 |
H Renault R25 είναι πολύ στενή μπροστά και ιδιαίτερα γρήγορη στην έξοδο των στροφών. |
|
 |
Ο Gascoyne μιλά, οι υπόλοιποι εκτελούν και η Toyota πάει από το καλό στο καλύτερο! |
|
Απομένουν πλέον λιγότερο από 30 μέρες μέχρι τις ελεύθερες δοκιμές του πρώτου αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη της Αυστραλίας και ο πυρετός προετοιμασίας των ομάδων έχει χτυπήσει κόκκινο. Χτες τελευταία μέρα δοκιμών στη Βαλένθια ταχύτερος όλων ήταν ο Michael Schumacher.
Βέβαια οι χρόνοι του Γερμανού δεν είχαν καμία σχέση με τις επιδόσεις του Raikkonen την Πέμπτη καθώς υπολείπονταν τουλάχιστον κατά 1.3 δευτ.
Συνολικά η αίσθηση που αποκομίσαμε παρακολουθώντας από κοντά όλη αυτή τη βδομάδα δοκιμών ήταν ότι τα πρώτα GP της φετινής χρονιάς θα είναι για τους πρωταθλητές, πιο δύσκολα απ’ ότι ήταν τα αντίστοιχα περσινά. Η απόφασή τους να χρησιμοποιήσουν το περσινό μονοθέσιο τροποποιημένο στους πρώτους τέσσερις αγώνες ίσως δώσει την ευκαιρία σε κάποιες άλλες ομάδες να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Σίγουρα η Renault R25 δείχνει στις πρώτες μέρες δοκιμών της ένα ταχύτατο μονοθέσιο με επαναστατική σχεδίαση και αν κάποιος ήθελε να ποντάρει στην έκπληξη καλό θα ήταν να λάβει σοβαρά υπόψη του τη Renault.
Από και πέρα η νέα Williams προβληματίζει με τους χρόνους της ενώ παρακολουθώντας την από κοντά είναι προφανές ότι το traction control αργεί πολύ περισσότερο να «καθαρίσει» απ’ ότι των υπολοίπων μονοθεσίων στο ίδιο σημείο.
Η νέα McLaren ΜΡ4/20 είναι γρήγορη αλλά αναξιόπιστη. Όπως όλες οι τελευταίες McLaren δηλαδή.
Η δεύτερη ομάδα που σίγουρα θα παρουσιάσει μια πολύ πιο συγκροτημένη και ανταγωνιστική εικόνα φέτος είναι η Toyota. Ο Mike Gascoyne έχει βάλει το κεφάλι κάτω και πιέζει τους πάντες και τα πάντα προς τη σωστή κατεύθυνση. Για πρώτη φορά από την δημιουργία αυτής της ομάδας στη Formula 1 στα pit ακούγεται μόνο η φωνή ενός και όλοι οι άλλοι συντονισμένοι εκτελούν.
Οι Ιάπωνες δείχνουν επιτέλους ότι κατάλαβαν πως αυτός είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στην επιτυχία στη Formula 1 και από τη στιγμή που τον ακολουθούν εμείς προσωπικά είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι από φέτος κιόλας θα γίνουν ορατά τα πρώτα σημάδια ανόδου που τόσο ανάγκη έχει η ψυχολογία όλης της ομάδας.
Οι χθεσινοί χρόνοι στη Βαλένθια ήταν:
1. M.Schumacher Ferrari (B) 1:10.209 121
2. Button BAR-Honda (M) 1:10.599 120
3. Barrichello Ferrari (B) 1:10.601 100
4. Heidfeld Williams-BMW (M) 1:10.748 90
5. Trulli Toyota (M) 1:10.814 100
6. Webber Williams-BMW (M) 1:11.049 89
7. R.Schumacher Toyota (M) 1:11.635 88
8. Zonta Toyota (M) 1:11.841 13
9. Bernoldi BAR-Honda (M) 1:12.298 29
10. Carroll BAR-Honda (M) 1:12.582 24
11. van der Merwe BAR-Honda (M) 1:13.112 53
Η Toyota συνεχίζει και σήμερα τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαλένθια
αλλά κεκλεισμένων των θυρών.
Τ.Π.
takis@techlink.gr
|