 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ποιος άλλος; |
29/4/2006 12:58 πμ
|
|
|
|
Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Όπως και πέρσι, ο Sebastien Loeb είναι ο απόλυτος κυρίαρχος των ειδικών διαδρομών. Με την Citroen Xsara WRC να λειτουργεί για ακόμα μία φορά ιδανικά και απροβλημάτιστα, ο γάλλος δεν είχε κανένα πρόβλημα να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας από το πρώτο σκέλος του αγώνα, η οποία του προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το υπόλοιπο μέρος του αγώνα. Αν αναλογιστεί κανείς, ότι ο γάλλος είχε ένα τετ α κε στην πρώτη ειδική, που του στοίχισε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα, αλλά και ήταν ο πρώτος που πέρναγε από τις ειδικές, κάτι που μεταφράζεται σε σημαντικό μειονέκτημα έναντι των υπολοίπων, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι ο γαλλικός συνδυασμός είναι σε άλλο αγώνα. Η διαφορά των 20,7 δλ. από τον δεύτερο Petter Solberg, παρά το γεγονός ότι τα δέκα από αυτά προέρχονται από ποινή στον δεύτερο, είναι αρκετά σημαντική και μπορεί να του προσφέρει τη δυνατότητα να κινηθεί σαφώς πιο άνετα αύριο.
Ο Solberg, ήθελε από την πλευρά του τη νίκη και το απέδειξε από την αρχή του αγώνα. Προσπάθησε, πίεσε, βρέθηκε στην πρώτη θέση, αλλά ένα τετ α κε του κόστισε ένα ολύτιμο χρόνο, την ώρα που η πίεση του λαδιού στο Impreza λίγο έλειψε να του κοστίσει ακόμα και την εγκατάλειψη. Τελικά, ο Νορβηγός, κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στη δεύτερη θέση της γενικής, έχοντας κάθε λόγο να χαμογελάει. Βλέπετε, μπορεί να είναι μακριά από την πρώτη θέση, αλλά τουλάχιστον στο χώμα είναι μέσα στη μάχη και καταφέρνει και κερδίζει ειδικές διαδρομές. Κάτι που δεν κατάφεραν στην Ford, με την πρώτη μέρα του Αργεντινής να χαρακτηρίζεται απλά καταστροφική! Για ακόμα έναν αγώνα, όπως στην Καταλονία, τα δύο Focus παρουσίασαν κατά τη διάρκεια και μετά από την 8η ειδικής διαδρομή. Ο Marcus Gronholm εγκατέλειψε μέσα στη ειδική όταν ο κινητήρας έσβησε και στη συνέχεια το σύστημα μετάδοσης κλείδωσε, την ώρα που ο Hirvonen έμεινε μετά από το τέλος της συγκεκριμένης ειδικές με δύο κύλινδρους, αναγκαζόμενος επίσης να εγκαταλείψει. Ολοκληρωτική καταστροφή για την Ford, τη στιγμή που παραμένει άγνωστο αν αμφότεροι θα καταφέρουν νε εκκινήσουν αύριο.
Έτσι, δεδομένου των περιορισμένων συμμετοχών αυτοκινήτων WRC, ισχυροί συνδυασμοί με ιδιωτικό μανδύα, κατάφεραν να πλασαριστούν ψηλά στην τελική κατάταξη του πρώτου σκέλους. Ένας από αυτούς είναι και ο συμπαθέστατος Giggi Galli, ο οποίος με το Peugeot 307 στα χρώματα της Pirelli είναι στην τρίτη θέση της γενικής, μπροστά από τον Manfrend Stohl με ίδιο αυτοκίνητο. Μάλιστα, ο τελευταίος κατάφερε να κερδίσει και την τελευταία ειδική του σκέλους! Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Henning Solberg και Dani Sordo, με τον πρώτο να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα του 307 στην αρχή του αγώνα, ενώ ο νεαρός Ισπανός προσπαθεί να αποκτήσει εμπειρία στο χώμα. Στην κατηγορία Παραγωγής, οι τοπικοί Villagra και Beltran είναι κυρίαρχοι του αγώνα, με τον πρώτο να έχει μάλιστα και σημαντικό προβάδισμα, το οποίο αγγίζει τα 47,2 δλ. Στο JWRC, o Guy Wilks προηγείται με χαρακτηριστική άνεση επί του Patrick Sandel, ο οποίος κατάφερε να κάνει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία του σε ειδική διαδρομή._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|