 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
WTCC Magny Cours: Κυρίαρχος ο Jorg Muller και η BMW. |
3/5/2005 11:08 πμ
|
|
|
|
 |
Πρωταγωνιστής στο Magny-Cours ο Jorg Muller με τις δυο νίκες που πέτυχε. |
|
Τα όσα είχαμε προβλέψει, ήδη από τον πρώτο αγώνα, με την διαφαινόμενη υπεροχή της BMW επαληθεύτηκαν πλήρως και στην πίστα του Magny-Cours στη Γαλλία την Κυριακή που μας πέρασε, όπου ο Jorg Muller πέτυχε δυο νίκες. Από την άλλη πλευρά, παρήγορα ήταν τα μηνύματα για την Seat που είδε τον Rica Rydell να πετυχαίνει το πρώτο πόντιουμ της σεζόν στον πρώτο αγώνα, ενώ αντίθετα προβλημάτισαν οι Alfa Romeo, οι οποίες δεν μπόρεσαν να προβάλλουν σημαντική αντίσταση στα βαυαρικά αυτοκίνητα.
 |
O Rica Rydell έγραψε ιστορία για την Seat, πετυχαίνοντας το πρώτο πόντιουμ για την ομλάδα στο WTCC. |
|
1ος αγώνας
Με τον Jorg Muller να έχει πετύχει την καλύτερη επίδοση στα δοκιμαστικά και αυτή τη φορά να μην την χάνει από απροσεξία, όπως είχε γίνει στην Μόντσα, η πρώτη θέση στον πρώτο αγώνα δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο. Από εκεί και πέρα, ο Βρετανός Andy Priaux, αυτή τη φορά βγήκε κερδισμένος από την τακτική του να ρισκάρει στην εκκίνηση και να προσπερνά την Alfa 156 του Augusto Farfus Jr. και το Seat Toledo Cupra του Rica Rydell, καταφέρνωντας να τερματίσει στην δεύτερη θέση του αγώνα. Ο δεύτερος, μάλιστα, κατάφερε, μετά από συγκλονιστική μάχη με μια άλλη Alfa Romeo, αυτή του Gabriele Tarquini, να τερματίσει τελικά τρίτος. Για τους υπόλοιπους, δηλαδή την Chevrolet και την Ford, η Οδύσσεια συνεχίστηκε, αφού η μεν πρώτη είδε το Alain Menu να εγκαταλείπει νωρίς μετά από έξοδο, ενώ ο Nicola Larini τερμάτισε μόλις 17ος. Η Ford συνέχισε να ταλαιπωρείται από προβλήματα, αφού ο Thomas Klenke εγκατέλειψε στον όγδοο γύρο, ενώ ο Thomas Jager τερμάτισε 24ος.
 |
Ότι καλύτερο είχε να επιδείξει η Alfa Romeo ήταν η τέταρτη θέση του Gabriele Tarquini στον πρώτο αγώνα του Magny-Cours. |
|
2ος αγώνας
Αν και ξεκινούσε, βάσει κανονισμών, από την όγδοη θέση, ο Jorg Muller διπλασίασε τις νίκες του προσθέτοντας μια ακόμη νίκη στο παλμαρέ της BMW 320i. Αυτή τη φορά όμως, η κορυφή είχε έντονα γερμανικό χρώμα, αφού η τετράδα της κορυφής συμπληρώθηκε από τις BMW των Dirk Muller, Andy Priaux και Antonio Garcia. Πίσω τους, η πρώτη Alfa Romeo, αυτή του Βραζιλιάνου Augusto Farfus Jr., ο οποίος έχασε θέσεις μετά από μια μικροέξοδο που είχε στον 4ο από τους 12 συνολικά γύρους του κάθε αγώνα. Ο Jordi Gene, συνέχισε την πολύ καλή εμφάνιση της Seat τερματίζοντας έκτος, ενώ η Chevrolet είδε τον Nicola Larini να σημειώνει την καλύτερη επίδοση στην σύντομη εμπλοκή της στο WTCC, τερματίζοντας 13ος. Η Ford, τέλος, μπορεί να είδε και τα δυο αυτοκίνητά της να τερματίζουν στον δεύτερο αγώνα, ωστόσο η 22η και 23η θέση που κατέλαβαν, σίγουρα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για χαμόγελα.
Ο επόμενος αγώνας του θεσμού είναι προγραμματισμένος για τις 15/5 στην πίστα του Σίλβερστον στην Αγγλία._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )
|
|
Βαθμολογία Οδηγών | Θέση | Νο | Οδηγός | Βαθμοί | Monza 1 | Monza 2 | Magny Cours 1 | Magny Cours 2 | 1 | 43 | Dirk Muller (GER) | 29 | 10 | 8 | 3 | 8 | 2 | 42 | Jorg Muller (GER) | 25 | 0 | 5 | 10 | 10 | 3 | 1 | Andy Priaulx (GBR | 23 | 5 | 4 | 8 | 6 | 4 | 5 | Antonio Garcia (ESP) | 19 | 4 | 6 | 4 | 5 | 5 | 2 | Gabriele Tarquini (ITA) | 14 | 8 | 0 | 5 | 1 | 6 | 3 | James Thompson (GBR) | 12 | 2 | 10 | 0 | 0 | 7 | 7 | Augusto Farfus jr. (BRA) | 11 | 6 | 0 | 1 | 4 | 8 | 9 | Jordi Gene (ESP) | 8 | 0 | 3 | 2 | 3 | 9 | 8 | Rickard Rydell (SWE) | 7 | 1 | 0 | 6 | 0 | 10 | 6 | Fabrizio Giovanardi (ITA) | 6 | 3 | 1 | 0 | 2 | 11 | 4 | Alessandro Zanardi (ITA) | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | Βαθμολογία Κατασκευαστών | Θέση | | Ομάδα | | | | | | 1 | | BMW | 65 | 15 | 14 | 18 | 18 | 2 | | Alfa Romeo | 46 | 14 | 14 | 8 | 10 | 3 | | Seat | 33 | 7 | 8 | 10 | 8 | 4 | | Chevrolet | 12 | 3 | 3 | 3 | 3 |
|
 |
Και στην Γαλλία οι BMW έδειξαν ότι έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι στο WTCC. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|