Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ράλλυ Φθιώτιδος: Στο ρυθμό του Βωβού 3/9/2006 4:17 μμ

¶νετη επικράτηση για τους Βωβό-"ΕΛ-ΕΜ".
Μετά από τρεις μήνες αγωνιστικής απραξίας στο Πρωτάθλημα και τα Κύππελα Ράλλυ, οι αγωνιζόμενοι φόρεσαν και πάλι κράνη, δέθηκαν με τις ζώνες και εκκίνησαν σε ειδικές διαδρομές. Με βάση τα νέα δεδομένα, όσον αφορά τα μέτρα ασφαλείας, η ΑΛΑΛ έδωσε τον καλύτερό της εαυτό σε επίπεδο οργάνωσης και φιλοξενίας διοργανώνοντας ιδανικά τον αγώνα που προσμετρά στο Κύπελλο Χώματος. Σημειώστε, ότι στις δύο ειδικές διαδρομές που συμπεριλάμβανε ο αγώνας υπήρχαν 82 κριτές και ενδιάμεσοι. Αξίζει να σημειώσουμε, βέβαια, ότι η ευαισθησία της συγκεκριμένης λέσχης σε θέματα ασφάλειας δεν είναι κάτι νέο, κάνοντας ανάλογες ενέργειες και τα προηγούμενα χρόνια, κάτι που φυσικά δεν σημαίνει ότι αυτό αποτελεί κανόνα και για άλλες λέσχες. Από εκεί και πέρα, «επίσημη πρώτη» στο Φθιώτιδος, είχαμε και για τους υπεύθυνους ασφαλείας από την ΕΘ.Ε.Α., οι οποίοι και έκαναν τις παρατηρήσεις τους, με τις οποίες η λέσχη συμμορφώθηκε.

Ο νεαρός "Panos" αποτέλεσε την έκπληξη του αγώνα, αν και άτυχος στην τελευταία ειδική, όταν και κλάταρε το ελαστικό του EVO VIII.
Στο αγωνιστικό μέρος, 54 πληρώματα ξεκίνησαν εν τέλει τον αγώνα, αφού μετά από τη διαμάχη μεταξύ Σ.Ο.Α.Α. και ΕΘ.Ε.Α., με τον σύνδεσμο να καλεί τους αγωνιζόμενους σε αποχή, παρέμενε άγνωστο πόσοι τελικά θα εκκινήσουν. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι αρκετά μεγάλος, αλλά ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος αυτών, είναι πληρώματα από την Λαμία. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά –πάντα- τις συμμετοχές, το ρόλο του έπαιξε το γεγονός ότι ο επόμενος Πρωταθληματικός αγώνας, είναι το Ράλλυ ΕΛΠΑ, το οποίο είναι ασφάλτινο. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» ήταν πολύ μόνοι, σε επίπεδο γενικής, ειδικά και μετά την εγκατάλειψη των Νιώρα-Γουσσέτη μετά την πρώτη ειδική από σπασμένη ανάρτηση. Κέρδισαν και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές με το Lancer EVO IX και κατάφεραν να φτάσουν σε μία εύκολη νίκη.


