Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ταχύτερος ο Sordo! 29/5/2008 1:49 μμ

Πρώτη φορά που βρέθηκε σε αντιπαράθεση, έστω και σε επίπεδο shakedown, το νέο Impreza
Δυσκολεύτηκαν σήμερα το πρωί οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ", κυρίως λόγω της σκόνης, στην πρώτη τους επαφή με το Ford Focus της Munchis
Οι Juho Hanninen-Mikko Markkula πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο για το PWRC
Προσπάθεια προσαρμογής στο Impreza N12 για τους Αθανασούλα-Ζακχαίο
Πριν από λίγη ώρα, ολοκληρώθηκε το shakedown του αγώνα, με τον Dani Sordo να πραγματοποιεί τον ταχύτερο χρόνο, ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα από την όλη διαδικασία...

Οι κινητήρες άναψαν και τα αυτοκίνητα είδαν το πράσινο φως στο shakedown του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν την τελευταία τους δοκιμή πριν από την έναρξη του αγώνα. Τα 3,44 χλμ. της ειδικής στα Βασιλικά κτήματα, φιλοξένησαν την πρώτη δοκιμή των πληρωμάτων, με την ζέστη και την υπερβολική σκόνη να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της. Βέβαια, η συγκεκριμένη ειδική δεν διακρινόταν για την σκληρή της επιφάνεια, θυμίζοντας περισσότερο τις ειδικές της αυριανής πρώτης ημέρας. Έτσι, λοιπόν, ο Dani Sordo ήταν αυτός που κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, όντας και ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε κάτω από το 2:27. O Ισπανός ακολουθήθηκε από τους Mikko Hirvonen και Sebastien Loeb. Σχεδόν όλα τα πληρώματα πραγματοποίησαν αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ σε σχέση με τον αγώνα της Σαρδηνίας η σημαντικότερη διαφορά είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι ψηλότερα ρυθμισμένα.

Τα απρόοπτα δεν έλειψαν από το shakedown, αφού ο Jari Matti Latvala είχε μία έξοδο, ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες. Ο νεαρός Φιλανδός σε μία αριστερή στροφή, λόγω της σκόνης δεν μπόρεσε να δει που και πόσο κλείνει ο δρόμος, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να χτυπήσει τη δεξιά πλευρά του Ford Focus. Ευτυχώς, οι ζημιές ήταν μόνο στο αμάξωμα και δεν προκλήθηκε κάποια ζημιά στον κλωβό ασφαλείας. Παράλληλα, προβλήματα αντιμετώπισε και ο Toni Gardemeister, με το κιβώτιο του SX4, τα οποία ευτυχώς λύθηκαν στη συνέχεια. Ο Άρης Βωβός, ο οποίος οδήγησε το Ford Focus RS WRC ’07 αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα και τον συμπλέκτη που πατινάριζε, ενώ μία από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ήταν η χρήση του πεντατάχυτου κιβωτίου, αφού είναι και η πρώτη φορά που οδηγούσε WRC με πέντε σχέσεις στο κιβώτιο. Ακόμη, ο Khalid Al Qassimi, αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά του δικού του Ford Focus RS WRC ’07, κατά το πρώτο πέρασμα από τη διαδρομή.

Αφού η σκόνη δεν έφευγε εύκολα, τόσο λόγω της μορφολογίας της περιοχής, που την εγκλώβιζε, όσο και της άπνοιας, τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν κάθε 3 λεπτά. Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα, αρκετοί από τους εργοστασιακούς οδηγούς να μην ολοκληρώσουν τα περάσματά που ήθελαν στο πρώτο δίωρο, οπότε στο επόμενο αναμίχθηκαν και με τους συμμετέχοντες στο PWRC. Αυτό, δημιούργησε μια μεγάλη ουρά αυτοκινήτων, με τα εργοστασιακά πληρώματα να έχουν αναμιχθεί με αυτά του Πρωταθλήματος Παραγωγής, σε μια ασυνήθιστη τα τελευταία χρόνια, εικόνα.

Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο σέρβις παρκ για τις τελευταίες περιποιήσεις, πριν από την πανηγυρική εκκίνηση, που θα διεξαχθεί σήμερα το απόγευμα στις 19:30, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, σηματοδοτώντας και την επίσημη έναρξη του αγώνα. _Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Mikko Hirvonen: «Όλα είναι εντάξει. Δεν έχουμε προβλήματα».

Sebastien Loeb «Δεν έχουμε προβλήματα, απλά κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση».

Chris Atkinson: «Όχι και τόσο άσχημα είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο ως τώρα. Θα δούμε τις αλλαγές στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου του διαφορικού».

Jari Matti Latvala: «Η ειδική έχει πολύ σκόνη και μοιάζει με τις ε.δ. της Παρασκευής. Εμείς βγήκαμε σε μία αριστερή στροφή και χτυπήσαμε το δεξί μέρος του αυτοκινήτου, χωρίς να προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά. Λόγω της σκόνης δεν έβλεπα που έκλεινε η στροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε σε ένα δέντρο».

Dani Sordo: «Δεν έχουμε πρόβλημα, κάνουμε μερικές μικρές αλλαγές».

Gigi Galli: «Έχει πολύ ζέστη και σκόνη. Σε σύγκριση με τη Σαρδηνία το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι παρόμοιο, απλά είναι πιο ψηλό. Οι ειδικές του αγώνα δεν είναι τόσο μαλακές όσο αυτή του shakedown».

Henning Solberg: «Αλλάξαμε κάποιες ρυθμίσεις, στην ανάρτηση και τα αμορτισέρ».

Petter Solberg: «Στο πρώτο πέρασμα πήγαμε πιο αργά και στο δεύτερο, αφού πραγματοποιήσαμε μία σειρά αλλαγών, είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο».

Federico Villagra: «Κάναμε κάποιες αλλαγές αναφορικά με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουμε κάποια σημαντικά προβλήματα».

Matthew Wilson: «Δεν έχουμε κάνει σημαντικές αλλαγές μετά από τη Σαρδηνία. Τίποτα σημαντικό, απλά το αυτοκίνητο είναι λίγο πιο ψηλό».

Conrad Rautenbach: «Στην αρχή δεν αισθανόμουν καλά μετά από το πρώτο πέρασμα. Μετά ήταν καλύτερα. Σε σχέση με την Σαρδηνία, το αυτοκίνητο είναι πιο ψηλό, ενώ έχουμε κάνει κάποιες αλλαγές και στην ανάρτηση».

Toni Gardemeister: «Είχαμε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο και τώρα το δοκιμάζουμε, για να δούμε ότι όλα είναι εντάξει».

Khalid Al Qassimi: «Στο πρώτο πέρασμα είχαμε κάποιο πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου».

PG Andersson: «Υπάρχει πολύ σκόνη στην ειδική, δεν έχουμε προβλήματα».

Urmo Aava: «Αρχικά, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά σκληρό, αλλά μετά ήταν καλύτερα».

Mads Ostberg: Η ειδική ήταν καλή και έμοιαζε κατά 50% στις ειδικές. Δεν έκανα σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τη Σαρδηνία».

Άρης Βωβός: «Μέτρια μέχρι στιγμής. Υπάρχει φοβερή σκόνη μέσα στην ειδική. Επίσης το αμπραγιάζ πατινάρει λίγο, ενώ έχουμε και ένα μικρό πρόβλημα με τα φρένα. Θα δούμε με τις αλλαγές που έχουμε κάνει τι θα γίνει».

Χρόνοι shakedown
ΘέσηΠλήρωμαΑυτοκίνητοΚλάσηΧρόνος
1Sordo -MartiCitroen C4 WRCA/82:26.3
2Hirvonen - LehtinenFord Focus RS WRC '07A/82:27.0
3Loeb - ElenaCitroen C4 WRCA/82:27.2
4Galli-BernacchiniFord Focus RS WRC '07A/82:27.6
5Atkinson-PrevotSubaru Impreza WRC '08A/82:28.0
6Solberg-MillsSubaru Impreza WRC '08A/82:28.2
7Latvala-AntillaFord Focus RS WRC '07A/82:28.4
8Villagra-VoltaFord Focus RS WRC '07A/82:28.4
9H. Solberg - MenkerundFord Focus RS WRC '07A/82:29.2
10Aava-SikkCitroen C4 WRCA/82:29.6
11Wilson-MartinFord Focus RS WRC '07A/82:30.4
12Rautenbach-SeniorCitroen C4 WRCA/82:31.5
13Andersson-AnderssonSuzuki SX4 WRCA/82:32.6
14Al Qassimi - OrrFord Focus RS WRC '07A/82:33.1
15Ostberg-UnnerudSubaru Impreza WRC '07A/82:33.9
16Gardemeister-TuominenSuzuki SX4 WRCA/82:34.2
17"Βωβός-""ΕΛ-ΕΜ"""Ford Focus RS WRC '07A/82:36.7
18Hanninen-MarkkulaMitsubishi Lancer EVO IXN/42:39.7
19Al Attiyah-PattersonSubaru Impreza N14N/42:40.1
20Arai-MacNeallSubaru Impreza N14N/42:40.2
21M. Baldacci-AgneseMitsubishi Lancer EVO IXN/42:41.7
22Aigner-WichaMitsubishi Lancer EVO IXN/42:41.9
23Araujo-RamalhoMitsubishi Lancer EVO IXN/42:42.8
24Sandell-AxelssonPeugeot 207 S2000N/42:43.6
25Nittel-WenzelMitsubishi Lancer EVO IXN/42:44.0
26Jereb-KacinSubaru Impreza N12N/42:44.2
27Nutahara-BarittMitsubishi Lancer EVO IXN/42:44.4
28Ketomaa-TeiskonenSubaru Impreza N14N/42:45.0
29Campedelli-FappaniMitsubishi Lancer EVO IXN/42:45.1
30Aksa-MboiMitsubishi Lancer EVO IXN/42:46.5
31Brynildsen-Ms AnderssonMitsubishi Lancer EVO IXN/42:46.5
32Αθανασούλας-ΖακχαίοςSubaru Impreza N12N/42:47.3
33Prokop-TomanekMitsubishi Lancer EVO IXN/42:47.3
34Pastrana-RingerSubaru Impreza N12N/42:48.5
35Rauam-KuttMitsubishi Lancer EVO IXN/42:50.0
36Farrah-ArenaMitsubishi Lancer EVO IXN/42:51.2
37Kumar-BeechSubaru Impreza N14N/42:51.6
38L.Baldacci-PolletMitsubishi Lancer EVO IXN/42:54.1
39Παυλίδης-GiraudetSubaru Impreza N14N/43:03.7
40Aksakov-KornilovMitsubishi Lancer EVO IXN/43:06.5
41Linari-GregorianiSubaru Impreza N11Ν/43:23.1

Οι Sordo-Marti σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο