλη._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )

Ας δούμε τι μας δήλωσαν κάποιοι από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές του αγώνα:

Σωκράτης Τσολακίδης: Πολύ γρήγορος και ωραίος αγώνας, με πολύ όμορφες ειδικές που θα προσφέρουν θέαμα στον κόσμο. Το Μοσχοπόδι είναι η αγαπημένη μου. Αλλάξαμε ανάρτηση στο αυτοκίνητο, αφού είχαμε πρόβλημα στον προηγούμενο αγώνα και τώρα δείχνει πολύ καλό. Θα προσπαθήσουμε να κυνηγήσουμε τον ανταγωνισμό, έλληνες και ξένους, αφού αυτό είναι και ο λόγος που τρέχουμε.

Ιαβέρης Jr.: είναι ευχάριστο που γίνεται ο αγώνας κοντά στην Αθήνα και μάλιστα σε μέρες που μπορεί να έρθει ο κόσμος. Οι διαδρομές είναι πολύ καλές και το οδόστρωμα μοιάζει με χαλί. Μόνο η Στεφάνη είναι αδιάφορη και επικίνδυνη για εγκαταλείψεις. Αισιόδοξα τα βλέπω τα πράγματα και έχουμε και πολλούς φίλους μας στην περιοχή που θα έρθουν να μας δουν.

Γιάννης Αναγνωστάκος: Ωραίες οι ειδικές διαδρομές. Ειδικά τα Σκούρτα και η Πύλη. Αυτή βέβαια είναι πολύ γρήγορη και ξεχνιέσαι και ξαφνικά έρχονται κλειστά κομμάτια. Η Στεφάνη μόνο είναι αδιάφορη. Δυστυχώς φέτος δεν έχω αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα στα χέρια μου, οπότε θα προσπαθήσω να τερματίσω σε αυτόν τον αγώνα.

Την καλή αρχή του Ολυμπιακού Ράλλυ θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν οι Πάνος Χατζητσοπάνης - Νίκος Πετρόπουλος, ώστε να βάλουν τα θεμέλια για τον δεύτερο τίτλο τους στο Παν.Π.Ρ.