 |
Κλασική πολύχρωμη εικόνα για την εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη |
|
 |
Τα εργοστασιακά πληρώματα υπέγραψαν αυτόγραφα πριν την εκκίνηση |
|
|
 |
Η φωτογραφία των εργοστασιακών πληρωμάτων |
|
 |
Τα παιδία παίζει! |
|
|
 |
Αρμονική ήταν η συνεργασία της οργάνωσης με την αστυνομία |
|
 |
Η σκόνη ήταν πολλή στις ειδικές διαδρομές και το shakedown |
|
|
 |
Με ελληνική παρουσία έγινε η Συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα |
|
 |
Οι στιγμές χαλάρωσης είναι απαραίτητες σε μια τόσο επίπονη εργασία |
|
|
 |
Πάρτε μπλουζάκια, καπελάκια και λοιπά σουβενίρ... |
|
 |
Τα TV Boys εν δράσει... |
|
|
 |
Άδοξα έληξε η προσπάθεια των Βωβού-"ΕΛ ΕΜ". Κρίμα! |
|
 |
Δυο Παγκόσμιοι, πλέον, συνοδηγοί. Ο "ΕΛ ΕΜ" τα λέει με το Denis Giraudet |
|
|
 |
Εξαιρετική αποδείχθηκε η συνεργασία των Αθανασούλα-Ζακχαίου με τους ανθρώπους της Aimont |
|
 |
Ο Sebastien Loeb πρωταγωνίστησε στην καμπάνια προώθησης του συστήματος ελέγχου ESC, υπό την αιγίδα της FIA |
|
|
 |
Στην καρδιά των γεγονότων... |
|
 |
Δύσκολη στιγμή για το Simone Campedelli |
|
|
 |
Οι μοναδικοί Έλληνες που τερμάτισαν δίχως SupeRally. Εύγε! |
|
 |
Ο Έλληνας πρωταθλητής και ο Πατριάρχης της δημοσιογραφίας στο WRC |
|
|
 |
O έλεγχος επίδοσης του PG, υπό την επίβλεψη του Toni! |
|
 |
Η ξεκούραση πριν την καταληκτική παράσταση, στο Τατόι! |
|
|
 |
Οι πρωταγωνιστές τα είπαν στην εκκίνηση, σχετικά με το νέο "όπλο" του Νορβηγού |
|
 |
Ο Solberg παραμένει ο πιο δημοφιλής οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος |
|
|
 |
Άκουσε τις συμβουλές ο Petter και δε βγήκε χαμένος... |
|
 |
Οι άνθρωποί μας στις ειδικές πριν τους Παγκόσμιους! |
|
|
 |
Από τη Ρωσία με αγάπη! |
|
 |
Ο αγώνας τελείωσε, όμως οι καρδιές μας έχουν μείνει εκεί! |
|
|
 |
Στη χώρα μας βρέθηκε και ο εξελικτής του νέου Impreza Markko Martin |
|
 |
Παρά τις ευλογίες, η Ford δεν κατόρθωσε να πάρει ακόμη μια νίκη στον ελληνικό αγώνα |
|
|
 |
Στο Gigi πήγε το έπαθλο Colin McRae |
|
 |
Ραντεβού το 2009! |
|
|