 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
S2000-N/4 σημειώσατε 1! |
2/4/2007 12:06 μμ
|
|
|
|
Ένα από τα στοιχεία που είχαν ενδιαφέρον στο Ράλλυ της Πορτογαλίας, ήταν και η μάχη στην κατηγορία Ν. Ελέω της αλλαγής των τεχνικών κανονισμών και της παρουσίας των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000, μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που είχαν την περιέργεια να παρατηρήσουν τις διαφορές των δύο κατηγοριών, με μοναδικό κριτήριο και γνώμονα το χρονόμετρο. Ποιο ήταν τελικά το αποτέλεσμα; Παρατηρώντας τους χρόνους των ιδικών διαδρομών μία προς-προς μία, καταγράφουμε. Σε 14 ε.δ. τον ταχύτερο χρόνο έκαναν αυτοκίνητα S2000, ενώ μόλις σε 4 εκ αυτών Ν/4! Εντυπωσιακό στοιχείο; Σίγουρα, ναι! Χαρακτηριστικό, είναι το γεγονός ότι τις 12 εκ αυτών κέρδισε ο Bruno Magalhaes με το Peugeot 207 S2000, ο οποίος ήταν και ο νικητής του πρώτου γύρου του Πορτογαλικού Πρωταθλήματος. Ο Πορτογάλος οδηγός μπορεί να έχασε την πρώτη, σούπερ ειδική, αλλά στη συνέχεια ήταν ανίκητος. Σίγουρα, η γνώση του δρόμου έπαιξε το ρόλο της, όμως οι επιδόσεις του ιδίου, αλλά και του Peugeot 207 S2000 ήταν εντυπωσιακές. Ειδικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι είχε να αντιμετωπίσει ισχυρούς συνδυασμούς με τετρακίνητα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, όπως ο Patrick Flodin και ο Eyvind Brynildsen, γνωστοί μας από τη συμμετοχή τους σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Όμως, ο Magalhaes στάθηκε άτυχος, αφού στην έκτη ε.δ. και ενώ προηγούταν με άνεση στον αγώνα, εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Συγκεκριμένα, το σύστημα μετάδοσης ράγισε, κάτι που προκάλεσε προβληματισμό στους ανθρώπους της Peugeot Sport. Βλέπετε, από το συγκεκριμένο πρόβλημα εγκατέλειψε και ο Jimi Joge στο Ράλλυ της Σουηδίας, ενώ το ίδιο ακριβώς συνέβη και μία εβδομάδα σε δοκιμές της ομάδας στην Ισπανίας. Τελικά, παρόλη την εγκατάλειψη του στο πρώτο σκέλος, ο Magalhaes τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία Ν, πίσω από τον Patrick Flodin, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις, όσον αφορά τον ίδιο, αλλά και σχετικά με τις επιδόσεις των S2000 απέναντι στα Ν/4. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Πρωτάθλημα της Πορτογαλίας, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον όσον αφορά τα S2000, αφού τρία αυτοκίνητα(!) ακολουθούν το θεσμό, συγκεκριμένα δύο Punto και ένα Peugeot._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|