Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της καινούριας Renault 15/1/2007 2:37 πμ

Όπως είχαμε αναφέρει, στις 10 Ιανουαρίου, η Renault πραγματοποίησε στην πίστα του Silverstone το shakedown της καινούριας R27 με τον δοκιμαστή της, Nelson Piquet jr στο τιμόνι. Επρόκειτο για απλά αεροδυναμικά τεστ σε ευθεία γραμμή (και συγκεκριμένα στην ευθεία της Hangar) και όχι ένα ολοκληρωμένο τεστ, ωστόσο ήταν αρκετά για να εκτεθεί το καινούριο δημιούργημα της γαλλικής ομάδας σε αδιάκριτα μάτια. Αν και το τελευταίο παραμένει θέμα υπό συζήτηση (καθώς οι φωτογραφίες δεν προέρχονται από κάποιον ακροβολισμένο παπαράτσι, πράγμα που αφήνει τους καχύποπτους να υποθέσουν η ομάδα τις άφησε να διαρρεύσουν έτσι ώστε να συγκεντρώσει μερικές επικεφαλίδες εν καιρώ απανωτών παρουσιάσεων από τις υπόλοιπες ομάδες) το γεγονός είναι ότι οι πρώτες φωτογραφίες της R27 είναι ήδη διαθέσιμες!
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Nelson Piquet jr (Renault R27)
Το ρύγχος ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με αυτό της R26, ωστόσο είναι λίγο πιο «τετραγωνισμένο», με πιο τονισμένες γραμμές. Η εμπρός αεροτομή είναι περσινή. Η R27 φαίνεται ότι διατηρεί το σχεδιασμό της εμπρός ανάρτησης που πρωτοεμφανίστηκε στην R27 με τα κάτω ψαλίδια να στηρίζονται σε μια τριγωνική κατασκευή που συνδυάζει τα κατασκευαστικά πλεονεκτήματα της μονοκάρινης λύσης με τα αεροδυναμικά της δικάρινης, ή χωρίς καρίνα (ψαλίδια που καταλήγουν κατευθείαν στο σασί) λύσης. Ο αεραγωγός του κινητήρα είναι πιο φαρδύς, ενώ τα καλύμματα των ψυγείων είναι ιδιαίτερα επιθετικά, με ακόμη βαθύτερο σκάψιμο στο κάτω μέρος τους.
Nelson Piquet jr (Renault R27)
Τη μεγαλύτερη έκπληξη προκαλεί η τοποθέτηση των καθρεπτών, οι οποίοι έχουν απομακρυνθεί από το cockpit, ακολουθώντας το παράδειγμα της περσινής Ferrari, έτσι ώστε να μην παρεμβάλλονται στη ροή του αέρα που κατευθύνεται προς την πίσω αεροτομή. Κατά συνέπεια, οι καθρέπτες στηρίζονται επάνω στα πτερύγια που εντοπίζονται στα πλαϊνά των εισαγωγών αέρα των ψυγείων!
Nelson Piquet jr (Renault R27)
Από το πλάι διακρίνεται ο επιθετικός σχεδιασμός των καλυμμάτων των ψυγείων. Τα πτερύγια και οι καμινάδες επάνω σε αυτό είναι περσινά, όπως και τα barge boards, ενώ εξοικονόμηση χώρου έχει πραγματοποιηθεί και στο κάλυμμα του κινητήρα.
Nelson Piquet jr (Renault R27)
Ο αεροδυναμικός διαχύτης είναι ο περσινός, ενώ η πίσω αεροτομή διαφοροποιείται από την περσινή στο κεντρικό υποστήριγμα που είναι πλέον διπλό (αντί του μονού της R26) όπως δυο είναι και τα υποχρεωτικά διαχωριστικά στοιχεία μεταξύ των δυο πτερυγίων της. H κατασκευή απορρόφησης συγκρούσεων πίσω από το κιβώτιο είναι πιο ογκώδης και δεν παρουσιάζει την καμπυλότητα που έφερε σε αυτό το σημείο η R26, ενώ επάνω από το φως υπάρχει ένα μικρό πτερύγιο.
Nelson Piquet jr (Renault R27)
Πολύ πιο χαμηλό το αμάξωμα γύρω από το κιβώτιο. Οι εξατμίσεις εξέχουν πλέον περισσότερο από το αμάξωμα, περιβάλλονται από καμινάδες, και είναι τοποθετημένες λίγο πιο απομακρυσμένα από τον επιμήκη νοητό κεντρικό άξονα του μονοθεσίου.