 |
| Ο Jorg Muller δεν έχασε ουτε στιγμή την πρωτοπορία |
|
Σε σόου της BMW εξελίχτηκε ο 7ος γύρος του ETCC στην πίστα του Oschersleben. Τις δυο νίκες χάρισαν στον Γερμανό κατασκευαστή οι Jorg Muller και Andy Priaulx. Ευχάριστη έκπληξη το πρώτο βάθρο για την Seat στο πρωτάθλημα με τον Diefenbacher να τερματίζει 3ος στον δεύτερο αγώνα της ημέρας.
Ο 1ος αγώνας ξεκίνησε με τις BMW να κάνουν τη γνώριμη πλέον εντυπωσιακή εκκίνηση. Ο Jorg Muller έστριψε πρώτος με τους Priaulx, Giovanardi, Garcia και Tarquini να ακολουθούν. Ο Ιταλός πέρασε στον 2ο γύρο με μια εντυπωσιακή κίνηση τους Giovanardi και Garcia ανεβαίνοντας 3ος. Δυο γύρους αργότερα ένα λάθος του Jorg Muller καθυστέρησε τον Priaulx και έδωσε την ευκαιρία στον Tarquini που καιροφυλακτούσε να περάσει 2ος. Ο Βρετανός δεν εγκατέλειψε τη μάχη, πίεσε τον Ιταλό και αυτό έδωσε στον Muller να ξεφύγει μπροστά παίρνοντας μια εύκολη νίκη. Ακολούθησαν οι Tarquini, Priaulx και Garcia ενώ ο Larini είχε ένα σκασμένο λάστιχο που τον έριξε αρκετά πίσω στην κατάταξη.
 |
| Όλο και πιο κοντά στην κορυφή της βαθμολογίας ο Priaulx |
|
Ο 2ος αγώνας ξεκίνησε με τον Giovanardi να προηγείται και τους Priaulx, García, Colciago, Diefenbacher, Jörg Müller, Dirk Müller και Tarquini να ακολουθούν. Μια επαφή με τον Tarquini έστειλε τον Dirk Muller εκτός μάχης τη στιγμή που ο Diefenbacher πέρασε τον Colciago. Στον 5ο γύρο ο Giovanardi έκανε το λάθος πέφτοντας 4ος και λίγο αργότερα έχασε άλλες 2 θέσεις από Tarquini και Jörg Müller πριν εγκαταλείψει από άλλο ένα σκασμένο ελαστικό. Οι δυο τελευταίοι είχαν τη μάχη του αγώνα καθώς για 2 γύρους άλλαζαν θέσεις πριν ο Γερμανός εδραιωθεί στην 4η. Στην κορυφή ο Priaulx έλεγξε με άνεση τον Garcia με τον Diefenbacher να δίνει στην Seat το πρώτο της βάθρο. Ακολούθησαν οι Müller και Tarquini ενώ και ο Larini κατάφερε να αναρριχηθεί στην 8αδα.
Συνέχεια για το ETCC στις 5 Οκτωβρίου στην πίστα του Estoril.
Τα αποτελέσματα αναλυτικά:
1ος αγώνας
1. Jorg Muller (BMW 320i E46) 14 γύροι σε 22’09”081
2. Gabriele Tarquini (Alfa Romeo 156 GTA) +0”712
3. Andy Priaulx (BMW 320i) +1”052
4. Antonio Garcia (BMW 320i) +8”510
5. Roberto Colciago (Alfa Romeo 156 GTA) +10”266
6. Frank Diefenbacher (Seat Toledo Cupra) +14”015
7. Tom Coronel (BMW 320i ) +16”415
8. Fabrizio Giovanardi (Bmw320i) +16”917
9. Dirk Muller (BMW 320i ) +18”019
10. Jordi Gene (Seat Toledo Cupra) +19”626
2ος αγώνας
1. Andy Priaulx (BMW 320iE46) 13 γύροι σε 20’32”449
2. Antonio Garcia (BMW 320iE46) +0”535
3. Frank Diefenbacher (Seat Toledo Cupra) +2”230
4. Jorg Muller (BMW 320i E46) +5”904
5. Gabriele Tarquini (Alfa Romeo 156GTΑ) +7”066
6. Roberto Colciago ( Alfa Romeo 156 GTA) +9”159
7. Duncan Huisman (BMW 320i E46) +9”602
8. Nicola Larini (Alfa Romeo 156GTA) +19”362
9. Fabio Francia (Alfa Romeo 156 GTA) +24”108
10. Alessandro Balzan (Alfa Romeo 156 GTA) +24”465
Η βαθμολογία μετά από 7 αγώνες:
1. J.Muller 87 βαθμοί
2. Priaulx 82
3. Tarquini 76
4. Larini 71
5. D.Muller 64
6. Colciago 54
7. Garcia 46
8. Giovanardi 36
Κ.Λ.
leonis@rally.gr
|