Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ράλλυ Φθιώτιδος: Η επικράτηση των φαβορί 17/4/2005 6:59 μμ

Δεύτερος γενικής ο Σωκράτης Τσολακίδης και πρώτος ανάμεσα στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο τρίτος γύρος του κυπέλλου χώματος, που διοργάνωσε ιδανικά η Α.Λ.Α.Λ. Με τις δύο νέες ειδικές διαδρομές που θα δούμε στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις να αποτελούν το κυρίως πιάτο του αγώνα, τα πληρώματα που συμμετείχαν είχαν την δυνατότητα να πάρουν μία γεύση από Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το ίδιο, όμως, ισχύει και για τους θεατές, οι οποίοι απόλαυσαν σε αυτές τους Άρη Βωβό-ΕΛ ΕΜ με το νέο τους όπλο, με το οποίο θα λάβουν μέρος στα Ράλλυ Τουρκίας και Ακρόπολις. Έτσι, στα πηδάλια του Subaru Impreza WRC ’04, o έλληνας πολυπρωταθλητής κατάφερε να προσθέσει σημαντικά αγωνιστικά χιλιόμετρα εν όψει των επόμενων υποχρεώσεων του, να προσαρμοστεί με τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου, και να προσθέσει –τέλος- ακόμα μία νίκη στο πλούσιο παλμαρέ του. Σίγουρα η νίκη ήταν κάτι αναμενόμενο, ελέω της έλλειψης ανταγωνισμού. Πάντως, χαρακτηριστικό της προσαρμογής του Βωβού με το αυτοκίνητο είναι το γεγονός ότι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές κατέβασε το χρόνο του σε κάθε μία από τις δύο ειδικές, περίπου 30 δλ.

Ο Γρηγόρης Νιώρας ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Έτσι, πίσω από τον Άρη Βωβό, μία ντουζίνα από αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν, έδωσαν τη δική τους μάχη για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, η οποία μεταφράζεται σε νίκη όσον αφορά το βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού ως γνωστό τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC δεν βαθμολογούνται. Έτσι, και εδώ η λογική επικράτησε, με το φαβορί τον Σωκράτη Τσολακίδη να κερδίζει στο τιμόνι του Subaru Impreza N11, έχοντας πάντα δίπλα του τον Σωκράτη Παυλίδη. Σίγουρα, μετά από την ατυχία του στο Ολυμπιακό, αυτό το αποτέλεσμα ήταν κάτι που ήθελε πολύ ο Πρωταθλητής του 2003. Πίσω από τον Θεσσαλονικιό οδηγό, τερμάτισε ο Γρηγόρης Νιώρας με τον Τάσο Γουσσέτη, στο τιμόνι του Subaru Impreza N10, μετά από σπουδαία μάχη με τον Ηλία Παναγιωτούνη. Eν τέλει ο πιο γρήγορος αστυνόμος επικράτησε με διαφορά που αγγίζει το 1,5 δλ. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Παναγιωτούνης πραγματοποίησε, με τον Γιώργο Βελλή, μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του, εκμεταλλευόμενος και τις δυνατότητες του «ιταλικού» Lancer EVO VIII.

Ο Ηλίας Παναγιωτούνης πραγματοποίησε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του με το Lancer EVO VIII.
Από εκεί και πέρα μία σειρά από Mitsubishi Lancer κάθε γενιάς, έδωσαν τις δικές τους μάχες για μία όσο το δυνατό υψηλότερη θέση στο βάθρο, την στιγμή που ένα ακόμα Subaru Impreza N11 παρακολουθούσε από κοντά. Έτσι, πίσω από τον τέταρτο γενικής Ηλία Παναγιωτούνη, ακολούθησαν οι Τροφώνιος-Συνετός με Lancer EVO VI, Ντότσικας-Καλογερόπουλος με ακόμα ένα Lancer έβδομης γενιάς, οι Ξανθάκος-Σαϊνης με το Impreza N11 του Ercan Kazaz, ΤΑΖ-Κεραντζάκης με Lancer EVO VII (δέχθηκαν ποινή ενός λεπτού για πρωπορεία) και οι Μοσχούτης-Καίρης με Lancer EVO VII, επίσης. Πραγματικός «οργασμός» στην κατηγορία των αυτοκινήτων της Ν/4. Στην δέκατη θέση της γενικής και πρώτος στην κατηγορία Ε/12, τερμάτισε ένας τζέντλεμαν των αγώνων, ο Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος με την Toyota Celica GT-4 και τον Δημήτρη Αρβανίτη στο δεξί μπάκετ.

Πρώτος F3 o Σωτήρης Καρύδης με το Opel Corsa Kit Car.
Ενδιαφέρον, όμως συγκέντρωσε και η κατηγορία F3, με τους Καρύδη-Θεοδωρακόπουλο να σημειώνουν μία σπουδαία νίκη. Στο τιμόνι του Opel Corsa Kit Car, παλαιότερης γενιάς, προβλημάτισαν στην αρχή των Κώστα Παραδείση, και έδωσαν μάχη στη συνέχεια με τον Χαράλαμπο Γαζετά με το Toyota Yaris, για να βγουν τελικά κερδισμένοι και πρώτοι στην F3. Ο Γαζετάς από την πλευρά του, με τον Χρήστο Φωτομαρά, κατάφεραν να κερδίσουν την Α/5, ελέγχοντας τους Τσάκαλο-Σιακώνη με Yaris, επίσης, οι οποίοι και κατέκτησαν την δεύτερη θέση στην κλάση. Ο Κώστας Παραδείσης με την Μαρία Τάκου, οι οποίοι για την περίσταση συμμετείχαν με το λευκό 206 της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, σταμάτησαν τις προσπάθειες τους στην τρίτη ειδική λόγω διαρροής στην κρεμαργιέρα, χωρίς όμως να έχουν εντυπωσιάσει νωρίτερα.

Aκόμα μία νίκη στην Α/5 για τον Χαράλαμπο Γαζετά.
Στο Ράλλυ Φθώτιδος, όμως, συμμετείχαν και τα 206 του ομώνυμου Cup της Peugeot, στο πλαίσιο του τρίτου γύρου του θεσμού. Σε επίπεδο γενικής και πρώτος ανάμεσα στα πληρώματα που συμμετέχουν στο Junior Cup, τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης, πάντα με τον Νίκο Μουζάκη, ο οποίος σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του μετά από το Αχαιός, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του στο χώμα, παρά την μειωμένη εμπειρία του. Ο Διονύσης Μαυροδής με τον Γιάννη Κεχαγιά, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση, ενώ τρίτος ο παραλίγο «Γίνε Πρωταθλητής» Νίκος Καραδημήτρης με τον Σταύρο Καββαδία. Ακολούθησε η «κυρία» του θεσμού Κωνσταντίνα Μακρή με τον Γιώργο Ηλιόπουλο, η οποία ήταν ταχύτερη από τους Μπιθαρά-Αγγελόπουλο (1οι Senior) και Τσίλη-Σέγκο. Στην μάχη των τετρακίνητων θηρίων, ο Γιάννης Καλτσάς με την Φραντζέσκα Λάσδα, δεν δυσκολεύτηκαν να κερδίσουν τους
Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη στο 206 Junior Cup.
Μαγιάφη-Παντίσκο με Suzuki Vitara, οι οποίοι και ακολούθησαν.



Επόμενος γύρος του κυπέλλου χώματος είναι το Ράλλυ Μάυρο Ρόδο, το οποίο έχει πολλαπλό ενδιαφέρον! Βλέπετε, εκτός από το δεδομένο γεγονός ότι προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αποτελεί γύρο και του ιταλικού Mitsubishi EVO Cup! Κάτι που μεταφράζεται σε δεκαπέντε περίπου συμμετοχές με ισχυρά τετρακίνητα αυτοκίνητα, οι οποίες θα τεθούν αντιμέτωπες με τους «δικούς» μας πρωταγωνιστές της κατηγορίας. Το ενδιαφέρον αναμένεται κορυφαίο!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά τους χρόνους μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.

Ακόμα, δείτε πως έχει διαμορφωθεί η βαθμολογία μετά από τρεις γύρους.
Νίκη και πολύτιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα για τον Άρη Βωβό.