Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

ETCC: Διπλή νίκη για Alfa Romeo 8/9/2003 8:48 πμ

Nicola Larini, Gabriele Tarquini
Larini καιTarquini λίγο πριν την καταστροφή
Η ιταλική εταιρία ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο Anderstorp, με τους Roberto Colciago και Nicola Larini να της χαρίζουν τις νίκες στους 2 αγώνες. Όμως, στη μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών το πρώτο βιολί της Alfa, Gabriele Tarquini, κυριολεκτικά καταστράφηκε από μια επαφή με τον ομόσταυλό του Larini που τον έστειλε θεατή και για τους 2 αγώνες αφού οι ζημιές στην 156 GTA του ήταν σημαντικές.

Στον 1ο αγώνα ο poleman Larini έκανε μέτρια εκκίνηση δίνοντας την ευκαιρία στον Tarquini να διεκδικήσει την πρωτοπορία στην 1η στροφή. Οι δυο τους ακούμπησαν, με αποτέλεσμα ο μεν Tarquini να τεθεί εκτός αγώνα, ο δε Larini να συνεχίσει με σημαντική καθυστέρηση. Στην 1η θέση βρέθηκε ο Colciago με τον Jorg Muller να τον ακολουθεί. Ο Γερμανός έχασε στον 3ο γύρο τη 2η θέση από τον Garcia και στον προτελευταίο τη 3η θέση από τον Dirk Muller. Ο Larini κατάφερε να ανακάμψει στην 6η θέση, μπροστά από τον Rydell που μπροστά στους συμπατριώτες του βρέθηκε μέχρι και 3ος πριν κόψει ρυθμό.

Roberto Colciago
Αθώο θύμα ο Colciago στον 2ο αγώνα
Ο 2ος αγώνας ξεκίνησε με τον Priaulx να μετατρέπει την pole σε πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Πίσω του πέρασε ο Larini που αμέσως άρχισε να ασκεί πίεση στον Βρετανό. Η προσπάθειά του απέδωσε καρπούς στον 8ο γύρο με τον Ιταλό να περνάει 1ος, θέση που διατήρησε μέχρι το τέλος. Ο Priaulx δεν πίεσε ιδιαίτερα προτιμώντας τους βαθμούς της 2ης θέσης που τον κρατάνε για τα καλά στο παιχνίδι του τίτλου. Πιο πίσω, η μάχη Rydell και Jorg Muller είχε αίσια κατάληξη για τους Σουηδούς θεατές με τον συμπατριώτη τους να ανεβαίνει στο βάθρο. Άτυχοι αυτήν τη φορά ο Colciago που ήταν η παράπλευρη απώλεια στην μάχη των Giovanardi, Huisman και ο Dirk Muller που κατέστρεψε την BMW του όταν βγήκε εκτός πίστας.

Το ETCC συνεχίζεται στις 21 Σεπτεμβρίου στην πίστα Oschersleben της Γερμανίας.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1ος αγώνας
1. Roberto Colciago (Alfa 156) - Autodelta 13 γύροι σε 21'55"420
2. Antonio Garcia (Bmw 320) - Ravaglia +5"315
3. Dirk Muller (Bmw 320) - Schnitzer +6"559
4. Jorg Muller (Bmw 320) - Schnitzer +7"504
5. Duncan Huisman (Bmw 320) - Carly +9"951
6. Nicola Larini (Alfa 156) - Autodelta +10"606
7. Rickard Rydell (Volvo S60) - ART +10"803
8. Andy Priaulx (Bmw 320) - Bmw UK +11"086

2ος αγώνας:
1. Nicola Larini (Alfa 156) - Autodelta - 13 γύροι σε 21'52"580
2. Andy Priaulx (Bmw 320) - Bmw UK +1"109
3. Rickard Rydell (Volvo S60) - ART +1"817
4. Jorg Muller (Bmw 320) - Schnitzer +4"838
5. Antonio Garcia (Bmw 320) - Ravaglia +7"531
6. Fabrizio Giovanardi (Bmw 320) - Ravaglia +10"413
7. Duncan Huisman (Bmw 320) - Carly +16"582
8. Alessandro Balzan (Alfa 156) - Bigazzi +19"752

Η βαθμολογία μετά από 6 γύρους:
1. J.Muller 72 βαθμοί
2. Larini 70
3. Priaulx 66
4. Tarquini, D.Muller 64
6. Colciago 47
7. Giovanardi 35
8. Huisman 34


Κ.Λ.
leonis@rally.gr