Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Aρθρο

1o Ράλλυ Σπριντ Mπράλου: Όμορφη μέρα! 16/2/2009 12:40 πμ

Με στυλ πρωταθλητή, ο Πάνος Χατζητσοπάνης με το νεαρό και ταλαντούχο συνοδηγό του, Ανδρέα Ανδρικόπουλο ήταν οι ταχύτεροι!
Χάρμα ιδέσθαι ήταν οι Παπαδιώτης - Κωστανάσιος που κέρδισαν τα 2.000 κ.εκ με το Renault Clio Williams. Σε ορισμένα σημεία...χάριζε και θεάμα!
Πρώτοι στην κατηγορία των 1.600 κ.εκ. Τσιούρης - Παππάς με το Peugeot 106 Rallye. Kέρδισε δίκαια και μάλιστα με 13'' διαφορά από τον δεύτερο!
Οι Μπάσδελης - Ξυδάκης (Nissan Micra) επικράτησαν των Έξαρχου - Καραδημήτρη (Τοyota Yaris)στα 1.400 κ.εκ. με διαφορά δύο δευτερολέπτων.
Μέσα σε ένα πανέμορφο τοπίο που εκτυλίχθηκε η ειδική διαδρομή του Μπράλου μήκους 9,6 χλμ και με χρώμα…από Ράλλυ Νορβηγίας λόγω της παρουσίας του χιονιού προς το τέλος της, πήρε εκκίνηση η φετινή αγωνιστική χρονιά για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Γεύση από παλιά Ακρόπολις, πολύ κρύο, άριστη οργάνωση από αγωνιστικής πλευράς από την A.Λ.Α.Λ, αλλά και 75 αυτοκίνητα ήταν τα στοιχεία της σημερινής αγωνιστικής παράστασης που παίχτηκε στο 1ο Ράλλυ Σπριντ του Μπράλου το οποίο προσμετρούσε για το Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ αλλά και του Κυπέλλου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2009.
Πρωταγωνιστές τα 75 πληρώματα που εκκίνησαν, ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή 86 από τα οποία 77 πέρασαν τον τεχνικό έλεγχο. Στην εκκίνηση δεν εμφανίστηκαν αυτά των Σταύρου Σταμέλου – Χρίστου Παπαχριστόπουλου με το Golf Kitcar (2000+κ.εκ.) και Γιάννη Τασιόπουλου-Φαίη Τσιγαρίδη (Citroen Saxo VTS).

Tαχύτεροι όλων, οι πρωταθλητές Ελλάδας 2008, Παναγιώτης Χατζητσοπάνης – Ανδρικόπουλος Ανδρέας με το Mitsubishi Evo IX και συνολικό χρόνο από τα δύο σκέλη 11’50’’69. Ο Λαμιώτης οδηγός ήταν και ο μοναδικός που στο σύνολο κατέβηκε κάτω από τα 12’, αλλά και σε κάθε σκέλος έπεσε κάτω από τα 6’! Συγκεκριμένα, έκανε 5’59’’02 στο πρώτο και 5’51’’67 στο δεύτερο σκέλος. Κέρδισε την κατηγορία 2000+ κ.εκ., ενώ το βάθρο των νικητών της εν λόγω κατηγορίας, συμπλήρωσαν οι Βασίλης Κυρίτσης – Πολίτης Κώστας (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Άκης Μακαρώνης – Μπλάνης Χρήστος (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Στην κορυφαία κατηγορία συμμετείχαν συνολικά 11 αυτοκίνητα συν αυτό των Σταμέλου – Παπαχριστόπουλου που δεν εμφανίστηκε σήμερα το πρωί στην εκκίνηση. Ανάμεσα σ΄αυτά ήταν και τρία ιστορικά με ταχύτερο πλήρωμα τους Σπύρο Τσάπαλο – Διαμάντη Πετρόπουλο (Porsche – 2/C5).

