Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

31ο Ράλλυ ΕΛΠΑ: Στην Αχαΐα… 13/9/2006 4:22 μμ

Tρίτη εμφάνιση των Βωβού-"ΕΛ-ΕΜ" με το Clio S1600
Μετά από αρκετό καιρό, τα "ισχυρά" ονόματα που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στη λίστα συμμετοχών του Ράλλυ ΕΛΠΑ θα απέχουν, αφήνοντας ανοικτή την υπόθεση νίκη για τα ελληνικά πληρώματα. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο Giandomenico Basso έχει εξασφαλίσει τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης, η Fiat δεν θα έρθει στη χώρα μας, με αποτέλεσμα οι έλληνες θεατές να μην έχουν την ευκαιρία να δουν το νέο Punto S2000 από κοντά. Ονόματα όπως των Michal Solowow, Marco Caviogioli και Krum Donchev δεν προκαλούν στο άκουσμα τους, και όλα δείχνουν ότι για πρώτη φορά μετά από το 2001, όταν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν επικρατήσει στο Ράλλυ Χαλκιδικής με το Subaru Impreza WRC, η νίκη μπορεί να περάσει σε ελληνικά χέρια. Είναι χαρακτηριστικό, ότι από τη μέρα που ο αγώνας φιλοξενείτε στην Πελοπόνησσο κανένα ελληνικό πλήρωμα δεν κατάφερε να διακριθεί, με εξαίρεση επιδόσεις όπως αυτή του Λεωνίδα Κύρκου με το Escort WRC το 2002. Ο έλληνας πολυπρωταθλητής και ο Γιώργος Πολυζώης, οι οποίοι και προηγούνται στην βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση με το Lancer EVO IX. Παράλληλα, οι Πρωταθλητές τα δύο τελευταία χρόνια, Πάνος Χατζητσοπάνης και Νίκος Πετρόπουλος, θα κάνουν και αυτοί το ντεμπούτο τους με το νέο τους όπλο, ένα Subaru Impreza τελευταίας γενιάς, με τον κωδικό Ν12.
Να διατηρηθούν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του Παν.Π.Ρ. επιθυμούν οι Κύρκος-Πολυζώης, στην πρώτη τους με το Lancer EVO IX.
Αμφότεροι, θα έχουν να αντιμετωπίσουν την απειλή του Άρη Βωβού, ο οποίος πάντα με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί του μπάκετ, θα κάνουν την τρίτη τους εμφάνιση στο τιμόνι του Clio S1600, η οποία ελπίζουν να είναι και η φαρμακερή, αφού οι δύο προηγούμενες είχαν συνοδευτεί από εγκατάλειψη. Πάντως, και στις δύο περιπτώσεις ότι η ταχύτητα δεν τους έλειπε! Ποιος άλλος μπορεί να κάνει τη διαφορά; Ίσως ο Παναγιώτης Σπυρόπουλος με το Δημήτρη Πυλαρινό, που παίζουν «εντός έδρας» και θα έχουν στη διάθεση τους ένα Lancer όγδοης γενιάς.

