 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Πρόβλημα με τον κινητήρα του Loeb |
28/2/2008 10:45 μμ
|
|
|
|
Η κακοδαιμονία για το νέο κινητήρα της C4 συνεχίζεται, αφού για 3η συνεχόμενη φορά υπήρξε πρόβλημα. Θύματα, ήταν οι Sebastien Loeb – Daniel Elena, κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου shakedown πριν από τον αγώνα.
Αμέσως μετά το ατυχές συμβάν για τους Γάλλους, οι άνθρωποι της Citroen μετέφεραν τους πρωταθλητές και το «τραυματισμένο» αγωνιστικό στο χώρο επισκευών στη Leon. Εκεί, αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον κινητήρα και όχι να τον επισκευάσουν. Ο Loeb δήλωσε σχετικά: «Απλά σταμάτησε. Καθώς κινούμασταν προς το shakedown, ήταν φανερό πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Έτσι, προσπάθησα να κάνω αναστροφή και να γυρίσω στο service park, όμως ο κινητήρας σταμάτησε να λειτουργεί».
Οι μηχανικοί της Citroen κατόρθωσαν να αλλάξουν τον κινητήρα έγκαιρα, οπότε ο 4 φορές πρωταθλητής κατάφερε να πάρει μέρος στη διαδικασία, που θυμίζουμε πως είναι υποχρεωτική για όλα τα πληρώματα 1ης και 2ης προτεραιότητας. Σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς, κάθε κατασκευαστής περιορίζεται στη χρήση 5 διαφορετικών κινητήρων για όλη την αγωνιστική χρονιά. Επίσης, πρέπει να προκύψουν 5 «ομάδες» αγώνων, όπου θα χρησιμοποιηθεί ο ίδιος κινητήρας, από τις ομάδες. Αυτό, σημαίνει πως κάθε κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις ομάδες, σε 3 διαφορετικούς αγώνες. Σημειώνουμε, πως αλλαγή κινητήρα είναι επιτρεπτή ανάμεσα στους τεχνικό έλεγχο και την εκκίνηση ενός αγώνα, όμως η ποινή των 5 λεπτών ισχύει, αν αυτή η αλλαγή πραγματοποιηθεί στο 2ο ή στον 3ο αγώνα του κινητήρα. Στην περίπτωση του Loeb, ο κινητήρας ήταν εντελώς νέος, άρα δεν προκύπτει περίπτωση ποινής για το Γάλλο.
Από εκεί και έπειτα, οι χρόνοι του shakedown δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί, οπότε μείνετε συντονισμένοι, για νεότερη ενημέρωση. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|