Στην κατηγορία μέχρι τα 2.000 κ.εκ. οι Δημήτρης Παπαδιώτης – Αριστοτέλης Κωνστανάσιος με το ασημί Renault Clio Williams κέρδισαν το πανέμορφο Renault Clio R3 Maxi των Γιώργου Κοσμόπουλου – Σπύρου Μπαρδάκη. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος του ΣΟΟΑ βρίσκεται στο στάδιο της εκμάθησης του αυτοκινήτου, ενώ ο νικητής της κατηγορίας ήταν άπιαστος, αφού…έφτασε στο σημείο να μπαίνει με τις πόρτες στις στροφές! Την τρίτη θέση του βάθρου των νικητών στην εν λόγω κατηγορία συμπλήρωσαν οι «ιστορικοί» Βασίλης Βελάνης – Γιάννης Βελάνης (Ford Escort RS 1.6). Ποινή 20’’ δέχθηκαν οι Κωνσταντίνος Aντωνίου – ΟCEANIC (Ford Escort) εξαιτίας του γεγονότος ότι είχαν αργοπορία 2 λεπτών στο Σ.Ε.Χ.1. Για όσους δεν γνωρίζουν να εξηγήσουμε ότι σε περίπτωση που ένα πλήρωμα, αργήσει να εμφανιστεί στο Σ.Ε.Χ (Σημείο Ελέγχου Χρόνου), τότε για κάθε λεπτό καθυστέρησης δέχεται 10’’, ενώ στην περίπτωση που πάει νωρίτερα, τότε δέχεται ολόκληρο το χρόνο που έχει καθυστερήσει για να πάρει χρόνο εκκίνησης. Για παράδειγμα αν φτάσει εκεί 1’ νωρίτερα, τότε η ποινή του πληρώματος είναι 1’. Στις άτυχες στιγμές της ημέρας συγκαταλέγονται οι Kωνσταντίνος Χαλιβελάκης – Νίκος Μαχαίρας (Peugeot 206 kitcar) που είχαν έξοδο στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, αλλά θα πρέπει να σημειωθεί ότι το πλήρωμα έπαιζε…στα ίσα τους Παπαδιώτη – Κωστανάσιο. Για του λόγου το αληθές οι χρόνοι των δύο στο πρώτο σκέλος, είχαν διαφορά 19 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Εδώ συμμετείχαν 17 αυτοκίνητα και τερμάτισαν τα 16 από τα οποία τα 7 ήταν ιστορικά με ταχύτερο τον Βασίλη Βελάνη που ήταν και τρίτος σε όλη την κατηγορία, όπως αναφέραμε πιο πάνω.

Στην κατηγορία των 1600 κ.εκ. οι Βαγγέλης Τσιούρης – Αριστοτέλης Παππάς (Peugeot Rallye 106) πήραν μια άνετη νίκη με διαφορά 13’’ από τους Ευάγγελο Ανδρεάδη – Δημήτρη Σαίνη (Peugeot 106 S16) και 23’’ από τους Βασίλη Γάτσο – Μαρία Αμαραντίδου (Peugeot 205). Τα δύο πρώτα πληρώματα ήταν και τα μοναδικά που έπεσαν κάτω από τα 13’ στο συνολικό τους χρόνο, δηλαδή από το άθροισμα και των δύο σκελών. Στην κατηγορία αυτή εκκίνησαν 25 αυτοκίνητα, αφού το Saxo VTS των Γιάννη Τασιόπουλου – Φαίη Τσιγαρίδη δεν εμφανίστηκε στην εκκίνηση, ενώ στον τερματισμό έφτασαν τα 22. Εγκατέλειψαν οι Σπύρος Αρεθας - Χρήστος Παπαπέτρος (Peugeot 106 S16) από μηχανική βλάβη στο πρώτο σκέλος, και οι Δημήτρης Μπαλακτζής – Νίκος Καλυβιώτης (Peugeot 205 GTI) και Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής (Peugeot 106 S16), αμφότεροι είχαν έξοδο στο δεύτερο σκέλος. Εδώ είχαμε την συμμετοχή τεσσάρων ιστορικών αυτοκινήτων με ταχύτερους τους Γιώργο Χωριανόπουλο – Θεόφιλο Δημητρόπουλο (Audi 80 GT – 2/C2).

Στην κατηγορία των 1.400 κ.εκ. νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Μπάσδελης – Μανώλης Ξυδάκης (Nissan Micra) και με 2’’ από τον Σπύρο Έξαρχο – Νίκο Καραδημήτρη (Toyota Yaris) και 19’’ από τους Νίκο Σταματόπουλο – Αγγελική Βαρουξή (Peugeot 205 Rallye). Στην λιλιπούτεια κατηγορία συμμετείχαν συνολικά 21 αυτοκίνητα, αλλά την καρό σημαία πήραν 19 αυτοκίνητα. Ήταν η πολυπληθέστερη κατηγορία και αυτή που θα έλεγε κανείς, ότι αποτελεί και το μεγάλο σχολείο των ελληνικών αγώνων. Εδώ οι ποινές ήταν αρκετές, για προπορεία οι Θεόδωρος Τσάκαλος – Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris), Νικόλαος Πιτσιδιανάκης Νίκος – Κώστας Κοσκινάς (Nissan Micra) και Διονύσιος Σινόπουλος – Νίκος Μαλεβίτης (VW Beetle) στο Σ.Ε.Χ.2 δέχθηκαν 1’, ενώ οι Γιώργος Πάζης – Παναγιώτης Παπαρήγας (Τοyota Yaris) πήραν «καπέλο» 3’ για αργοπορεία 6’. Υπήρξαν και δύο εγκαταλείψεις αυτές των Ανδρέα Νομικού – Γιάννη Νομικού (Nissan Micra) με έξοδο στο ντεμπούτο του γιού με τον «γιατρό» αλλά και των Λυμπέρη Παπάζογλου – Παύλου Κιούση (Αlfa Romeo Alfasud TI) από μηχανικό πρόβλημα αμφότεροι στο πρώτο σκέλος. Τέσσερα ήταν τα ιστορικά στην κατηγορία αυτή και ταχύτεροι αναδείχθηκαν οι Κώστας Μητρόπουλος – Δημήτρης Μπουναξος (Ford Escort 1300 GT – 2/C1).

