Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ράλλυ Φθιώτιδος: Ιδανική αρχή 16/4/2005 7:37 μμ

Τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική του αγώνα πραγματοποίησε ο Άρης Βωβός με το Impreza WRC '04.(φωτ. αρχείου)
Ο τρίτος γύρος του κυπέλλου χώματος είναι πλέον πραγματικότητα, αφού σήμερα το απόγευμα τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα, πέρασαν από τη ράμπα της εκκίνησης, αλλά και από την γραμμή της αφετηρίας της πρώτης ειδικής. Στην κεντρική πλατεία της Λαμίας, λοιπόν, παρουσία πλήθους κόσμου, πραγματοποιήθηκε η εθιμοτυπική -σχεδόν σε όλους τους αγώνες πλέον- εκκίνηση, η οποία αυτή τη φορά συνοδεύτηκε και από την τέλεση σούπερ ειδικής λίγα χιλιόμετρα έξω από την Λαμία, σε πίστα στην Αγριλιά, όπου πραγματοποιούνται αγώνες Auto cross. Σίγουρα, μία κίνηση αρκετά έξυπνη, αφού ο συνδυασμός αποδείχθηκε ιδανικός. Σημειώστε, ότι τελικά εκκίνησαν 72 αυτοκίνητα, με τους Χρήστο Πλατή (Subaru Impreza), Βασίλη Υφαντή (Ford Escort) και Σπύρο Δουκέρη (Land Rover) να μην περνούν την ράμπα της εκκίνησης.



Έτσι, έχοντας σήμερα ουσιαστικό αγωνιστικό ενδιαφέρον, ο Άρης Βωβός με το Subaru Impreza WRC ’04 ξεκίνησε όπως θα περίμενε κανείς, πραγματοποιώντας τον πρώτο χρόνο γενικής. Ουσιαστικά
Ο Τροφώνιος με το Lancer EVO VIII είναι ο πρώτος μεταξύ των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ν και δεύτερος γενικής.(φωτ. αρχείου)
διανύοντας περίοδο προσαρμογής με το νέο του αγωνιστικό όπλο, θα περιμένουμε μέχρι αύριο για να μπορέσουμε να δούμε τις δυνατότητες του συνδυασμού κάτω από την πίεση του χρονομέτρου στις ειδικές διαδρομές. Το τελευταίο στοιχείο, οι ειδικές διαδρομές, είναι και το κυριότερο για τα περισσότερα από τα πληρώματα, αφού ουσιαστικά θα γνωρίσουν τις δύο νέες ειδικές που θα δούμε στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Κάτι που μεταφράζεται σε γνώση δρόμου και καλές σημειώσεις, για όσα πληρώματα θα συμμετάσχουν στον εθνικό μας αγώνα. Πίσω στο Φθιώτιδος, και στην πρώτη σούπερ ειδική, τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο της ημέρας, και πρώτο ανάμεσα σε μία αρμάδα από αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν, πραγματοποίησε ο Τροφώνιος, με το Mitsubishi Lancer EVO VIII. Τρίτος βρέθηκε ο ΤΑΖ, με Lancer έβδομης γενιάς, ενώ πίσω του βρίσκονται τρία Subaru Impreza Ν11, με τους Τσολακίδη, Στρατέλη και Δημήτρη Ξανθάκο. Στην F3, ταχύτερος ήταν ο Χαράλαμπος Γαζετάς με Toyota Yaris, ο οποίος είναι και πρώτος στην Α/5. Στην κατηγορία Ε ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος με την αειθαλή Toyota Celica GT-4. Σημειώστε, ότι στην ειδική τον δεύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Ηλίας Παναγιωτούνης με Lancer EVO VIII, αλλά μία ποινή δέκα δευτερολέπτων για πρόωρη εκκίνηση, τον έριξε στην 20η θέση της γενικής.
Πρώτος στα 206 του ομώνυμου Cup είναι ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης. (φωτ. αρχείου)

Στον αγώνα, όμως, συμμετέχουν και τα Peugeot 206 του ομώνυμου Cup, στο πλαίσιο του τρίτου γύρου του θεσμού. Μετά από ένα διάλειμμα στην άσφαλτο, τα 206 φόρεσαν και πάλι την χωμάτινη περιβολή τους. Έτσι, τον ταχύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης, ο οποίος μετά από την επικράτηση στο Ράλλυ Αχαιός, δείχνει σαφή διάθεση να επαναλάβει την επιτυχία του. Πίσω του, με διαφορά μεγαλύτερη του ενός δευτερολέπτου, τερμάτισε την πρώτη ειδική του αγώνα ο Διονύσης Μαυροδής, ενώ ακολουθεί ο Θανάσης Τσίλης. Πρώτος Senior είναι ο Γιώργος Μπιθαράς, ενώ σημειώστε ότι Κώστας Κυρίτσης έχασε χρόνο μετά από ένα τετ α κε. Στην κατηγορία 4x4, όπου συμμετέχουν τα θηριώδης τζιπ, τον ταχύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Γιάννης Καλτσάς με το Land Rover, με διαφορά της τάξεως των έξι δλ. από τον δεύτερο Γιώργο Σιδέρη με Mitsubishi Pajero.

Αύριο, θα ξεκινήσει ο πραγματικός αγώνας, με τις δύο νέες ακροπολικές ειδικές διαδρομές να αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό της ημέρας. Με μήκος περίπου 17 χιλιομέτρων η κάθε μία, θα αποτελέσουν πρόκληση για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα έχουν την χαρά να πάρουν μία γεύση από αγώνα του WRC._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά τους χρόνους μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.