Ενδιαφέρον, θα έχει και η κατηγορία F3, φυσικά και σε επίπεδο γενικής, με τους πρωτοπόρους στην βαθμολογία Άρη Ιαβέρη και Σπύρο Κολτσίδα με το Fiat Punto Kit Car, να θέλουν να αυξήσουν τη διαφορά στη βαθμολογία από τους διώκτες τους. Μεγάλοι τους αντίπαλοι, φυσικά οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Clio, και όπως είθισται ο Κώστας Παραδείσης, που στον συγκεκριμένο αγώνα θα συμμετάσχει με τον Γιάννη Κάκαλη, πάντα με το κόκκινο Peugeot 206 S1600. Ακόμα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η εμφάνιση του Λευτέρη Σωτήρχου με τον Νίκο Ζακχαίο, με το Citroen Saxo Kit Car, οι οποίοι διακρίνονται για την ταχύτητα και τις επιδόσεις τους.
Οι Ιαβέρης-Κολτσίδας με το Punto Kit Car θα κυνηγήσουν για ακόμα μία φορά τη νίκη στην F3.
Με δεδομένο το γεγονός ότι ο αγώνας προσμετράει με συντελεστή 2 για το ελληνικό Πρωτάθλημα, η μάχη είναι σημαντική για την εξέλιξη των τίτλων σε κάθε κατηγορία. Τέλος, στην Α/5 τα βλέμματα κλέβει η παρουσία του Νίκου Ζάχου και του Κώστα Σούκουλη, με το Chevrolet Aveo. Απέναντι τους, θα βρουν τους Λευκαδίτη-Άκρατο με το Peugeot 206, αλλά και τους πρωτοπόρους στη βαθμολογία της Πάζη-Καράσο με το Toyota Yaris και τους Χαλδαίο-Σαμαρά, με ίδιο αυτοκίνητο. Σημειώστε, ότι σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα εκκινήσουν τελικά οι Ευθύμης Χαλκιάς και Γρηγόρης Νιώρας, αλλά και ο Ζάχος Βαγγέλης. Όσον αφορά τα ξένα πληρώματα, απών θα είναι οι George Tanev και Ercan Kazaz.

Η κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων, με τις συμμετοχές να αγγίζουν τις 28(!), θα ακολουθήσει το πρόγραμμα και των δύο ημερών του αγώνα, αλλά με τη μοναδική διαφορά ότι θα πραγματοποιήσουν μόνο τις ειδικές του πρώτου loop. Δαλαδή, την πρώτη μέρα θα κάνουν το Διακοφτό, την Κλειτορία και τον Σελινούντα, ενώ την δεύτερη θα περάσουν από Άγιο Κωνσταντίνο, Σελινούντα, Ευρωστίνα και Φενεό. Στις συμμετοχές, ξεχωρίζουν φυσικά οι δύο μεγάλοι μονομάχοι του τίτλου στην κατηγορία, ο Αλέξανδρος Κίκιζας και ο Τάκης Σκαλτσάς, με Ford Escort
Σπουδαία αναμένεται η μάχη ανάμεσα στους Κίκιζα και Σκαλτσά.
MKI RS 1600 και RS2000, αντίστοιχα. Ο πρώτος, οδηγεί και την κούρσα στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος, με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι στους 19 βαθμούς. Αναμφισβήτητα, η μάχη αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!

Το επίκεντρο του αγώνα θα είναι η πόλη του Αιγίου, όπου θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα, ενώ το ένα και μοναδικό service park θα βρίσκεται, όπως και πέρσι, στην παραλία της Άκολης. Όλες οι ειδικές, με εξαίρεση αυτή του Αγίου Κωνσταντίνου, είναι γνωστές από προηγούμενες «εκδοχές» του Ράλλυ ΕΛΠΑ. Διακοφτό, Σελινούντας, Κορφές, Κλειτορία, Ευρωστίνα και Φενεός, μαζί με τον Άγιο Κωνσταντίνο, συνθέτουν το χάρτη που θα κινηθούν τα πληρώματα το Σαββατοκύριακο που έρχεται. Εξαιρετικές, αλλά και δύσκολες και ιδιαίτερα τεχνικές ειδικές, που απαιτούν μεγάλη αυτοσυγκέντρωση από τα πληρώματα. Μελανό σημείο; Οι πολύ μεγάλες απλές διαδρομές, οι οποίες σίγουρα θα κουράσουν ανθρώπους και μηχανές. Ραντεβού στα βουνά._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Αναλυτικά, συμμετοχές, ωράριο και ό,τι άλλο θέλετε να βρείτε γύρω από τον αγώνα, βρίσκετε στο επίσημο site του αγώνα.