Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-οδηγοί
βαθμολογία

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Formula 1  / Νέα  / Αρθρο

«…ευχαριστούμε τη Ferrari που μας παρείχε τους κλόουν!» 6/10/2008 8:43 μμ

Ο «ιδιοκτήτης» της Formula 1, Bernie Ecclestone αντεπιτέθηκε στον πρόεδρο της Ferrari, Luca di Montezemolo, αφότου ο Ιταλός κατέκρινε το Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Ο di Montezemolo, που έχει επικρίνει την προσθήκη αγώνων σε δρόμους πόλης όπως η Βαλένθια και η Σιγκαπούρη, όπου τα προσπεράσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα, δήλωσε έπειτα από τον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία του σπορ: «Δυστυχώς, όταν αγωνιζόμαστε σε πίστες όπου θα ήταν καλύτερο να οργανωθεί ένα τσίρκο, ή κάτι άλλο, τα πάντα μπορούν να συμβούν, διότι το θέαμα παρέχεται από το αυτοκίνητο ασφάλειας. Αυτό είναι εξευτελιστικό για τη Formula 1».

Ο αγώνας ήταν καταστροφικός για τη Ferrari, η οποία δε σημείωσε ούτε ένα βαθμό (για πρώτη φορά από την Ουγγαρία το 2006) και έχασε την πρωτοπορία στη βαθμολογία κατασκευαστών από τη McLaren. O Εcclestone απάντησε ότι ο di Montezemolo θα έπρεπε να έχει σιωπήσει ύστερα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα του στη Σιγκαπούρη.

«Αν ο πρόεδρος της Ferrari έχει δίκιο ότι το Grand Prix της Σιγκαπούρης αποτελούσε τσίρκο, τότε θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες προς αυτόν που παρείχε τους κλόουν», ήταν η απάντηση του Βρετανού, ο οποίος συνέχισε λέγοντας: «Έπειτα από το Σαββατοκύριακο που είχε η Ferrari, ο πρόεδρός της θα έπρεπε να έχει σκάσει και να κρατήσει το κεφάλι του κάτω. Αν ο Massa χάσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα, θα γνωρίζει ότι ευθυνόταν η ομάδα. Θα είχε καταστρέψει τους πάντες αν είχε συνεχίσει στη Σιγκαπούρη».

Ο Massa βρισκόταν επικεφαλής μέχρι την έλευση του πρώτου αυτοκινήτου ασφάλειας, όπου μπήκε στα pits μαζί με τους περισσότερους κορυφαίους συνδυασμούς, όπου ο μηχανικός που χειριζόταν το (χειροκίνητο ειδικά σε αυτή την περίπτωση επειδή αμφότερα τα μονοθέσια της ομάδας μπήκαν ταυτόχρονα στα pits) σύστημα με το φωτεινό σηματοδότη βιάστηκε, και ο Βραζιλιάνος οδηγός έφυγε από τα pits της ομάδας με την αντλία ανεφοδιασμού συνδεδεμένη στο μονοθέσιό του…

Ο Ecclestone συνέχισε την αντεπίθεση δηλώνοντας: «Αν ήθελαν να κάνω τον εξυπνάκια, θα είχα σχεδιάσει ένα σύστημα όπου το πράσινο φως θα άναβε την ίδια στιγμή αποσύνδεσης της αντλίας ανεφοδιασμού από το μονοθέσιο. Αν πρόκειται για το άνοιγμα ενός διακόπτη, όπως έχω οδηγηθεί να πιστεύω ότι λειτουργεί, τότε γιατί να μην παραμείνει κανείς στο παλιό σύστημα με τον lollipop man; Γιατί να έχεις ένα τεχνολογικό εξάρτημα με το οποίο τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά; Είναι υπερβολικό».
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr