H FIA λαμβάνει περαιτέρω μέτρα για τα εύκαμπτα πατώματα
25/4/2007 2:44 μμ
Μετά από ενδείξεις στα Grand Prix της Μαλαισίας και του Μπαχρέιν ότι αρκετές ομάδες χρησιμοποιούν ευλύγιστα πατώματα παρά τα καινούρια στατικά τεστ που εφαρμόζει η FIA μετά την Αυστραλία στο εμπρός μέρος του πατώματος των μονοθεσίων, η Διεθνής Ομοσπονδία αποφάσισε να εφαρμόσει ακόμη πιο αυστηρά τεστ στα εν λόγω εξαρτήματα από το επόμενο Grand Prix. Μέχρι στιγμής, το εμπρός μέρος του πατώματος μπορούσε να κάμπτεται μέχρι 5 χιλιοστά στον κάθετο άξονα, υπό το φορτίο 500 Νewton με φορά προς τα επάνω. Το τεστ αυτό πραγματοποιείται από τη Μαλαισία χωρίς να είναι τοποθετημένος ο μηχανισμός στήριξης του στοιχείου, που σε μερικές ομάδες είναι μια δοκός ή ένα καλώδιο, ενώ σε άλλες μια αναρτώμενη συσκευή. Από το Ισπανικό Grand Prix, η FIA αποφάσισε να αυξήσει το φορτίο του στατικού τεστ από τα 500 Newton στα 2000, γεγονός που σημαίνει ότι όλες οι ομάδες θα αναγκαστούν να πραγματοποιήσουν σημαντικές τροποποιήσεις στα πατώματα των μονοθεσίων για να έχουν τη δυνατότητα να περάσουν τα καινούρια τεστ. Παράλληλα, η FIA θα ελέγχει επίσης αν το πάτωμα είναι άκαμπτο και επίπεδο χωρίς την ξύλινη τάβλα που φέρουν υποχρεωτικά όλα τα μονοθέσια και η οποία αποτελεί το χαμηλότερο σημείο του μονοθεσίου. Ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting έστειλε μια επιστολή σε όλες τις ομάδες για το συγκεκριμένο ζήτημα, εξηγώντας τις λεπτομέρειες των καινούριων τεστ που θα εφαρμοστούν.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr