 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ανάβαση Αιγείρας: Νικητής ο Λάμπρος Κύρκος |
30/5/2004 7:54 μμ
|
|
|
|
 |
Κώστας Πατσουρέας (φωτ. αρχείου) |
|
 |
Μιχάλης Ευθυμίου (φωτ. αρχείου) |
|
Ο Λάμπρος Κύρκος συνέχισε την καλή του εμφάνιση από τις χθεσινές δοκιμές και σήμερα στον αγώνα της 4ης ανάβασης Αρχαίας Αιγείρας έκανε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας και παράλληλα στην Α/8 με το Εγνατία-Escort WRC με χρόνο 4:09.41 και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας στη γενική κατάταξη. Τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καϊτατζής με Escort Cosworth με 4:14.46 (Α/8) και ο Νίκος Περατινός επίσης με Escort Cosworth με 4:17.40 (Α/8).
Ο καιρός έκανε τα παιχνίδια του, καθώς οι ψιχάλες που έπεσαν στα μισά του α’ σκέλους και στην αρχή του β’ προβλημάτισαν τους οδηγούς, όμως δεν πτόησαν τους δεκάδες θεατές που κατέκλυσαν το βουνό της Αιγείρας. Καθυστερήσεις υπήρξαν αρκετές, αλλά αναμενόμενες από το μεγάλο αριθμό των συμμετοχών. Η μεγαλύτερη από αυτές πραγματοποιήθηκε στο β’ σκέλος όταν πήρε φωτιά ο κινητήρας του Escort Cosworth του Παναγιώτη Μαγογιάννη. Ωστόσο οι άνθρωποι της διοργάνωσης επενέβησαν άμεσα και δόθηκε συνέχεια στον αγώνα, αφού πρώτα συμβουλεύτηκαν για την κατάσταση του οδοστρώματος τους οδηγούς που απέμειναν να ανέβουν.
Στο αγωνιστικό μέρος, η ομάδα παραγωγής έκλεψε την παράσταση, καθώς δόθηκαν μάχες σε όλες τις κλάσεις. Ταχύτερος όλων ο Κώστας Πατσουρέας με EVO VI και χρόνο 4:19.61. Ωστόσο απομένει ακόμα να εκδικαστεί η ένσταση για αναστολή που έχει καταθέσει ο οδηγός στην 6μηνη ποινή αποκλεισμού που του έχει επιβληθεί από την ΕΘΕΑ προκειμένου να επικυρωθεί το αποτέλεσμα. Ο Στέφανος Σπάρταλης (Mitsubishi Carisma) πήρε μέρος κανονικά στον αγώνα, αν και δε συμμετείχε στις δοκιμές, ενώ δεν εκκίνησε στον αγώνα ο Νίκος Τσάδαρης, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Subaru Impreza WRX. Στη Ν/1 o Άρης Λυκουρέσης (106 Rallye), στο δεύτερο ανέβασμα κατάφερε να υπερκαλύψει τη διαφορά από τον Θανάση Μπάτρη (106 Rallye) που ήταν ταχύτερος στο α’ ανέβασμα και έκανε τον καλύτερο χρόνο στην κλάση με 4:55.51.Το θρίλερ στη Ν/2 ξεκίνησε από το πρώτο κιόλας σκέλος, όταν ο ταχύτερος των δοκιμών Δημήτρης Παπαναστασίου (Saxo VTS) έμεινε από κινητήρα. Οι υπόλοιποι οδηγοί της κλάσης έδωσαν τη δική τους μάχη για το χρόνο και για ένα δέκατο δευτερολέπτου ο Κώστας Κουκουμάκης (106 Rallye-4:46.61) ήταν ταχύτερος από τον Κώστα Παπαχρήστο (106 Rallye-4:46.62) και πήρε την πρώτη θέση στην κλάση. Πρόσωπο της ημέρας ο Βασίλης Κυρίτσης που νίκησε στη Ν/3 στην πρώτη του εμφάνιση με το Civic Type-R.
Στην ομάδα Α και συγκεκριμένα στην Α/0 νικητής ήταν ο Γρηγόρης Λαδογιάννης με Seicento kit-car και χρόνο 5:10.33 που δε δέχτηκε ιδιαίτερη πίεση καθώς η κόντρα γινόταν για την κατάκτηση μία από τις τρεις επόμενες θέσεις.
Στην Α/5 για 12 δέκατα του δευτερολέπτου ο Νίκος Παπαχρονόπουλος (106 kit car-4:50.92) ήταν ο νικητής της κλάσης αφήνοντας τον Λάμπρο Μαραβέλη (106 Maxi-4:51.04) που ήταν ταχύτερος στο α’ σκέλος, αλλά στο β’ του έσβησε ο κινητήρας στην τελευταία στροφή και έχασε πολύτιμα δεύτερα, στη δεύτερη θέση. Στην Α/6 και Α/7 οι Σάκης Ευσταθίου (Renault Clio) και Γιάννης Μαρπίνης (Astra kit-car) δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα και εύκολα επικράτησαν στις κλάσεις αντίστοιχα. Ο νικητής της Α/6 Κώστας Παπανικολάου εγκατέλειψε στο δεύτερο ανέβασμα εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.
