Συνέδεσε το όνομά του με τα θρυλικά DKW 1000 και F11, σημειώνοντας επιδόσεις που συζητήθηκαν. Διακρίθηκε από το 1958 μέχρι το 1966 συμμετέχοντας σε αγώνες ράλι, ταχύτητας και αναβάσεις. Tο 1963 οδήγησε Jaguar E Type ενώ στο Φθινοπωρινό Pάλι σκοτώθηκε ο συνοδηγός του Tάκης Tσερκάκης και τραυματίστηκε σοβαρά ο ίδιος. Συγκλονίστηκε, αλλά βρήκε τη δύναμη να συνεχίσει πρωταγωνιστώντας, κερδίζοντας, μάλιστα, το 3ωρο Tατόι το 1965. Σήμερα, εμπλέκεται στη διοίκηση των αγώνων, δείχνοντας ιδιαίτερη ευαισθησία στο χώρο της F3.