 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
30ό Ολυμπιακό Ράλλυ: Πετυχημένη επάνοδος…
|
30/3/2008 6:15 μμ
|
|
|
|
 |
Πολύ καλό ξεκίνημα για τον ¶ρη Βωβό |
|
 |
Πάνος Χατζητσοπάνης - Ανδρέας Ανδρικόπουλος |
|
 |
Δημήτρης Νασούλας - Μιχάλης Πατρικούσης |
|
 |
Γρηγόρης Νιώρας - Τάσος Γουσέτης |
|
 |
Λεωνίδας Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης |
|
 |
Μανώλης Παναγιωτόπουλος - Μάνος Αχτίδας |
|
 |
Γιώργος Γκάλλο - Αντώνης Δεληγιάννης |
|
 |
Γιάννης Πολυχρονόπουλος - Παναγιώτης Αναστασόπουλος |
|
 |
Δημήτρης Σακελλαρίου - Σάκης Παπαδόπουλος |
|
 |
¶ης Μαγιάφης - Σπύρος Μπόγδανος |
|
… όχι μόνο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, που ξεκίνησε με εξαιρετικό τρόπο από τον Πύργο, μα και για τους ¶ρη Βωβό – «ΕΛ ΕΜ» που κατέκτησαν μια πειστική νίκη με το Mitsubishi Lancer EVO IX.
Με εξαιρετικό τρόπο ξεκίνησε το 44ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ο νομός Ηλείας και συγκεκριμένα η περιοχή του Πύργου, αποτέλεσαν το κέντρο του 30ού Ολυμπιακού Ράλλυ, που διοργάνωσε όπως πάντα τα τελευταία χρόνια η τοπική Α.Ο.Λ.Α.Π. Οι άνθρωποι της λέσχης του Πύργου, δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερό τους εαυτό, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης όσο και σε επίπεδο προβολής, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στον αγώνα. Οι θεατές, βρέθηκαν και φέτος κατά εκατοντάδες στις 4 ειδικές διαδρομές (Κάμενα, Φολόη, Πανόπουλο, Περιστέρι) μήκους 96 χιλιομέτρων, ώστε να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες των πρωταγωνιστών του Παν.Π.Ρ. και όχι μόνο, κάτι στο οποίο συνέβαλλε και ο εξαιρετικός, σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, καιρός. Σε οργανωτικό επίπεδο, οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους, εστιάζοντας κυρίως στη σήμανση των ειδικών διαδρομών, που από πολλούς χαρακτηρίστηκε διεθνούς επιπέδου.
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, οι ¶ρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» κινήθηκαν εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, με το νέων χρωμάτων Mitsubishi Lancer EVO IX που προετοιμάζει η ιταλική Ralliart. Οι νικητές του αγώνα, βρέθηκαν στην κορυφή από την πρώτη ειδική διαδρομή και δεν έχασαν την πρώτη θέση σε κανένα σημείο του αγώνα. Αυτή η νίκη, ήταν πολύ σημαντική για το πλήρωμα, αφού έτσι πιστοποιήθηκε το γεγονός πως δεν έχει χάσει καθόλου από την ταχύτητά του, παρά το ατύχημα στο τέλος της περσινής χρονιάς. Ότι καλύτερο! Οι Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» λοιπόν, κέρδισαν 4 από τις 7 διαδρομές και ουσιαστικά ένιωσαν πίεση μόνο από τους Πάνο Χατζητσοπάνη – Ανδρέα Ανδρικόπουλο.
Ο οδηγός από τη Λαμία, επέστρεψε στις εξαιρετικές εμφανίσεις, συνδυάζοντας θέαμα και ουσία, σε έναν αγώνα με πολλά νέα δεδομένα για εκείνον. Βλέπετε, δεν ήταν μόνο το Subaru Impreza N12 νέο, αλλά και ο συνοδηγός του. Ο νεαρός Ανδρέας Ανδρικόπουλος, έκανε τα πρώτα του βήματα ως συνοδηγός και έδειξε να προσαρμόζεται στις υψηλές απαιτήσεις της αποστολής του, ειδικά από τη στιγμή που καλείται να καθοδηγήσει έναν από τους κορυφαίους οδηγούς στη χώρα μας. Μάλιστα, οι Χατζητσοπάνης – Ανδρικόπουλος, ήταν το μοναδικό πλήρωμα που ανταγωνίστηκε τους νικητές, κερδίζοντας μάλιστα 3 ειδικές διαδρομές.
Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου, τερμάτισαν οι Δημήτρης Νασούλας – Μιχάλης Πατρικούσης, που ξεκίνησαν ιδανικά τη χρονιά, με το νέο, ex-Mark Higgins Mitsubishi Lancer EVO IX. To έμπειρο πλήρωμα διατήρησε ένα σταθερά ταχύ ρυθμό από την αρχή, βρίσκονταν σχεδόν ανελλιπώς μέσα στην πρώτη τριάδα και επέστρεψαν μετά από καιρό, σε πολύ καλά αποτελέσματα. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης, με το Subaru Impreza N12 της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι κυπελλούχοι Χώματος, ήταν ανταγωνιστικοί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και διατηρώντας ένα σταθερό ρυθμό χωρίς ρίσκα, πέτυχαν την καλύτερή τους επίδοση στον Πύργο, πιστοποιώντας την ποιότητά τους, ειδικά στο χώμα.
Η επίδοσή τους μάλιστα, παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, κάτι που ισχύει και για αυτή των Νασούλα – Πατρικούση, από τη στιγμή που διατήρησαν πίσω τους Λεωνίδα Κύρκο – Γιώργο Πολυζώη. Οι πρωταθλητές Ελλάδος, δεν βρέθηκαν στην καλύτερή τους ημέρα, ενώ το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν ήταν σωστό, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν τη χρονιά από την 5η θέση, με το γνωστό μας Mitsubishi Lancer EVO IX.
Η 6η θέση, είχε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή 2 μνηστήρες, η μάχη των οποίων ήταν μεγάλη. Ο λόγος για τους Μανώλη Παναγιωτόπουλο – Μάνο Αχτίδα και Κώστα Πίτσο – Στέλιο Καραπαπάζη, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO IX. Τελικά, καλύτεροι αποδείχθηκαν μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή οι πρώτοι, με διαφορά 1,85 δλ. Ο πολύπειρος Μανώλης Παναγιωτόπουλος, απέδειξε την ικανότητά του στο χώμα για ακόμη μια φορά, ενώ παράλληλα καταφέρνει να διατηρείται σε εξαιρετική φόρμα. Από την άλλη, ο Πίτσος επανήλθε στην αγωνιστική δράση μετά από περίπου ένα χρόνο και η συνέχει, αναμένεται ακόμη καλύτερη.
Την πρώτη δεκάδα, που καρπώνεται και τους βαθμούς στο πρωτάθλημα, συμπλήρωσαν ακόμη 3 πληρώματα, με αυτοκίνητα της κλάσης Ν/4. Στην 8η θέση της γενικής, πλασαρίστηκε ο πάντα αξιόμαχος Μακάριος Σουρλής, που μοιράστηκε με τον έμπειρο Παντελή Καραθανάση, το νέο του «όπλο», ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Ακολούθησαν, οι Βασίλης Κυρίτσης – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO IX της ομάδας του Λευτέρη Αλμπαντάκη, αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν είχαν 2η σχέση. Τη δεκάδα, συμπλήρωσαν μετά από σταθερό αγώνα οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος, που μοιράστηκαν ένα προσεγμένο Subaru Impreza N12.
Όμορφες μάχες παρακολουθήσαμε όμως και στην F3, που είχε μάλιστα αρκετές εναλλαγές στην κορυφή. Τελικοί νικητές, αναδείχθηκαν οι νεαροί Γιώργος Γκάλλο – Αντώνης Δεληγιάννης, που κινήθηκαν έξυπνα με το Peugeot 206 XS, απέφυγαν τις δυσκολίες του χωμάτινου αγώνα και πήραν την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία, κερδίζοντας παράλληλα την Α/6. Τους ακολούθησαν, τόσο σε F3 όσο και σε Α/6, δυο τοπικά πληρώματα, με Toyota Corolla AE 111. Πρόκειται για τους Πολυχρόνη Αδαμόπουλο – Αντώνη Αδαμόπουλο και Νίκο Παπαχριστόπουλο – Γιάννη Κουζούλη, που ήταν ταχύτατοι στα πάτρια εδάφη και πέτυχαν πολύ καλούς χρόνους. Όμως, η μάχη της F3 είχε τους δικούς της άτυχους. Πρώτη σημαντική εγκατάλειψη, ήταν αυτή των Σταμάτη Παντιέρα – Ελένης Μαλακτάρη. Το μικτό πλήρωμα ξεκίνησε εντυπωσιακά, κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή με πολύ καλό χρόνο, που τους έφερε στη 13η θέση της γενικής, με μια ακόμη Toyota Corolla AE 111.
Όμως, στη συνέχεια ένα σπασμένο ακρόμπαρο τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Κρίμα! Έπειτα, το προβάδισμα πέρασε στους Σωτήρη Οικονόμου – Κώστα Γκουργιώτη, με Citroen C2. Όμως, στην 3η ειδική διαδρομή προδόθηκαν από τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τους, χάνοντας πολύ χρόνο και τελικά εγκαταλείποντας στη συνέχεια. Πάντως, πρόλαβαν να σημειώσουν έναν 10ο χρόνο γενικής. Ύστερα, επικεφαλής τέθηκαν οι Δημήτρης Ψύλλος – Κώστας Κόντος, με το Citroen C2 Kit Car, προτού τεθούν με τη σειρά τους εκτός, λόγω σπασμένης βάσης στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους.
Στις επιμέρους κλάσεις, ωραίες μάχες είχαμε στην Α/5. Εκεί, νικητές αναδείχθηκαν οι Δημήτρης Σακελλαρίου – Σάκης Παπαδόπουλος, που με το Nissan Micra K11 εκμεταλλεύθηκαν τη γνώση του δρόμου και τις ικανότητές τους. Ακολούθησαν, οι επίσης τοπικοί Φώτης Κωνσταντόπουλος – Αντώνης Αγγελόπουλος με Toyota Yaris, με την ελάχιστη μάλιστα διαφορά των 1,22 δλ. ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κασίμης – Θεοδόσης Δελώτας, με ίδιο αυτοκίνητο, που σχεδόν σε όλο τον αγώνα δεν είχαν υδραυλική υποβοήθηση. Η σημαντικότερη εγκατάλειψη της κλάσης ήρθε από τους Γιώργο Πάζη – Λάζαρο Καράσο, που δεν κατάφεραν να φτάσουν καν στην πρώτη διαδρομή, αφού ο κινητήρας του δικού τους Yaris παρέδωσε το πνεύμα του στην απλή διαδρομή.
Στην κατηγορία Ε, νικητές αναδείχθηκαν μετά από εξαιρετική εμφάνιση που τους έφερε και στην 14η θέση γενικής, οι Γιάννης Πολυχρονόπουλος – Παναγιώτης Αναστασόπουλος, με την κόκκινη Lancia Delta Integrale. Ακολούθησαν, οι Παναγιώτης και Θεόδωρος Πανούτσος με Toyota Starlet της Ε/9 και Διονύσης Χριστόπουλος – Μάριος Καρακίτσος, με Fiat 131 Abarth. Στον αγώνα επίσης, συμμετείχαν και 3 αυτοκίνητα 4Χ4. Ανάμεσά τους, ταχύτεροι αποδείχθηκαν οι ¶ρης Μαγιάφης – Σπύρος Μπόγδανος, με το Jeep Grande Cherokke S2L.
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πλάγου – Ανδρέα Φραγκούλη, με σπασμένη πίσω ανάρτηση στο Mitsubishi Lancer EVO VII και Σωκράτη Τσολακίδη – Σωκράτη Παυλίδη, που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη ειδική διαδρομή με το Mitsubishi Lancer EVO IX, εξαιτίας των πόνων του οδηγού στα τραυματισμένα του πλευρά. Τέλος, εκτός τέθηκαν οι «ΤΑΖ» - Κώστας Σούκουλης, με πρόβλημα στην τροφοδοσία και Νάσος Δασκαλόπουλος – Χρήστος Κουζιώνης, με σπασμένο ψαλίδι, αμφότεροι με Lancer ένατης γενιάς.
Το επετειακό, 30ό Ολυμπιακό Ράλλυ ολοκληρώθηκε, αφήνοντάς μας γλυκιά γεύση, όχι μόνο για τις μάχες και το θέαμα στις ειδικές διαδρομές αλλά και για το πλήθος των θεατών, που παρακολούθησε τον αγώνα. Μακάρι, η συνέχεια στο πρωτάθλημα να είναι αντίστοιχη, αφήνοντας άπαντες ικανοποιημένους, αρχής γενομένης από το διήμερο μικτό ράλλυ Φθιώτιδας, που ακολουθεί στις 19-20 Απριλίου. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
¶ρης Βωβός:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, διότι ξεπεράσαμε το άγχος που είχαμε λόγω του ατυχήματος. Κινηθήκαμε σε ταχείς ρυθμούς και θεωρώ πως δεν έχουμε χάσει από την ταχύτητά μας. Στο πρώτο loop κινηθήκαμε γρήγορα, ενώ στο δεύτερο δε θέλαμε να ρισκάρουμε. Φυσικά, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα. Η συνέχεια για εμάς, θα δοθεί στο χωμάτινο σκέλος του ράλλυ Φθιώτιδας».
Πάνος Χατζητσοπάνης:
«Περάσαμε πολύ όμορφα σήμερα. Αγωνιστήκαμε χωρίς άγχος και κάναμε μια εξαιρετική προπόνηση ενόψει της συνέχειας, που θα δοθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα μας, τη Λαμία. Η οργάνωση και οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ καλές και ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα».
Δημήτρης Νασούλας:
«Επειδή το αυτοκίνητό μας είναι καινούργιο, φροντίσαμε να αποφύγουμε τα προβλήματα, αφού βρισκόμαστε σε στάδιο εκμάθησης. Όλα πήγαν καλά και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα χαρήκαμε τον αγώνα, αφού δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα».
Γρηγόρης Νιώρας:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, ο συναγωνισμός ήταν πολύ έντονος και γενικά μας άρεσε πολύ ο αγώνας σε κάθε επίπεδο».
Λεωνίδας Κύρκος:
«Ο αγώνας δεν ήταν όσο καλός θα θέλαμε. Γενικά δε μπορέσαμε να κινηθούμε όπως περιμέναμε, αφού από την αρχή δε μπορούσαμε να «βρούμε» το αυτοκίνητο, που ήταν στημένο με λανθασμένο τρόπο. Ελπίζουμε η συνέχεια να είναι καλύτερη για εμάς».
Γιώργος Γκάλλο:
«Ο αγώνας ήταν ωραίος, τόσο αναφορικά με τις ειδικές διαδρομές, όσο και με την οργάνωση. Ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα, ενώ ο κόσμος ήταν αρκετός. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά και έτσι φτάσαμε στην πρώτη μας νίκη στην F3. Είμαστε χαρούμενοι».
|
|
|
 |
Οι νικητές του αγώνα ¶ρης Βωβός και "ΕΛ ΕΜ" εν δράσει! |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|