Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

O Villeneuve ανοίγει την καρδιά του! 16/9/2004 11:27 πμ

Σε εξαιρετική μέρα ο Kimi Raikkonen συνέτριψε το ρεκόρ πίστας στο Silverstone.
Ο Καναδός μίλησε χτες για όλους και για όλα. Για την πρώτη μέρα δοκιμών με την R24, για τη διετή συμφωνία με τη Sauber για το 2005 και το 2006 αλλά κα την εκδίκηση που σκοπεύει να πάρει από την BAR...
Η συνέντευξη του Kαναδού δόθηκε στους δημοσιογράφους λίγο μετά το τέλος της χθεσινής πρώτη μέρας δοκιμών στην πίστα του Silverstone.
Oι χρόνοι της πρώτης μέρας ήταν μάλλον απογοητευτικοί για τον Villeneuve όμως ο ίδιος εξήγησε ότι είχαν επικεντρώσει την προσοχή τους στη θέση οδήγησης. Την ίδια στιγμή ο Kimi Raikkonen συνέτριψε το ρεκόρ πίστας κινούμενος 1,5 δευτερόλεπτα ταχύτερα απ' ότι είχε κινηθεί ο Webber με την Jaguar τον Ιούνιο.

Συνολικά οι χθεσινοί χρόνοι ήταν:

1. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:16.150 60
2. Sato BAR-Honda (M) 1:17.128 86
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:17.207 94
4. Panis Toyota (M) 1:17.269 94
5. Button BAR-Honda (M) 1:17.597 101
6. Zonta Toyota (M) 1:17.651 132
7. Gene Williams-BMW (M) 1:17.719 81
8. Alonso Renault (M) 1:17.794 37
9. R.Schumacher Williams-BMW (M) 1:18.383 37
10. Villeneuve Renault (M) 1:18.779 70


O Villeneuve ήταν ιδιαίτερα κεφάτος και αποκαλυπτικός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης:

Eρ: Υπήρξε κάποια στιγμή που είχες απογοητευτεί και θεώρησες ότι δεν θα ξαναοδηγήσεις;
Jacques Villeneuve: Ναι αν και είμαι φύση αισιόδοξος άνθρωπος και πάντα πιστεύω ότι θα συμβεί το καλύτερο. Βέβαια στο παρελθόν δε συνέβη πάντα το καλύτερο όμως δεν τα παράτησα, συνέχισα να προπονούμαι σκληρά ιδιαίτερα από πέρυσι το Φεβρουάριο και πίστευα ότι κάτι καλό θα συμβεί καθώς το να προπονείσαι έτσι χωρίς σκοπό είναι κάτι πολύ δύσκολο ψυχολογικά.

Eρ: Μίλησε μας λίγο για την αίσθηση που είχες σήμερα μέσα στο μονοθέσιο. Είχες να οδηγήσεις σχεδόν ένα χρόνο...
Jacques Villeneuve: Περίμενα να είναι πιο δύσκολο απ' ότι ήταν τελικά. Έπαιξε ρόλο η πολύ σκληρή προπόνηση που έκανα τόσο καιρό...
Ούτως ή άλλως δεν ασχολήθηκα και πολύ με το να οδηγήσω το μονοθέσιο οριακά επικεντρωθήκαμε στο κάθισμα και σε άλλες λειτουργικές λεπτομέρειες.

Eρ:Το διασκέδασες;

Jacques Villeneuve: Ναι ήταν πολύ ευχάριστο. Είναι πολύ γρήγορο. Οι χρόνοι είναι πολύ πιο κάτω απ' ότι πέρυσι όταν αγωνιζόμουν εγώ, ο ρυθμός είναι περίπου τρία δ.λ στο γύρο πιο γρήγορος. Αυτή είναι μεγάλη διαφορά. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι δεν αισθάνεσαι να κινείσαι τόσο γρήγορα γιατί το μονοθέσιο είναι πολύ καλό, ο κινητήρας φιλικός και τα λάστιχα εξαιρετικά. Έτσι ο τόσο πιο γρήγορος ρυθμός δείχνει κάτι φυσιολογικό...

Eρ: Θα αγωνιστείς για τη Renault στους τελευταίους τρεις αγώνες;

Jacques Villeneuve: Δεν είναι τίποτα οριστικό αυτή τη στιγμή απλά έκανα δοκιμές και το μόνο που προσπαθήσαμε να πετύχουμε είναι να βολευτώ στη θέση οδήγησης και να μην έχω κανένα πρόβλημα. Εάν τελικά παρθεί η απόφαση να αγωνιστώ δε θέλω να με προβληματίζει η θέση οδήγησης. Ο στόχος της Renault αυτή τη στιγμή είναι να νικήσει τη BAR, στη μάχη για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Eρ: Αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για σένα αυτός ο στόχος;

Jacques Villeneuve: Θα ήταν τέλεια εάν κατάφερνα να βοηθήσω στην επίτευξη αυτού του στόχου γιατί με πείραξε πολύ ο τρόπος που είχε τελειώσει πέρυσι η σχέση μου με τη BAR.

Eρ:Πότε σου ζήτησαν να κάνεις δοκιμές για τη Renault και πότε ολοκλήρωσες τη συμφωνία με τη Sauber;

Jacques Villeneuve: Με τη Sauber-Petronas οι συνομιλίες δεν κράτησαν και τόσο πολύ. Ήταν η μοναδική ομάδα που μου φέρθηκε σοβαρά και με σεβασμό σε σύγκριση με όλες τις άλλες ομάδες που έχω μιλήσει από το Μάρτιο. Αυτό ήταν που έκανε τη διαφορά. Επίσης ήθελα να βρεθώ σε μια ομάδα χωρίς "πολιτική" οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που έγινε αυτή η συμφωνία.

Eρ: Και πότε συμφώνησες με τη Renault;

Jacques Villeneuve: Είναι πολύπλοκο συνέβη πολύ γρήγορα, καλύτερα να ρωτήσετε τον Flavio (Briatore) γι' αυτό...

Eρ:Πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχουν στη Formula 1 ομάδες που δεν έχουν "πολιτική"; Και πιστεύεις ότι η Sauber είναι μια απ' αυτές;

Jacques Villeneuve: Εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας μας λέγοντας "πολιτική". Δείχνουν έτσι σε μένα ότι δεν έχουν "πολιτική"...

Eρ: Στο παρελθόν είχες δηλώσει ότι θα επέστρεφες μόνο εάν είχες την ευκαιρία να αγωνιστείς σε μια ανταγωνιστική ομάδα; Πιστεύεις ότι η Sauber είναι ανταγωνιστική ομάδα;

Jacques Villeneuve: Αυτό που έκανε για μένα τη διαφορά είναι η νέα υπερσύγχρονη αεροδυναμική τους σήραγγα. Σίγουρα αυτή τη στιγμή δεν είναι μια ομάδα που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις όμως πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε μεγάλα βήματα προόδου μαζί καθώς έχουμε συμφωνία για δυο χρόνια.

Eρ:Έπαιξε ρόλο στην απόφασή σου η στενή συνεργασία που υπάρχει με τη Ferrari;

Jacques Villeneuve: Δεν ξέρω πόσο στενή είναι αυτή η συνεργασία όμως σίγουρα είναι πολύ σημαντική. Όμως δεν πάω στη Sauber πιστεύοντας ότι θα λειτουργήσει ως προθάλαμος για τη Ferrari. Αυτός είναι λάθος τρόπος σκέψης.

Eρ: Ύστερα από το ναυάγιο στις συνομιλίες με τη Williams και τη BAR συμφώνησες με τη Sauber απλά για να επιστρέψεις και να οδηγήσεις ξανά;

Jacques Villeneuve:Όχι το έκανα επειδή ήταν πολύ καλή και θετική η ατμόσφαιρα ανάμεσά μας και αφότου είδα την αεροδυναμική τους σήραγγα. Όμως το πιο εντυπωσιακό για μένα είναι το σημερινό, να είμαι εδώ και να κάνω δοκιμές για τη Renault. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα δεν περίμενα...

Eρ: Τελικά η Formula 1 σου έλειψε περισσότερο απ' ότι περίμενες;

Jacques Villeneuve: Όχι πέρασα φανταστικά. Χρειαζόμουνα ένα διάλλειμα και πρέπει να ευχαριστήσω τον David (Richards) για αυτό!

Eρ: Πιστεύεις ότι μπορείς να νικήσεις σε κάποιον από τους τρεις εναπομείναντες αγώνες;

Jacques Villeneuve: Πρώτα απ' όλα πρέπει να ξεκαθαρίσει το εάν θα αγωνιστώ...
Από κει και πέρα πιστεύω ότι οι πιθανότητες να νικήσω είναι ελάχιστες. Πρώτα απ' όλα πρέπει να περάσω το Fernando που είναι ένας ταχύτατος οδηγός. Στην πραγματικότητα θα είμαι πολύ ευχαριστημένος εάν οι χρόνοι μου δεν υπολείπονται και πολύ από τους δικούς του.

Eρ: Ποιές είναι οι εντυπώσεις σου από την R24;

Jacques Villeneuve: Είναι πολύ ωραίο να την οδηγεί κανείς. Ξεκίνησα με τις ρυθμίσεις του Fernando και προσπάθησα να τις συνηθίσω. Φυσικά θα αλλάξω ρυθμίσεις ούτως ώστε να προσαρμοστεί το μονοθέσιο περισσότερο στο δικό μου οδηγικό στυλ.
Τ.Π.
takis@techlink.gr

Ο Villeneuve οδηγεί την R24