Στην Ε ταχύτερος όλων και παράλληλα πρώτος στην Ε/12 ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου (BMW M3) με 4:29.40. Στις υπόλοιπες κλάσεις επικράτησαν: στην Ε/11 ο Κώστας Ψηλιώτης (Ford Escort) με 4:31.28, στην Ε/10 ο Ηλίας Λαζανάς (Fiesta Maxi) με 4:43.09 και στην Ε/9 ο Στράτος Φωτεινέλης (Suzuki Swift) με 4:46.79.
Στα ιστορικά ταχύτερος όλων ήταν ο Σωτήρης Ρόκκος με Alfa Romeo GTAM και χρόνο 4:55.26.
Στα Micra, ο Βασίλης Ζάχος πήρε τη δεύτερη νίκη στο Nissan Micra Cup. Τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Χαλάτσης που είχε πάρει μέρος στο θεσμό του «Γίνε Πρωταθλητής», ενώ την τριάδα έκλεισε ο Γιάννης Πανουργιάς.
Να δούμε τι μας δήλωσαν οι πρωταγωνιστές:
Λάμπρος Κύρκος: Ήταν ένας ωραίος αγώνας. Ο καιρός μας μπέρδεψε λίγο, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά, δεν έγιναν λάθη και πήραμε τη νίκη.
Βασίλης Ζάχος: Ήταν πολύ καλός αγώνας. Έχει αργά και γρήγορα κομμάτια. Οι φουρκέτες μας δυσκόλεψαν αρκετά, μιας και το αυτοκίνητο δεν έχει δύναμη. Θέλω να ευχαριστήσω τη Nissan Κυριακούδης για την τεχνική υποστήριξη και την εταιρεία RON για την υποστήριξή της.
Άρης Λυκουρέσης: Στο β’ σκέλος είχε μεγάλο ανταγωνισμό. Ο καιρός δεν ήταν πολύ καλός. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο αυτοκίνητο πριν το β’ ανέβασμα, δεν έκανα λάθη και πήγα πολύ καλά.
Κώστας Πατσουρέας: Η οργάνωση ήταν καταπληκτική, όπως πάντα. Θέλω να πιστεύω ότι η ΕΘΕΑ θα συνυπολογίσει το αποτέλεσμα στο νέο πόρισμα που περιμένω από την έφεση που έχω κάνει στην ποινή που μου έχει επιβληθεί ώστε να μου δοθεί η δυνατότητα και η ευκαιρία να συμμετέχω στους αγώνες.
Βασίλης Κυρίτσης: Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα. Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή με το αυτοκίνητο και δεν το περίμενα, γιατί υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός.
Κώστας Κουκουμάκης: Υπήρχε μεγάλη κόντρα μεταξύ 4-5 αυτοκινήτων στην κλάση. Ο καιρός τελικά δεν μας τα χάλασε και η οργάνωση έκανε σωστά τη δουλειά της, κι αν και υπήρχαν προβλήματα στις δοκιμές έδωσε αμέσως τη λύση.
Γρηγόρης Λαδογιάννης: Ήταν ένας ωραίος αγώνας. Στη δίκη μου κλάση δόθηκε μάχη για τις θέσεις 2 έως 4 και όχι για την πρώτη. Ευτυχώς δεν έβρεξε και δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα.
Σάκης Ευσταθίου: Είναι η 4η Ανάβαση Αιγείρας και κάθε χρόνο όλο και καλυτερεύουν οι συνθήκες, ο κόσμος ήταν πειθαρχημένος. Είμαι ικανοποιημένος γιατί έκανα τον καλύτερο χρόνο και στην F2. Ο καιρός μας άγχωσε λίγο στο β’ σκέλος, αλλά είχα κάνει διαφορά ασφαλείας από το α’ και έτσι δεν απειλήθηκα.
Στράτος Φωτεινέλης: Όλα πήγαν καλά. Ήταν σχετικά μια εύκολη επικράτηση για εμένα. Μπράβο στους διοργανωτές για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν το πρόβλημα με τη φωτιά του αυτοκινήτου του Μαγογιάννη.
Λάμπρος Μαραβέλης: Ήμουν άτυχος στο β’ σκέλος. Ήμουν πρώτος στο α’ ανέβασμα, αλλά μου έσβησε ο κινητήρας στην τελευταία στροφή με αποτέλεσμα να χάσω την πρώτη θέση στην Α/5. Η διοργάνωση ήταν καλή. Οι πολλές συμμετοχές είναι φυσιολογικό να προκαλούν προβλήματα.
Νίκος Παπαχρονόπουλος: Είχα μια μικρή έξοδο στο α’ σκέλος. Κάναμε κάποιες διορθώσεις στο αυτοκίνητο και καταφέραμε να νικήσουμε σε μια κλάση που υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός.
M.M.
|
|
|
 |
Λάμπρος Κύρκος (φωτ. αρχείου) |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|