 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ανένδοτος ο Mosley |
13/11/2003 6:45 μμ
|
|
|
|
 |
Χωρίς Λόγια . . . |
|
Ανένδοτος παραμένει ο πρόεδρος της FIA Max Mosley στις θέσεις που επέβαλε σχετικά με τις αλλαγές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2004, απορρίπτοντας παράλληλα και την πρόταση κορυφαίων οδηγών για την αναθεώρηση της απόφασης για τα εργοστασιακά πλοηγά.
Ο Mosley απέρριψε ως ανυπόστατους τους ισχυρισμούς της Skoda, ότι η υπερβολική αύξηση του κόστους των αγώνων την αναγκάζει να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς. «Αν είχαμε ρίξει το κόστος πριν δύο ή τρία χρόνια τότε ίσως μπορούσαμε να κρατήσουμε τώρα την Skoda και την Hyundai στο πρωτάθλημα. Όμως έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα αυτό το κάναμε τώρα και ελπίζω ότι αυτό θα κάνει τη μεγάλη διαφορά. Πάντως, παρόλα αυτά το κόστος πολύ απλά είναι εξαιρετικά υψηλό. Αν θέλεις να βρίσκεσαι στη πρώτη γραμμή πρέπει να βρεις τρόπο να ξοδεύεις χρήματα με τον τρόπο που γίνεται στην Formula 1 και οι κατασκευαστές που μπορούν να το κάνουν αυτό, σε μια εποχή που όλοι οι κατασκευαστές παλεύουν για την επιβίωση, είναι ελάχιστοι. Πιστεύω ότι υπάρχει μια μεγάλη σύγχυση σχετικά με τους 2 νέους αγώνες. Στο κόσμο αρέσει να λέει ότι κοστίζουν μια περιουσία αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο πολλά. Αυτό που πραγματικά κοστίζει μια περιουσία είναι να ξοδεύεις μια ολόκληρη βδομάδα για έναν αγώνα, να χρησιμοποιείς όλα τα gravel cars, να κάνεις όλες τις επιπλέον αναγνωρίσεις αλλά και όλα αυτά τα πράγματα από τα οποία σιγά σιγά απαλλασσόμαστε» δήλωσε κατηγορηματικά ο Mosley.
Πάντως ο πρόεδρος της FIA ήταν ανένδοτός και για την απαγόρευση των εργοστασιακών πλοηγών (gravel note crews), μια απόφαση που εξαγρίωσε τους κορυφαίους οδηγούς σε σημείο που 3 από αυτούς (οι Richard Burns, Marcus Gronholm και Markko Martin) τον επεσκέφθησαν, πριν 10 μέρες, για να τον παρακαλέσουν να ξανασκεφθεί το θέμα. «Έχουν μερικά πολύ αξιόλογα σημεία οι προτάσεις τους» σχολίασε ειρωνικά ο Mosley και συνέχισε, «Η δυσκολία που αντιμετωπίζουν είναι πρώτα από όλα ότι άνθρωποι που βρίσκονται σε χειρότερη από αυτούς βαθμολογικά θέση αλλά και σε διαφορετικά πρωταθλήματα δεν χρησιμοποιούν gravel cars. Είναι λίγο έξω από την κοινή λογική να προσπαθείς να πείσεις ότι λόγοι ασφαλείας επιβάλλουν τη χρήση τους από τους πιο έμπειρους οδηγούς που μάλιστα οδηγούν και τα καλύτερα αυτοκίνητα, όταν λιγότερο έμπειροι και νεαροί οδηγοί δεν τα χρειάζονται».
Όλα αυτά ειπώθηκαν λίγο πριν δουν το φως της δημοσιότητας οι πληροφορίες, έγκυρου φωτοειδησιογραφικού πρακτορείου, σύμφωνα με τις οποίες οι αξιωματούχοι της Ford πρόκειται τις επόμενες μέρες να συνεδριάσουν με θέμα την αποχώρηση της ομάδας από το WRC του 2004.
Γεγονός πάντως είναι ότι η κατάσταση παραμένει αρκετά ρευστή τόσο για τις ομάδες όσο και για τους οργανωτές, ενώ σε απελπιστική κατάσταση βρίσκονται και οι «ιδιώτες» που δεν μπορούν πια να προγραμματίσουν τίποτα για την επόμενη χρονιά. Ενώ τα ράλι του Μόντε Κάρλο και της Σουηδίας έχουν εξαιρεθεί από τους κανονισμούς της νέας χρονιάς και η Νέα Ζηλανδία δηλώνει έτοιμη να εφαρμόσει το νέο σύστημα αναγνωρίσεων (τύπου 1000 Pistes), ο Simo Lampinen, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα ζητήσει εξαίρεση του ράλι Φινλανδίας από τον κανονισμό αυτό και την άδεια οι αναγνωρίσεις να γίνουν εξολοκλήρου πριν την έναρξη του αγώνα._Σω.Κ.sockil@rally.gr
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|