Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ράλλυ σπριντ Κορώνης: Νικητές οι Πλάγος –Φραγκούλης 25/11/2007 3:31 μμ

Πολύ καλή επίδοση για τους Γιώργο Κυριακόπουλο - Δημήτρη Τριπιντή
Ο Νίκος Σκάνδαλος επικράτησε στην κλάση 2000+
Νικητές της μικρότερης κλάσης του αγώνα, οι Δημήτρης Σακελλαρίου - Αντώνης Αγγελόπουλος
Οι Γιάννης Πλάγος - Ανδρέας Φραγκούλης ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, που διεξήχθη πολύ κοντά στην ιδιαίτερη πατρίδα του πρώτου, την Καλαμάτα. Δεύτεροι ήταν οι Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής (11:20.4), ενώ ακολούθησαν μετά από καταπληκτική επίδοση, οι Βασίλης Ζάχος – Αντώνης Δεληγιάννης και Παναγιώτης Χαλάτσης, αμφότεροι με Nissan Note του cup της Nissan.

Το πρωί, η ηρεμία της περιοχής της Κορώνης κλονίστηκε, από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην περιοχή, προκειμένου να συμμετάσχουν στο ομώνυμο ράλλυ σπριντ, που διοργάνωσε η τοπική Α.Λ.Α.Καλαμάτας και προσμετρούσε στο πανελλήνιο Έπαθλο Ασφάλτινων Σπρίντ κεντρικής και νοτίου Ελλάδος Η διαδρομή του αγώνα, που είχε μήκος 9 χιλιόμετρα και πραγματοποιήθηκε δυο φορές, ξεκινούσε από το χωριό Φαλάνθι, με κατεύθυνση προς το χωριό Ακριτοχώρι. Εκεί, 48 πληρώματα προσπάθησαν για το καλύτερο. Ορισμένοι ικανοποιήθηκαν από το αποτέλεσμα, ενώ άλλοι από τη χαρά του τερματισμού.

Ταχύτεροι, αποδείχθηκαν οι Γιάννης Πλάγος - Ανδρέας Φραγκούλης (11:05.3), που συμμετείχαν για πρώτη φορά μαζί σε αγώνα, με ένα Renault Clio. Το έμπειρο πλέον σε συνθήκες πολύ μεγάλου ανταγωνισμού πλήρωμα, δεν αντιμετώπισε σημαντικό ανταγωνισμό, ενώ παράλληλα επικράτησε με άνεση και στην κλάση 1601-2000 κ.εκ. Ο δεύτερος χρόνος της ημέρας, έγινε από τους νικητές της κλάσης 1401-1600 κ.εκ. Ο λόγος για τους Γιώργο Κυριακόπουλο – Δημήτρη Τριπιντή, που ήταν ταχύτατοι με το Peugeot 106 Rallye. Ακολούθησαν, οι Βασίλης Ζάχος – Αντώνης Δεληγιάννης (11:20.6) και Παναγιώτης Χαλάτσης – Ξένια Παπαγεωργίου (11:27.8), αμφότεροι με Nissan Note 1.6, του ομώνυμου cup της Ν.Ι. Θεοχαράκης. Ο πήχης του συναγωνισμού, έχει ανάβει τόσο ψηλά που τα πληρώματα πετυχαίνουν εξαιρετικούς χρόνους σε επίπεδο γενικής, ξεπερνώντας πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς και υπερτονίζοντας την ανάγκη ύπαρξης τέτοιων θεσμών, ώστε να προκύψουν από εκεί ικανοί οδηγοί αλλά και συνοδηγοί. Είναι χαρακτηριστικό, πως δεν είναι μόνο οι επιδόσεις των προαναφερθέντων αξιοσημείωτες, αλλά και όλων των πληρωμάτων του θεσμού, οι οποίες βρίσκονται πολύ ψηλά σε επίπεδο γενικής.

Από εκεί και έπειτα, τους Πλάγο – Φραγκούλη ακολούθησαν στην κλάση 1601-2000 κ.εκ. οι Θόδωρος Διγώνης – Γιώργος Παναγόπουλος (11:39.6) και Λάμπρος Λαμπρόπουλος – Νίκος Μαλικώτσης (11:44.7), με Ford Escort και Nissan Violet αντίστοιχα. Πίσω από τους Κυριακόπουλο – Τριπιντή στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., ολοκλήρωσαν οι Παναγιώτης Κώστας – Κώστας Μπακόπουλος (11:33.2) με Peugeot 106 Rallye και Θόδωρος Πανταζόπουλος – Σταύρος Τσικρικάς (11:49.9), με Toyota Corolla AE 111. Επίσης, στην κλάση 2000+ επικράτησε ο Νίκος Σκάνδαλος (11:39.4) με Mitsubishi Lancer EVO VI, ενώ τον ακολούθησαν Παναγιώτης Παύλου – Απόστολος Σπύρου (11:40.9) με Lancia Integrale και Βαγγέλης Παναρίτης – (11:51.2) με Subaru Impreza. Τέλος, στη μικρότερη κλάση του αγώνα, αυτή για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.εκ. νικητές αναδείχθηκαν οι Πυργιώτες Δημήτρης Σακελλαρίου – Αντώνης Αγγελόπουλος (11:56.8) με Nissan Micra K11 και ακολούθησαν οι Κώστας Κουνιάκης – Πάρις Πλατυκώστας (12:24.3) με Peugeot 106 και Φώτης Μέγας – Αριστοτέλης Κωστανάσιος (12:56.7), με Peugeot 205. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:REPORTER-IMAGES
Εξαιρετική επίδοση και νίκη για τους Γιάννη Πλάγο - Ανδρέα Φραγκούλη