 |
Έβαλε φωτιά στην άσφαλτο ο Schneider, όμως ο Fassler παρέμεινε αλάνθανστος |
|
40 γύρους χωρίς ανάσα έπρεπε να υπομείνει ο Marcel Fassler για να πανηγυρίσει τη νίκη στον 8ο γύρο του DTM στο Α1 Ring. Ο νεαρός Ελβετός, αν και είχε συνεχώς κολλημένο στον προφυλακτήρα του τον Bernd Schneider, άντεξε στην πίεση και έκανε την μάχη του τίτλου υπόθεση για τρεις. Ο Schneider άνοιξε μεν τη διαφορά του στους 3 βαθμούς από τον Albers αλλά πλέον έχει σε απόσταση βολής και τον Fassler με 2 αγώνες να απομένουν.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο αφού, λίγο πριν τη 2η στροφή, ο Dumbreck ακούμπησε και έστειλε τον Abt πάνω στον Alesi σε ένα βίαιο ατύχημα που έθεσε τους τρεις τους εκτός. Μετά από 5 γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο αγώνας ξανάρχισε με τον Fassler να κρατάει την πρωτοπορία και τους Albers, Aiello και Schneider να ακολουθούν. Ο Γερμανός πολυπρωταθλητής κατάφερε στον επόμενο γύρο να περάσει το Audi του Aiello. Στον 10ο γύρο, οι Fassler και Schneider μπήκαν στα pits με τον Ελβετό να αποδεικνύεται ελάχιστα πιο γρήγορος. Ο Albers μπήκε στον επόμενο γύρο, όμως η στάση του δεν ήταν τόσο καλή με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από τους 2 ομόσταυλούς του, ενώ πιο πίσω ο Aiello έχασε μια θέση από τον Ekstrom. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ο Paffett ο οποίος, λόγω της επιλογής του να κάνει την πρώτη του επίσκεψη στα pits αργότερα από τους υπόλοιπους, έχει περάσει 1ος. Ο Aiello πήρε πίσω την θέση από τον Ekstrom στον 17ο γύρο, όμως τα μάτια των 60 χιλιάδων θεατών είναι τόσο στον νεαρό προστατευόμενο του Keke Rosberg που κράτησε τη 1η θέση μέχρι τον 21ο γύρο, όσο και στους Fassler, Schneider, που ουσιαστικά μάχονται για τη νίκη. Ο Γερμανός δεν έκρυψε ούτε στιγμή την πρόθεση του να περάσει, όντας σε διαρκή επίθεση.
|
 |
Η επαφή των Abt, Dumbreck δημιούργησε χάος και τελείωσε τον αγώνα του Alesi |
|
Το χορό των 2ων pits stops ξεκίνησε ο Albers στον 24ο γύρο. Ακολούθησε δυο γύρους μετά ο Schneider που μόλις κατάφερε να κρατήσει τη 2η θέση, ενώ στον 27ο γύρο μπήκε και ο Fassler. Αυτήν τη φορά οι μηχανικοί του Ελβετού έκαναν καταπληκτικά τη δουλειά τους και του έδωσαν μια μικρή διαφορά που όμως εξανεμίστηκε γρήγορα από τον Schneider. Η πίεση του Γερμανού έκανε τον Fassler να μπλοκάρει τους τροχούς καταστρέφοντας τα ελαστικά αλλά και την ισορροπία των φρένων του. Ο νεαρός πάλευε με νύχια και με δόντια να κρατηθεί μπροστά και δεν απέφυγε το λάθος στον 31ο γύρο που όμως έμεινε ανεκμετάλλευτο από τον Schneider. Η καρό σημαία ήρθε σαν λύτρωση για τον Fassler τερματίζοντας μια χορταστική μάχη που έκανε ακόμα και τον επισκέπτη Niki Lauda να δηλώσει εντυπωσιασμένος ότι το θέαμα δε θα μπορούσε να ήταν καλύτερο και ότι η Formula 1 έχει πολλά να μάθει από το DTM. Πίσω από τους 2 μονομάχους, το βάθρο συμπλήρωσε ο Albers για να ακολουθήσουν οι Aiello και Ekstrom. Την εξάδα συμπλήρωσε ο καταπληκτικός rookie Paffett που, σημειωτέον, οδηγεί μια περυσινή CLK.
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται σε 2 εβδομάδες και πάλι εκτός γερμανικού εδάφους, και συγκεκριμένα στην πίστα του Zandvoort στην Ολλανδία.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. Marcel Fassler (Mercedes Clk) - AMG 40 γύροι σε 1.02'53"685
2. Bernd Schneider (Mercedes Clk) - AMG +0"683
3. Christijan Albers (Mercedes Clk) - AMG +5"835
4. Laurent Aiello (Audi TT-R) - Abt +9"878
5. Mattias Ekstrom (Audi TT-R) - Abt +23"820
6. Gary Paffett (Mercedes Clk) - Rosberg +30"042
7. Alain Menu (Opel Astra) - Holzer +35"852
8. Martin Tomczyk (Audi TT-R) - Audi Junior +36"393
9. Thomas Jager (Mercedes Clk) - Persson +43"717
10. Manuel Reuter (Opel Astra) - Holzer +44"449
11. Stefan Mucke (Mercedes Clk) - Rosberg +48"174
12. Jeroen Bleekemolen (Opel Astra) - Euroteam +55"554
13. Peter Terting (Audi TT-R) - Audi Junior +55"935
14. Joachim Winkelhock (Opel Astra) - Euroteam +59"369
15. Bernd Maylander (Mercedes Clk) - Persson +1'04"109
16. Karl Wendlinger (Audi TT-R) - Abt +1'04"413
17. Katsutomo Kaneishi (Mercedes Clk) - Persson +1'25"447
Η βαθμολογία μετά από 8 αγώνες:
1. Schneider 57 βαθμοί
2. Albers 54
3. Fassler 48
4. Aiello 37
5. Ekstrom 32
6. Alesi 28
7. Dumbreck 26
8. Scheider 10
Κ.Λ.
leonis@rally.gr
|