 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ευχάριστα νέα για την αγωνιστική ομάδα Cosmos |
2/1/2008 6:32 μμ
|
|
|
|
 |
Σπύρος Μπαρδάκης και Γιώργος Κοσμόπουλος |
|
Με πολύ ευχάριστα νέα ξεκίνησε η χρονιά, αναφορικά με τους ελληνικούς αγώνες. Μετά από περίπου ένα χρόνο απουσίας, οι Γιώργος Κοσμόπουλος – Σπύρος Μπαρδάκης αναμένεται να επιστρέψουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με αναβαθμισμένη μάλιστα εμπλοκή.
Το πολύ συμπαθές ελληνικό πλήρωμα, θα μεταπηδήσει από το Renault Clio Ragnotti της κλάσης N/3 στην τελευταία έκδοση του νέου Renault Clio, το R3 Maxi της κλάσης Α/7. Έτσι, θα συμμετάσχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Παράλληλα, ο Γιώργος Κοσμόπουλος και τα μέλη της ομάδας του, θα προβούν σε μια πρωτόγνωρη και αξιέπαινη ενέργεια. Θα υποστηρίξουν, τον Πατρινό πρωταθλητή στα καρτ Νικόλα Καρπάνο.
 |
Νικόλας Καρπάνος |
|
Συγκεκριμένα, ο νεαρός οδηγός θα κάνει τα πρώτα του βήματα σε αγώνες ράλλυ, συμμετέχοντας σε επίλεκτους αγώνες με στόχο την απόκτηση εμπειρίας και στο Κύπελλο ασφάλτου, με το Renault Clio Ragnotti της κλάσης Ν/3.
Μετά από το περσινό ατυχές περιστατικό, όπου ο Γιώργος Κοσμόπουλος είχε ένα ατύχημα στο χώρο εργασίας, που τον ανάγκασε να μείνει εκτός αγώνων, επιστρέφει φέτος με δυναμικό τρόπο. Ο συμπαθέστατος οδηγός, που πέραν της ιδιότητάς του ως οδηγός αγώνων είναι και ο πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α., βρέθηκε στη Γαλλία, όπου και πήρε μια πρώτη γεύση από το νέο του «όπλο», την οποία μας μετέφερε: «Η ομάδα μας ανανέωσε την επαφή της με την Renault Sport κατά την διάρκεια της παρουσίασης του ανανεωμένου Clio R3 Maxi, όπου οδήγησα το αυτοκίνητο του επίσημου οδηγού της Renault, αυτό του Barral. Οι εντυπώσεις ήταν άριστες και σαφώς έγειρε την πλάστιγγα έτσι ώστε η ομάδα να επιλέξει, σαν πρώτο της όπλο για το 2008 το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αντιστεκόμενη στο κύμα των τετρακίνητων και εμμένοντας στα δικίνητα καθαρόαιμα και στην γοητευτική συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα της Γαλλίας. Το ανανεωμένο αυτοκίνητο με τους 230 HP και την απολαυστική οδήγηση, προσφέρει επιδόσεις πολύ κοντινές σε αυτές των αγωνιστικών με προδιαγραφές Super 1600, ενώ έχει επί πλέον να επιδείξει μεγάλη αξιοπιστία, τη στιγμή που το κόστος συντήρησης βρίσκεται στο ήμισυ, σε σχέση με τα τελευταία. Στη συγκεκριμένη εκδήλωση έγινε επίσης η επίσημη πρώτη παρουσίαση της εκδόσεως R3 Access. Πρόκειται για νορμάλ έκδοση σε επίπεδο ανάρτησης και κινητήρα, ενώ χρησιμοποιεί κάποια «καλούδια» από την έκδοση Maxi όπως κιβώτιο, μετάδοση, εγκέφαλο και ηλεκτρικά, με αποτέλεσμα σαφώς φθηνότερο.
Ουσιαστικά, πρόκειται για το πρώιμο στάδιο του Maxi, με την μελλοντική αγορά του πακέτου Premium. Για όσους ενδιαφέρονται, η ομάδα είναι στη διάθεση όλων, ώστε να ενημερώσει για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και να παρέχει λεπτομέρειες (τεχνοοικονομικές), προκειμένου να εκτιμήσουν και να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τα εν λόγω αυτοκίνητα, τα οποία λατρέψαμε και επιλέξαμε».
Αξίζει να σημειώσουμε πως εκτός από τα προαναφερθέντα, η «Cosmos Rally Team» μελετά την πιθανότητα συμμετοχή σε επιλεκτικούς αγώνες στις γειτονικές Βουλγαρία και Ιταλία. Αντί επιλόγου, θα χρησιμοποιήσουμε αυτούσια μια ευχή για το νέο έτος, όπως μας απεστάλη μέσω του δελτίου τύπου της ομάδας: «Έτσι λοιπόν με παρά πολλές ευχές για υγεία και ευημερία σε όλο τον κόσμο πάμε για ένα ελπιδοφόρο αγωνιστικό 2008, με όμορφες επιδόσεις και εξωραϊσμένο το ελληνικό αγωνιστικό στερέωμα»! _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)
Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με την ομάδα για ανταλλαγή απόψεων αλλά και σχετικά με πληροφορίες για την Renault Sport στο email: cosmosrally@yahoo.gr και αφήνοντας το τηλέφωνο ή το mail σας, τα μέλη της θα έρθουν άμεσα σε επαφή μαζί σας.
|
|
|
 |
Tο νέο αυτοκίνητο των Κοσμόπουλου - Μπαρδάκη |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|