Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

6η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου: Νικητής ο Κορωνιός 15/7/2007 8:02 μμ

Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών ο Τάκης Σκαλτσάς με το Ford Escort MKI.
O Γιώργος Καϊτατζής με το Ford Escort WRC επικράτησε στην κατηγορία Ε.
Ταχύτερος στην κατηγορία Ν ήταν ο Γιάννης Σταρτιώτης με το Lancer EVO VIII MR.
Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι περισσότεροι να βρίσκονται σε κάποια από τις παραλίες, αλλά όπως αποδείχθηκε μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που προτίμησαν να φορέσουν τις αγωνιστικές τους φόρμες και τα κράνη, για μία αναμέτρηση στο βουνό, έστω και με φιλικό χαρακτήρα. Κάτι το οποίο δεν ίσχυε για όλους, αφού ο αγώνας προσμετρούσε κανονικά στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων. Τον ταχύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Γιώργος Κορωνιός με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, μετά από σπουδαία μάχη με τους Γιώργο Καϊτατζή και Ξενοφών Νικολόπουλο. Ο πολύπειρος οδηγός, που βρισκόταν στο τιμόνι του γνωστού Ford Escort WRC, επικράτησε στην κατηγορία Ε, ενώ ο Νικολόπουλος με το Lancer EVO VI, με το οποίο εντυπωσιάζει τον τελευταίο καιρό στα Ράλλυ σπριντ, περιορίστηκε στην «άτυπη» τρίτη θέση, και την δεύτερη της κατηγορίας Α. Πάντως, ενδεικτικό του συναγωνισμού μεταξύ των τριών τους, είναι ότι η διαφορά μεταξύ πρώτου και τρίτου, κυμάνθηκε στα 0,69 δλ.!

Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην κατηγορία των Ιστορικών, όπου ο Τάκης Σκαλτσάς με το γνωστό μπλε Ford Escort MKI πήρε την «ρεβάνς» από τον Σωτήρη Ρόκκο με την Alfa Romeo GTAm, που είχε επικρατήσει στην προηγούμενη συνάντηση στην Αιγείρα. Με αυτόν τον τρόπο, ο «μετρ του θεάματος», Τάκης Σκαλτσάς έφτασε τους 65,5 βαθμούς, σε αντίθεση με τον Σωτήρη Ρόκκο που άγγιξε τους 48. Σίγουρα, μία σημαντική νίκη, με δεδομένο ότι απομένουν τέσσερις αγώνες μέχρι το τέλους του Πρωταθλήματος. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε τη σημαντική διαφορά σε σχέση με τους υπολοίπους, αλλά και τα μόλις 1,46 δλ που χώρισαν τους δύο μεγάλους αντιπάλους, φανερώνοντας έτσι το μέγεθος του συναγωνισμού.

Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος όλων αποδείχθηκε ο Γιάννης Στρατιώτης με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII MR. Στις επιμέρους κλάσεις, πλέον, επικράτησαν οι Β. Μπουγιούκος (Peugeot 106 Rallye – N/1), Χρήστος Βασιλείου (Peugeot 106 Rallye – N/2), Βάσω Κουρτίδου (Fiat Cinquecento – A/0), Αντώνης Βυθούλκας (Peugeot 106 Rallye – A/5), Χαρίλαος Βαρούτσος (Opel Corsa – A/6), Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Typer-R – A/7), Στράτος Φωτεινέλης (Suzuki Swift – E/9), Αριστοτέλης Κωστανάσιος (Peugeot 205 – E/10), Σπύρος Παπαδόπουλος (Ford Escort – E/11), Νίκος Μαλεβίτης (Ford Escort – C/1, C/2), Αγγελάκης Λάμπρος (Ford Escort – D12, D/3).

Η επόμενη συνάντηση, με Πρωταθληματικό χαρακτήρα πλέον, είναι προγραμματισμένη για τις 30 Σεπτεμβρίου στην Πορταριά._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.ethea-live.gr
Ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας, έγινε από τον Γιώργο Κορωνιό με το Lancer EVO VIII.