Η FW26 χτύπησε στην μπαριέρα με το πίσω μέρος με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Η συγκεκριμένη μπαριέρα είναι ειδικής κατασκευής και έχει πολύ μεγάλη απορροφητικότητα.
... το ότι ο Κολομβιανός καθυστέρησε 13 δευτερόλεπτα περισσότερα απ' αυτά που προβλέπει ο κανονισμός να εγκαταλείψει τη θέση του στο grid και να τρέξει προς το εφεδρικό μονοθέσιο. Συγκεκριμένα ο κανονισμός αναφέρει: " Απ' τη στιγμή που θα δοθεί η εκκίνηση του γύρου σχηματισμού θεωρείται ότι έχει ξεκινήσει ο αγώνας. Εάν κάποιος πιλότος θέλει να χρησιμοποιήσει το εφεδρικό μονοθέσιο τότε πρέπει να εγκαταλείψει τη θέση του, όχι απαραίτητα μαζί με το μονοθέσιο, μέσα σε 15 δευτερόλεπτα". Ο Montoya το έπραξε σε 28 δευτερόλεπτα και αυτός ήταν ο λόγος που είδε τη μαύρη σημαία στο συγκεκριμένο αγώνα. Από το 2002 στην Αυστραλία είχε να χρησιμοποιηθεί η μαύρη σημαία τότε την είχε δεί ο Enrique Bernoldi με την Arrows.
Ο λόγος που ο Montoya χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει το εφεδρικό μονοθέσιο ήταν γιατί δεν μπόρεσαν να βάλουν με τη φορητή μίζα σε λειτουργία τον κινητήρα.
Ο τεχνικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen καταφέρθηκε εναντίον των αγωνοδικών για την καθυστέρηση της απόφασής τους. "Δεν υπάρχει συζήτηση για το αν έπρεπε να αποκλειστεί ο Montoya ο κανονισμός είναι σαφής. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ να αποφασίσουν".
Όσον αφορά τώρα στην περίπτωση του R.Schumacher ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της FW26 λόγω κλαταρισμένου ελαστικού. Το κλατάρισμα σύμφωνα με τους τεχνικούς της Michelin συνέβη διότι η Williams πάτησε πάνω σε συντρίμμια από ανθρακονήματα τα οποία βρίσκονταν παντού διάσπαρτα στην πρώτη στροφή μετά την σύγκρουση εκεί, των Massa, Klien, Pantano και Bruni στην εκκίνηση.
Ο R.Schumacher έχασε τον έλεγχο στο οβάλ κομμάτι και χτύπησε στην μπαριέρα με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Η FW26 καταστράφηκε ολοσχερώς και έμεινε ακίνητη στο μέσον της πίστας. Πέρασαν αρκετά τρομακτικά δευτερόλεπτα μέχρι ο R.Schumacher να κουνήσει το κεφάλι του. Τελικά ύστερα από 10 λεπτά οι γιατροί κατάφεραν να τον βγάλουν από το μονοθέσιο και με φορείο μεταφέρθηκε στο ασθενοφόρο και απο κει στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Σύμφωνα με το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν θα παραμείνει εκεί για αρκετές μέρες.
Ο R.Schumacher έχει υποστεί διάσειση και έχει έντονους πόνους στην πλάτη.
Θραύσματα πάτησε και ο Alonso που έχασε τον έλεγχο της Renault στο τέλος της ευθείας και εγκατέλειψε με εξίσου θεαματική έξοδο ευτυχώς όμως χωρίς άλλες συνέπειες για τον ίδιο.
Τ.Π.
takis@techlink.gr
Τυχερός ήταν ο Alonso καθώς έχασε τον έλεγχο της R24 με περισσότερα από 320 χλμ./ώρα αλλά δε χτύπησε δυνατά κάπου ώστε να κινδυνέψει να τραυματιστεί.