Σε γνωστά λημέρια, ο Σωτήρης Χατζητσοπάνης, με τον Νίκο Χατζητσοπάνη, τερμάτισαν δεύτεροι.
Οι Λαμιώτες Σωτήρης Χατζητσοπάνης-Νίκος Χατζητσοπάνης με Lancer όγδοης γενιάς σε εντός έδρας ειδικές διαδρομές, κατάφεραν να τερματίσουν στην δεύτερη θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, αλλά και την ατυχία των «Panos»-«Vas», που έχασαν πολύτιμο χρόνο στην τελευταία ειδική, καταλήγοντας τελικά στην 3η θέση της γενικής. Ο νεαρός οδηγός, έχασε τη δεύτερη θέση όταν είχε ένα κλαταρισμένο λάστιχο στην τελευταία ειδική. Κρίμα, αν και η επίδοση είναι πολλά υποσχόμενη. Δύο ακόμα αυτοκίνητα προδιαγραφών κατηγορίας Ν, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, με τους Σουρλή-Γιαννόπουλο στο Lancer EVO VI και τους «Zoobis»-«Le-So» με Subaru Impreza. Oι Πάζης-Καράσο με Toyota Yaris, κέρδισαν την μάχη της Α/5 παρά την ποινή 30 δευτερολέπτων που δέχθηκαν στο πρώτο σέρβις όταν καθυστέρησαν στην έξοδο για να αλλάξουν ψαλίδι, και την πίεση των Έξαρχου-Μπακλώρη με ίδιο αυτοκίνητο, τερματίζοντας μάλιστα και στην έκτη θέση της γενικής! Πρώτοι στην κατηγορία Ε, ολοκλήρωσαν οι Χατζηγάκης-Κλιάφας με Ford Escort RS, εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη των Βαρλάμη-Ανδρικόπουλου με Mazda 323 GTX στην τελευταία ειδική, που προηγούταν μέχρι εκείνη τη στιγμή. Σημειώστε, ότι στην κατηγορία των 4x4 επικράτησαν οι Μαγιάφης-Κλέοπας με Mitsubishi Pajero, μετά από σπουδαία μάχη με τους «δικούς μας» Δουκέρη-Ξενάκη, η οποία κρίθηκε μόλις στην τελευταία ειδική, με τη διαφορά τους να αγγίζει τα 2 δλ.! ¶ξιοι συγχαρητηρίων και οι δύο, αφού με τα θηριώδη τζιπ, σημείωσαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, χρόνους δεκάδας γενικής!

Στον συγκεκριμένο αγώνα, έκαναν την επανεμφάνιση τους και τα 206 του Jr. Cup, με τις συμμετοχές να αγγίζουν, πλέον, τις επτά μετά την προσθήκη και των Παπαδογιώργου-Καμάρα. Αυτή τη φορά, η νίκη πέρασε στα χέρια του νεαρού Γκάλο, με τον Τριανταφύλλου, οι οποίοι ήταν και ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Παπαδογιώργος-Καμάρας και Μπλάνης-Κούγιας, μετά από τα προβλήματα των φαβορί, όπως οι Μαυροδής-Κεχαγιάς των οποίων το 206 πήρε φωτιά, αλλά και των Καραδημήτρη-Σωτηρόπουλο που είχαν σπασμένη ανάρτηση, και των Μακρή-Κάκαλη που εν τέλει εγκατέλειψαν από αντλία βενζίνης. Αναλυτική περιγραφή του αγώνα των μικρών «λεόντων», μπορείτε να βρείτε στις σελίδες του θεσμού.

Η επόμενη συνάντηση στις ειδικές διαδρομές είναι στο πλαίσιο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, και του Κυπελλο ασφάλτου φυσικά, στις 16-17 Σεπτέμβριου, με το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Αγώνα, που εκτός από το ελληνικό Πρωτάθλημα στο οποίο μετράει με συντελεστή 2, αποτελεί και τον όγδοο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
(Φωτογραφίες: Νίκος Κακολύρης)

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην σελίδα του αγώνα_Π.Τ.
Στο 206 Jr. Cup, oι Γκάλλο-Τριανταφύλλου σημείωσαν την πρώτη τους νίκη στο θεσμό.
Οι Χατζηγάκης-Κλιάφας επικράτησαν στην κατηγορία Ε.
Εντυπωσιακοί οι Πάζης-Καράσο, τερμάτισαν στην έκτη θέση της γενικής, την πρώτη της F3 και της Α/5!
Μετά από σπουδαία μάχη με τους Δουκέρη-Ξενάκη, οι Μαγιάφης-Κλέοπας κέρδισαν στην κατηγορία των τζιπ.