Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Με στυλ ελληνικό! 28/4/2006 6:37 πμ

Πρώτος μετά από δύο ε.δ. ο Marcus Gronholm
Εκεί που το 1978 πάτησαν το πόδι τους μερικοί από τους σπουδαιότερους πρωταγωνιστές του ποδοσφαίρου, στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου, άφησαν τα σημάδια τους από τις «ροδιές» τους τα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο αγώνας της Αργεντινής, ξεκίνησε με έναν διαφορετικό, ελληνικό θα λέγαμε τρόπο, με την τέλεση σούπερ ειδικής στο Εθνικό Στάδιο της Κόρντομπα. Όπως στο Ο.Α.Κ.Α. πέρσι τον Ιούνιου, έτσι και τώρα, μπροστά σε ένα κατάμεστο γήπεδο, με 44.000 θεατές να δονούν την ατμόσφαιρα με τις φωνές του, το Ράλλυ της Αργεντινής ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο. Οι πρωταγωνιστές του WRC, έδωσαν πλούσιο θέαμα στην παράλληλη διαδρομή μήκους 2,2 χιλιομέτρων, και έδωσαν ραντεβού για αύριο, στις ειδικές διαδρομές του αγώνα, εκεί που κρίνεται πραγματικά το αποτέλεσμα. Στην φιέστα –την οποία τα πληρώματα πραγματοποίησαν δύο φορές προς τέρψη του κοινού- τον ταχύτερο χρόνο έκανε στο πρώτο πέρασμα ο Petter Solberg, ενώ στο δεύτερο ο Marcus Gronholm. Μάλιστα, ο Φιλανδός είναι και αυτός που προηγείται στην κατάταξη του αγώνα, με δεύτερο τον Petter Solberg, 1,8 δλ. πίσω του. Στην τρίτη θέση βρίοσκονται οι Hirvonen και Loeb, έχοντας τον ίδιο συνολικό χρόνο, την ώρα που οι Giggi Galli και Manfrend Stohl συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα με τα δύο Peugeot 307 WRC. Στην κατηγορία Παραγωγής, ο Mirco Baldacci είναι αυτός που κατέχει την πρώτη θέση μετά την «διπλή» σούπερ ειδική, έχοντας 2 δλ. πίσω του τον Τoshihiro Arai.

Mετά το Μεξικό, το Impreza κέρδισε και πάλι ε.δ.! Δια χειρός Petter Solberg, βέβαια...
Αύριο, τα πληρώματα θα ξεκινήσουν την προσπάθεια τους στα βουνά της Αργεντινής, έχοντας να αντιμετωπίσουν έναν γολγοθά 8 ειδικών διαδρομών και 155 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Δεδομένου του γεγονότος ότι οι καιρικές συνθήκες αυτή την περίοδο είναι πολύ καλές στην Αργεντινή, οι οδηγοί δεν θα έχουν να αντιμετωπίσουν τα γνωστά μέχρι πέρσι προβλήματα με τον άστατο καιρό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η επιλογή των ελαστικών δεν θα παίξει τον ρόλο της. Πάντως, όπως αποδείχθηκε και στο σημερινό shakedown με τον Giggi Galli να σημειώνει τελικά τον δεύτερο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Petter Solberg, η διαφορά μεταξύ Pirelli και BF Goodrich δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στην άσφαλτο, κάτι που μεταφράζεται και σε μεγαλύτερο συναγωνισμό. Πάντως, ακόμα και η σειρά εκκίνησης θα παίξει το ρόλο της, αφού στις στεγνές ειδικές όσοι ξεκινούν μπροστά θα αναγκαστούν να «καθαρίσουν» τον δρόμο για τους υπόλοιπους. Γεγονός που δίνει ξεκάθαρο προβάδισμα στον Solberg, έναντι των Loeb και Gronholm, που ξεκινάνε πρώτος και δεύτερος αντίστοιχα. Βέβαια, όλα τα παραπάνω είναι θεωρία και εικασίες. Η πραγματική εικόνα θα φανερωθεί αύριο στις ειδικές._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com