Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ταχύτερες οι Toyota στη Χερέθ, χθες! 9/2/2005 11:43 πμ

Αξιοπερίεργο το πτερύγιο στο πλάι της εισαγωγής του κινητήρα της Mercedes. Δοκιμάστηκε χτες μόνο στο μονοθέσιο που οδηγούσε ο Juan Pablo Montoya.
Οχτώ ομάδες και 17 πιλότοι βρίσκονταν χτες στην ισπανική πίστα της Χερέθ όπου μεταφέρθηκε αυτή τη βδομάδα το πεδίο των δοκιμών εξέλιξης.
Οι μόνες ομάδες που απουσίαζαν από τη Χερέθ ήταν η Jordan και Minardi.
Ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο ιταλός Jarno Trulli που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:17.694.
Πίσω του βρέθηκε ο δοκιμαστής της ομάδας Ricardo Zonta. Τόσο ο Trulli όσο και ο Zonta oδηγούσαν το νέο μονοθέσιο της Toyota την TF105.
Aμέσως μετά σε χρόνους κινήθηκαν οι McLaren με τους Juan Pablo Montoya και Pedro de la Rosa. Εντυπωσίασε ένα πτερύγιο που βρισκόταν στα πλαϊνά της εισαγωγής αέρα του κινητήρα στο μονοθέσιο που οδηγούσε ο Montoya. Οι δυο πιλότοι της McLaren χρησιμοποιούσαν δυο ολοκαίνουργιες MP4-20.
Πέμπτος στους χρόνους χθες ήταν ο Fernando Alonso με τη νέα Renault R25. Όμως ο άλλος πιλότος της ομάδας ο Giancarlo Fisichella αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα που περιόρισαν δραστικά τον αριθμό των γύρων που μπόρεσε να συμπληρώσει ο Ιταλός.
Οι δυο νέες Williams FW27 έβαλαν πολλά χιλιόμετρα με τον Nick Heidfeld να είναι ακόμη μια φορά ταχύτερος του Mark Webber.
Για πρώτη φορά φέτος η Sauber έκανε δοκιμές με δυο νέες C24 στην ίδια πίστα. Η επίδοση του Jacques Villeneuve είναι απογοητευτική απ’ όποια πλευρά κι αν το δει κανείς ενώ ο Felipe Massa κινήθηκε αξιοπρεπώς.
Οι πρωταθλητές συνέχισαν το πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης με την F2004M με τους Rubens Barrichello και Luca Badoer να σημειώνουν παρεμφερής χρόνους.
Το νέο μονοθέσιο της Red Bull η RB1 στα χέρια των David Coulthard και Christian Klien έκανε τους πρώτους γύρους δοκιμών χωρίς να εντυπωσιάσει αλλά και χωρίς προβλήματα νεότητας.
Ο Takuma Sato είχε μια έξοδο με πολλά χιλιόμετρα στην πρώτη στροφή της πίστας στο τέλος της μεγάλης ευθείας όταν έχασε την πίσω αεροτομή του: «Είναι η πρώτη φορά που έχασα εν κινήσει την πίσω αεροτομή. Πήγαινα με περισσότερα από 300 χλμ./ώρα με 7η ταχύτητα αλλά παρόλα αυτά το πίσω μέρος του μονοθεσίου γύρισε. Δυστυχώς το πρόγραμμα της ημέρας καταστράφηκε» δήλωσε το απόγευμα ο Ιάπωνας.
Ένας ακόμη νεαρός πιλότος με βαρύ όνομα ο Nelson Piquet Junior είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την περσινή BAR 006. Ο Βραζιλιάνος συμπλήρωσε 42 γύρους αλλά είχε μια έξοδο όπου κατέστρεψε το μονοθέσιο στις μπαριέρες.

Συνολικά οι χθεσινοί χρόνοι ήταν:

1. Trulli Toyota (M) 1:17.694 64
2. Zonta Toyota (M) 1:18.178 51
3. Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:18.240 38
4. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:18.548 77
5. Alonso Renault (M) 1:18.677 124
6. Heidfeld Williams-BMW (M) 1:18.796 97
7. Webber Williams-BMW (M) 1:18.983 83
8. Massa Sauber-Petronas (M) 1:19.142 65
9. Barrichello Ferrari (B) 1:19.214 38
10. Badoer Ferrari (B) 1:19.734 60
11. Coulthard Red Bull-Cosworth (M) 1:19.844 41
12. Fisichella Renault (M) 1:19.849 91
13. Klien Red Bull-Cosworth (M) 1:19.973 49
14. Davidson BAR-Honda (M) 1:20.310 19
15. Sato BAR-Honda (M) 1:20.527 27
16. Piquet BAR-Honda (M) 1:20.852 42
17. Villeneuve Sauber-Petronas (M) 1:21.065 62

Οι δοκιμές συνεχίζονται σήμερα.
Τ.Π.
takis@4troxoi.gr

Κάποιος πρέπει να θυμίσει στο Villeneuve τη βαρύτητα του ονόματος που κουβαλά.