 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Η επιστροφή του Solberg; |
1/6/2006 11:36 πμ
|
|
|
|
Στην Πάρνηθα(!) –ακόμα δεν μπορούμε να το συνηθίσουμε- τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ έκαναν τις τελευταίες τους δοκιμές πριν από την έναρξη του πραγματικού αγώνα που εκκινεί αύριο. Παρά το γεγονός ότι η διαδρομή ήταν δίπλα στην Αθήνα, με εξαιρετικό service park., το οποίο προσφερόταν για την παρακολούθηση της προσπάθειας των μηχανικών, αλλά και των οδηγών, αφού σε κοντινή απόσταση περνούσε η ειδική, οι θεατές δεν έδωσαν το παρών που όλοι περιμέναμε. Από εκεί και πέρα, οι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας, ήταν αυτοί που άνοιξαν «τον χορό». Σχεδόν όλοι οι μηχανικοί και οδηγοί, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι ρυθμίσεις των αυτοκινήτων δεν θα διαφέρουν κατά πολύ από αυτές τις Σαρδηνίας, αφού το μόνο που θα αλλάξουν είναι το ύψος της ανάρτησης, έτσι ώστε να μεγαλώσει και η απόσταση από το έδαφος. Παράλληλα, αρκετά σημαντικός τομέας, είναι και η χαρτογράφηση των κινητήρων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η διαφορά θερμοκρασίας που υπάρχει σε αρκετά σημεία του αγώνα.
Στην Πάρνηθα, λοιπόν, αναφερόμενοι μόνο στους οδηγούς πρώτης προτεραιότητας, αφού η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί για τους P2 οδηγούς, ο Petter Solberg κατάφερε να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μπροστά από τον Sebastien Loeb. Ο Νορβηγός οδηγός ήταν απόλυτα ικανοποιημένος, ενώ αποδεικνύεται ότι η σειρά δοκιμών στην Ουαλία, πριν από μερικές εβδομάδες, κατά τις οποίες πραγματοποιήθηκαν κάποιες αλλαγές στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης είχε ευεργετικά αποτελέσματα. Μακάρι, ο Νορβηγός να αποδειχθεί το ίδιο ανταγωνιστικός και στις ειδικές διαδρομές αύριο, αν και εξαρτάται κατά μεγάλο ποσοστό, από το αν θα καταφέρουν να σταθούν τα ελαστικά της Pirelli στο ύψος των περιστάσεων. Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε, το γεγονός ότι ο Sebastien Loeb έκανε πέντε (!) περάσματα, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν συνηθίζει, μαρτυρώντας με αυτόν τον τρόπο τον υψηλό βαθμό δυσκολίας του αγώνα. Εντυπωσιακός ήταν και ο χρόνος του Henning Solberg με το 307, o οποίος ήταν και ο τρίτος της ημέρας. Ας δούμε, όμως τους χρόνους των P1 οδηγών, αλλά και τι δήλωσαν._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Sebastien Loeb: «Οι ειδικές είναι καλές. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε τη σωστή ρύθμιση στην ανάρτηση. Οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους».
Xavier Pons«Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Οι ειδικές είναι πολύ καλές. Ελπίζουμε να τερματίσουμε ανάμεσα στους πρώτους πέντε».
Marcus Gronholm:«Όλα πάνε καλά. Ουσιαστικά διατηρήσαμε τις ρυθμίσεις που είχαμε και στη Σαρδηνία, με μοναδική διαφορά το ύψος της ανάρτησης. Ο αγώνας είναι λίγο πιο σκληρός από τον περσινό».
Mikko Hirvonen:«Είναι πολύ σημαντικό να τερματίσουμε στο βάθρο. Στην αρχή του Πρωταθλήματος ήμασταν άτυχοι».
Petter Solberg:«Είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο. Οι συνθήκες είναι δύσκολες και διαφορετικές κάθε μέρα, με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάζουμε τις ρυθμίσεις. Ο αγώνας είναι πιο σκληρός από της Σαρδηνίας, αλλά και από το περσινό Ακρόπολις».
Chris Atkinson: «Το αυτοκίνητο δείχνει καλό μέχρι στιγμής. Ο αγώνας είναι σκληρός».
Kosti Katajamaki:«Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Επιλέξαμε πιο ψηλή ρύθμιση για την ανάρτηση. Ο αγώνας είναι πολύ σκληρός, ιδιαίτερα το Σάββατο και την Κυριακή. Είναι δύσκολο να βρούμε τη σωστή ρύθμιση για κάθε ημέρα».
|
|
Χρόνοι shakedown (Τελικοί) | Α/Α | Πλήρωμα | Αυτοκίνητο | Χρόνος | A/A | Πλήρωμα | Αυτοκίνητο | Χρόνος | 1 | P. Solberg - Mills | Subaru Impreza WRC 2006 | 3:21.7 | 2 | Loeb - Elena | Citroen Xsara | 3:23.3 | 3 | H. Solberg - Menkerud | Peugeot 307 WRC | 3:23.6 | 4 | Sordo-Marti | Citroen Xsara | 3:23.9 | 5 | Atkinson - McNeall | Subaru Impreza WRC 2006 | 3:25.1 | 6 | Duval-Pivato | Skoda Fabia WRC '06 | 3:25.3 | 7 | Valimaki-Kaliopello | Mitsubishi Lancer WRC '05 | 3:25.6 | 8 | Gronholm - Rautiainen | Ford Focus RS WRC '06 | 3:25.4 | 9 | Gardemeister-Honkanen | Peugeot 307 WRC | 3:26.6 | 10 | Hirvonen - Lehtinen | Ford Focus RS WRC '06 | 3:26.7 | 11 | Pons -Del Barrio | Citroen Xsara | 3:28.3 | 12 | Stohl - Minor | Peugeot 307 WRC | 3:29.1 | 13 | Kopecky-Schovanek | Skoda Fabia WRC '05 | 3:30.2 | 14 | Rovanpera - Pietilainen | Skoda Fabia WRC | 3:30.8 | 15 | Katajamaki - Alanne | Ford Focus RS WRC '04 | 3:31.1 | 16 | Aigner - Wicha | Skoda Fabia WRC | 3:31.1 | 17 | "Βωβός-""ΕΛ-ΕΜ""" | Subaru Impreza WRC '05 | 3:31.7 | 18 | Wilson - Orr | Ford Focus RS WRC '04 | 3:33.0 | 19 | Pozzo-Stilo | Mitsubishi Lancer EVO IX | 3:41.6 | 20 | Arai-Sircombe | Subaru Impreza N12 | 3:42.9 | 21 | Latvala-Antilla | Subaru Impreza N12 | 3:45.2 | 22 | Teiskonen-Teiskonen | Subaru Impreza N11 | 3:46.0 | 23 | Ligato-Garcia | Mitsubishi Lancer EVO IX | 3:47.1 | 24 | Kuzaj-Szczepaniak | Subaru Impreza N11 | 3:47.4 | 25 | Uspenskiy-Eremeev | Subaru Impreza N11 | 3:47.4 | 26 | Beltran-Rojas | Mitsubishi Lancer EVO IX | 3:47.8 | 27 | Baldacci-Agnese | Mitsubishi Lancer EVO IX | 3:47.8 | 28 | Al Attiyah-Patersson | Subaru Impreza N12 | 3:50.8 | 29 | Heath-Lancaster | Subaru Impreza N12 | 4:14.2 | 30 | Kamada-Ichino | Subaru Impreza N12 | 4:27.0 |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|