Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Αντίστροφη μέτρηση 28/4/2005 6:18 μμ

Εξωπραγματικό χαρακτήρισαν οι αντίπαλοι του, τον χρόνο του Petter Solberg.
Πέμπτη στον κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και οι πρωταγωνιστές αυτού, ακολούθησαν το πρόγραμμα το οποίο τηρούν με ευλάβεια από τις αρχές της χρονιάς. Κατά τη διάρκεια μίας πραγματικά ηλιόλουστης ημέρας, όπως η σημερινή, η οποία θύμιζε καλοκαίρι στην Αθήνα, οι οδηγοί πραγματοποίησαν το παραδοσιακό shakedown, αποκομίζοντας μία πρώτη άποψη για την κατάσταση των ειδικών διαδρομών στο τιμόνι των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Οι αναγνωρίσεις έχουν ολοκληρωθεί και οι περισσότεροι από τους οδηγούς συνεχίζουν να εκφράζουν την δυσαρέσκεια τους, σχετικά με τις ειδικές διαδρομές, ακριβώς όπως και πέρσι. Οι δρόμοι παραμένουν στενοί, με πολλές πέτρες, με διαδοχικές στροφές, με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες. Και σκεφτείτε, όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές, ότι ο αγώνας έχει αλλάξει κατά 77%, σε σχέση με πέρσι. Μάλιστα, ο Marcus Gronholm δεν δίστασε να τις χαρακτηρίσει χειρότερες από πέρσι, αφού μία ξαφνική βροχή την προηγούμενη εβδομάδα έχει καταστρέψει τους δρόμους. Κάτι που ισχύει και για τις προσβάσεις στις ειδικές, γεγονός που αναμένεται να ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τους θεατές.

Από εκεί και πέρα, μία επιδημία τροφικής δηλητηρίασης ταλαιπωρεί αρκετό κόσμο στην πόλη της Olbia. Εκτός από τον απλό κόσμο, θύμα της δηλητηρίασης έπεσε ο Manfrend Stohl, ο
Θέλει τη νίκη ο «ψηλός», αλλά προσπαθεί να μην το δείχνει…
οποίος έχασε τον δεύτερο γύρο των αναγνωρίσεων την Πέμπτη, αλλά και ο Chris Atkinson, ο οποίος σήμερα αισθάνθηκε ενοχλήσεις. Πάντως, μετά το σημερινό shakedown,αρκετοί θα έπιασαν το στομάχι τους, μετά από τον χρόνο που πραγματοποίησε ο Petter Solberg με το Subaru Impreza. Ο Νορβηγός οδηγός αισθάνεται πολύ καλά στους δρόμους της Σαρδηνίας, ταιριάζουν στον ίδιο, αλλά και στα Pirelli, και απέδειξε ότι δεν χαρακτηρίζεται άδικα το φαβορί. Μάλιστα, ο μεγάλος του αντίπαλος, o Marcus Gronholm, oμολόγησε ότι θέλει πάρα πολύ τη νίκη, αναφέροντας: «Ο δεύτερος είναι δεύτερος και τίποτα περισσότερο», αλλά θεωρεί ότι ο Νορβηγός είναι το φαβορί στα ιταλικά χώματα. Τις εντυπώσεις στο shakedown έκλεψαν και τα δύο Mitsubishi, εφοδιασμένα με την νέα ανάρτηση, πραγματοποιώντας τον τρίτο και έκτο χρόνο, με τους Rovanpera και Galli, αντίστοιχα. Ο τελευταίος, αδημονεί για την στιγμή που θα βρεθεί μπροστά στους συμπατριώτες του, ενώ δεν έκρυψε ότι μία νίκη μέσα στην πατρίδα του, αποτελεί για τον ίδιο όνειρο ζωής.

Στο στρατόπεδο της Citroen, ο Loeb διηγούταν τις περιπέτειες και την εμπειρία του από το τιμόνι του πρωτοτύπου που θα οδηγήσει στο Λε Μαν, την ώρα που ο Francois Duval, όπου
Τα Lancer δουλεύουν, και αν δεν παρουσιάσουν προβλήματα αξιοπιστίας μπορούν το κάτι παραπάνω.
σταθεί και όπου βρεθεί- φωνάζει ότι στόχος του είναι να τερματίσει στην πρώτη πεντάδα. Στην Ford, ο Toni Gardemeister εμφανίστηκε μουδιασμένος, την ώρα που ταχύτερος με Ford ήταν ο Henning Solberg! Σημειώστε, ότι με αυτά των Kresta και Warmbold, τα Focus της M-Sport στον αγώνα, αγγίζουν τα τέσσερα! Γεγονός που ικανοποιεί τον Jost Capito, αλλά και τον Malcolm Wilson. Πάντως, ο πρώτος έδωσε την είδηση, λέγοντας ότι το Focus του 2006 ετοιμάζετε, και ότι σε λίγο καιρό θα κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα! Μάλιστα, υποστήριξε ότι αν όλα πάνε καλά το αυτοκίνητο θα εμφανιστεί μέσα στο 2005, πραγματοποιώντας μια σειρά αγώνων, με στόχο το δυναμικό ξεκίνημα τη νέα σεζόν.

Τα νέα από το στρατόπεδο της Skoda είναι σαφώς ευχάριστα, αφού οι αγώνες που ακολουθούν, με τις χαμηλές ταχύτητες και τις κλειστές στροφές, ταιριάζουν περισσότερο στο Fabia WRC. Ακόμα, o Joan Sureda, για λογαριασμό του Τσέχου κατασκευαστή, επισημοποίησε τη συμμετοχή της ομάδας με τρία αυτοκίνητα στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Schwarz, Tuohino και Paasonen στο τιμόνι! Με αυτόν τον τρόπο, διέψευσε τις φήμες που ήθελαν τον Alexandre Bengue να κάνει τον πρώτο του χωμάτινο αγώνα με το Fabia. Κάτι ανάλογο, έκανε και ο Gronholm σχετικά με τις φήμες που τον θέλουν να συζητάει από τώρα το μέλλον του στο WRC, έχοντας έρθει σε επαφή με άλλες ομάδες που συμμετέχουν στο θεσμό. Ο Φιλανδός ανέφερε λακωνικά, ότι ακόμα είναι νωρίς, και ότι έχει να γίνει θα γίνει από τα μέσα της χρονιάς και έπειτα.

Οι συζητήσεις, οι φημολογίες και οι ανακοινώσεις, περνούν σε δεύτερη μοίρα από αύριο, αφού όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση του πραγματικού αγώνα. Οι οδηγοί θα βάλουν το πόδι στο πάτωμα και η μάχη μεταξύ των τριών συνήθων ύποπτων, Solberg, Gronholm και Loeb, αναμένεται συγκλονιστική. Απλά τα αουτσάϊντερ είναι πολλά και καραδοκούν!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Ο κοσμοπολίτικος αγώνας της Σαρδηνίας, μόνο με ανάλογο τρόπο θα μπορούσε να εκκινήσει. Στο μαγευτικό Porto Τornovo, δίπλα στα κότερα των εκατομμυρίων, βρέθηκαν και τα WRC ανάλογης αξίας. Ο Petter Solberg, ως προπορευόμενος στο Πρωτάθλημα πέρασε τελευταίος από την ράμπα, ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του θεσμού, αλλά αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν ο Giggi Galli, ο οποίος αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του. Και όλα αυτά, υπό ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα, κάνοντας το θέαμα να μοιάζει περισσότερο με έργο τέχνης.