Ένας αγώνας, όμως έχει και πολύ παρασκήνιο, εκτός δηλαδή από το αγωνιστικό μέρος, είδαμε αγωνιστικά αυτοκίνητα να ζεσταίνουν ελαστικά σε κανονικό δρόμο κάτι που δεν επιτρέπεται να γίνεται αυτό, είδαμε αγωνιστικά αυτοκίνητα να προσπερνούν σε διπλή διαχωριστική σε εθνικό δίκτυο…Υποτίθεται ότι ένας οδηγός αγώνων είναι ο «δάσκαλος» των κοινών…οδηγών. Για ποια ασφάλεια μιλάμε μετά, πως θα γίνει επαγγελματικό αυτό το σπορ, αν δεν συμβάλλουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στο εγχείρημα αυτό; Οι οδηγοί αγώνων είναι το Α και το Ω ενός επιτυχημένου θεσμού με επαγγελματική προοπτική. Αυτό είναι δεδομένο γιατί εσείς είστε εκείνοι που θα δείξετε το δρόμο για την άνοδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα!
Στα θετικά να συμπεριλάβει κανείς την παρουσία αρκετού κόσμου παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, αλλά χαρήκαμε που στον πίνακα των συμμετεχόντων υπήρχαν οχτώ γυναίκες συνοδηγοί και μια οδηγός. Οι δύο από αυτές κέρδισαν και κύπελλο σαν συνοδηγοί, ο λόγος για τις Βαρουξή Αγγελική (τρίτη θέση στα 1.400 κ.εκ) και Αμαραντίδου Μαρία (τρίτη θέση στα 1.600 κ.εκ.). Δεν έλειψαν και όμορφες παρουσίες αλλά και πολλά μικρά παιδιά. Η απουσία ενός μέρους που θα υπάρχει το σέρβις παρκ για να μαζεύονται όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν αυτό που έλειπε από την οργάνωση, το οποίο το λέμε με συμβουλευτικό τρόπο και όχι επικριτικό, άλλωστε η Λαμία είναι μια από τις πόλεις που αποτελούν τις μητροπόλεις του «Ακρόπολις» και των αγώνων ράλλυ.
Η Α.Λ.Α.Λ ήταν άψογη σε θέματα ασφαλείας, 11 κριτές υπήρχαν σε 9,6 χλμ, δύο τεχνικοί εφόροι της ΕΘΕΑ πριν το Σ.Ε.Χ, δύο ασθενοφόρα, πυροσβεστικό όχημα και ισχυρή παρουσία της αστυνομίας για πολλοστή φορά στο πεδίο των ελληνικών αγώνων. Σε όλα αυτά να αναφερθεί η βοήθεια της νομαρχίας Φθιώτιδας που έστειλε εκχιονιστικά μηχανήματα και τις δύο μέρες για να καθαριστεί η ε.δ. και φυσικά να πέσει αλάτι. Η απώλεια του Γιώργου Βελλή ήταν και η αφορμή που τα περισσότερα αυτοκίνητα έφεραν και μια μαύρη κορδέλα σε ένδειξη τιμής…Συνολικά από τις 75 συμμετοχές, οι 20 ήταν από την Λαμία. Ήταν ένας επιτυχημένος αγώνας με τις περισσότερες συμμετοχές σε αγώνες τέτοιου χαρακτήρα και πραγματικά το διασκέδασαν όλοι! Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού για το Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ στις 14 Μαρτίου στην Σπάρτη.

Δηλώσεις οδηγών
Χατζητσοπάνης Πάνος: «Τη φετινή χρονιά θα κάνουμε επιλεκτικά κάποιους αγώνες, δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη τι ακριβώς. Για τη νέα χρονιά εύχομαι όλοι οι αγώνες να είναι ωραίοι και καλοί όπως ο σημερινός και να έχει τόσο πολύ κόσμο»

Χατζητσοπάνης Σωτήρης: «Θα κάνουμε χωμάτινα και ασφάλτινα Σπριντ. Εύχομαι για τη νέα χρονιά να πάνε όλα καλά και να μην υπάρχουν ατύχηματα»

Βαζάκας Δημήτριος: «Θα ακολουθήσουμε το πρωτάθλημα των Ιστορικών αυτοκινήτων. Για τη νέα χρονιά εύχομαι πάντως να βάλουν όλοι μυαλό και οι αγωνιζόμενοι αλλά και οι διοργανωτές».

Κυρίτσης Βασίλης: «Θα αγωνιστούμε σε κάποιους αγώνες στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Για τη νέα χρονιά εύχομαι σε όλους η φετινή χρονιά να είναι καλύτερη από τη περσινή»

Σταφυλλοπάτης Μάριος: «Θα αγωνιστούμε σε αναβάσεις και αγώνες ταχύτητας και εύχομαι να έχουμε καλές διοργανώσεις και σωστές οργανωτικές επιτροπές»

Κοσμόπουλος Γιώργος: «Θα κάνουμε ασφάλτινους αγώνες και κάποιους χωμάτινους. Εύχομαι ασφαλή αγωνιστικά χιλιόμετρα και να είμαστε καλά»

LEMAN: «Εύχομαι τη φετινή χρονιά να μην έχουμε ατυχήματα»

Πέππας Θεόδωρος: «Θα κάνουμε ασφάλτινα ράλλυ και θέλω να ευχηθώ όλοι οι αγώνες να δίνουν ευχαρίστηση στους θεατές»

Χαλάτσης Παναγιώτης: «Θα κάνουμε ασφάλτινα ράλλυ και εύχομαι να διασκεδάσουμε περισσότερο από πέρσι»

Πανουργιάς Κων/νος: «Επιλεκτικά αναβάσεις και ράλλυ Σπριντ και εύχομαι να μας προβάλλουν τα M.M.E. περισσότερο και να έχουμε ασφαλέστερους αγώνες»

Χαλιβελάκης Κων/νος: «Επιλέκτικα χώμα και θα μοιραστούμε το αυτοκίνητο με τον αδερφό μου. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και όχι ατυχήματα»

Κούγιας Βασίλης: «Θα κάνω όλους τους αγώνες γύρω από την Λαμία. Μακάρι τη φετινή χρονιά να είναι καλύτερη από τη περσινή και να περνάμε καλά»

Τσιούρης Βαγγέλης: «Θα ακολουθήσουμε το πρωτάθλημα Σπριντ και εύχομαι καλούς τερματισμούς»

Καββαδίας Σταύρος: «Δεν ξέρω τι θα κάνω. Εύχομαι όμως τη φετινή χρονιά να κυλήσουν όλα ήρεμα και να γίνουν ασφαλείς αγώνες».

Νομικός Ανδρέας: «Το κύπελλο ράλλυ Σπριντ και κάποιους αγώνες με τον πατέρα μου»

Καπνιάς Δημήτριος: «Θα ακολουθήσουμε χωμάτινα Σπριντ και κάποια ασφάλτινα. Εύχομαι για τη νέα χρονιά αγώνες με ασφάλεια χωρίς απρόοπτα»

Αγγελική Βαρουξή: «Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όσους περισσότερους αγώνες μπορούμε, εξαρτάται από τα οικονομικά μας, και στόχος είναι οι ασφάλτινοι αγώνες»

Τσάκαλος Θεόδωρος: «Επιλεκτικά χωμάτινους αγώνες. Εύχομαι, υγεία, ασφάλεια και να πάμε ένα βήμα μπροστά»

Χειλάκης Φώτης: «Στόχος είναι το πρωτάθλημα αναβάσεων και κάποια ράλλυ. Εύχομαι τη φετινή χρονιά να καταλάβουμε όλοι ότι οι αγώνες είναι διασκέδαση και πρέπει όλοι οι οδηγοί να είμαστε αγαπημένοι και να συνδράμουμε να γίνει το άθλημα πιο επαγγελματικό. Αγώνες σαν τον Μπράλο αποτελούν για μένα μεγάλο δέλεαρ από αγωνιστικής πλευράς. _Β.Χ.billhill@rally.gr
Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
Αποτελέσματα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ1ου ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΡΑΛΟΥ-2009 XLS 0,04

Πατήστε για μεγέθυνση
"Legends never die..." δηλαδή οι θρύλοι ποτέ δεν πεθαίνουν...αφιερωμένο στο Colin McRae από το αυτοκίνητο των Πολίτη - Πλακάκη! Εμείς με την σειρά μας θα απονείμουμε το βραβείο του νικητή του Μπράλου στον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο, γιατί τέτοιες πράξεις αναδεικνύουν και ανεβάζουν το επίπεδο του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πάντα τέτοια!