 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Άπιαστοι! |
9/4/2006 2:02 μμ
|
|
|
|
 |
Ο Sebastien Loeb έδειξε και πάλι ποιος είναι το αφεντικό στην άσφαλτο, πετυχαίνοντας την 23η νίκη της καριέρας του. |
|
Ο λόγος για τους Sebastien Loeb – Daniel Elena που απέδειξαν για μια ακόμη φορά πως στην άσφαλτο γενικά και της Γαλλίας ειδικά, δε μπορούν να χάσουν στα ίσια από κανέναν αντίπαλο. Μεγάλη μάχη και για την τρίτη θέση, με τους Sordo - Marti να τα καταφέρνουν στην τελευταία ε.δ., με μικρή διαφορά από τους Hirvonen - Lehtinen.
Από την αρχή του αγώνα, φάνηκε ποιοι θα είναι τα αφεντικά του 50ου ράλλυ Γαλλίας. Τι και αν οι Gronholm –Rautiainen προσπάθησαν πολύ στα πηδάλια του Ford Focus WRC ’06, κερδίζοντας αρκετές ε.δ.; Οι Loeb – Elena απέδειξαν και πάλι, τόσο την ταχύτητά τους, αφού όταν χρειάστηκε, ο Γάλλος έβαλε το πόδι στο πάτωμα και… εξαφανίστηκε, όσο και την ωριμότητά τους, αφού δεν παρασύρθηκαν στη συνέχεια, ελέγχοντας το πλήρωμα της Ford. Οι Φινλανδοί, δεν επεδίωξαν να κερδίσουν στα ίσια τους αντιπάλους τους,
 |
Προσπάθησε πολύ ο Marcus Gronholm, όμως αποδείχθηκε πως ο Loeb δεν παίζεται στην άσφαλτο, πόσο μάλλον της πατρίδας του. |
|
αρκούμενοι στη 2η θέση, γεγονός που πάντως δεν τους εμπόδισε να οδηγήσουν αρκετά γρήγορα σήμερα, κερδίζοντας και δυο ε.δ.
Όμως, η μεγάλη μάχη του αγώνα πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στους Dani Sordo – Marc Marti με τη Citroen Xsara και Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, με το δεύτερο Focus. Ο Sordo, κατάφερε να κερδίσει μια ε.δ. σε επίπεδο γενικής, τη στιγμή που ο Hirvonen ήταν στις άλλες δυο ταχύτερος του Ισπανού. Έτσι, οι δυο ταλαντούχοι οδηγοί μπήκαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα (4 πραγματοποιήθηκαν και σήμερα) με διαφορά 5,2 δλ. υπέρ του πρωταθλητή Νέων. Εκεί, η διαφορά αυτή όχι μόνο διατηρήθηκε αλλά και αυξήθηκε, με το Sordo να κατακτά επάξια την Τρίτη θέση του βάθρου. Βέβαια, ο Hirvonen μόνο χαμένος δε πρέπει να θεωρείται, αφού κατάφερε να τερματίσει μέσα
 |
Ο Daniel Sordo κατάφερε να ανέβει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο κερδίζοντας τη μάχη με το Mikko Hirvonen, σε μια μάχη που ίσως να αποτελεί εικόνα από το μέλλον του WRC. |
|
στους βαθμούς για πρώτη φορά μετά το Μόντε Κάρλο, γεγονός που σίγουρα θα ανεβάσει την ψυχολογία του ενόψει της συνέχειας.
Στην πέμπτη θέση της κατάταξης, βρέθηκαν οι Alex Bengue – Caroline Escudero με το Peugeot 307 WRC της γαλλικής BSA. Ο Γάλλος οδηγός, απέδειξε πως η επίδοσή του στην Ισπανία δεν ήταν πυροτέχνημα και πως πρέπει να θεωρείται ανάμεσα στους ταχείς οδηγούς, σε επίπεδο ασφάλτινων αγώνων. Πίσω τους, βρέθηκαν οι Xavier Pons – Carlos Del Barrio με τη δεύτερη Xsara της Kronos. Σίγουρα, ο Ισπανός μπορεί να έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό προσφέροντας βαθμούς στην ομάδα του, όμως η σύγκριση με το Sordo είναι αναπόφευκτη και δυστυχώς για τον Pons, ο ομόσταυλός του είναι παντού ταχύτερος.
Από εκεί και έπειτα, την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι
 |
Μπορεί να μην κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ωστόσο ο Hirvonen προσέφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του με την τέταρτη θέση. |
|
Manfred Stohl – Ilka Minor και Stephane Sarrazin – Stephane Prevot. Ο Αυστριακός οδηγός, κατάφερε αθόρυβα να βρεθεί και πάλι μέσα στους βαθμούς, χωρίς να εντυπωσιάσει σε κανένα σημείο του αγώνα, αλλά και χωρίς να υποπέσει σε λάθη, δείχνοντας εμπράκτως την συνεχή του βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες. Στην όγδοη θέση, βρέθηκε και το πρώτο από τα τρία Subaru Impreza που ξεκίνησαν τον αγώνα, με τους Stephane Sarrazin – Stephane Prevot, οι οποίοι υπολείπονταν σαφώς του ανταγωνισμού. Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς και την επίδοση του Petter Solberg, που την τελευταία ημέρα πάλευε να περάσει τον Jan Kopecky, χωρίς μάλιστα τελική επιτυχία, τότε γίνεται κατανοητό πως οι «μπλε» θα θέλουν να ξεχάσουν όσο το δυνατόν ταχύτερα την άσφαλτο και να επιστρέψουν στο χώμα, όπου πρέπει να είναι ανταγωνιστικοί, απέναντι στους αντιπάλους τους.
 |
Brice Tirabassi |
|
Στο JWRC, ήρθαν τα πάνω κάτω στην τελευταία ε.δ.Οι Aava – Sikk που προηγούνταν με άνεση, έχασαν πολύ χρόνο, λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρικά του Swift και έτσι οι Brice Tirabassi – Jaques Julien Renucci, που βρίσκονταν στη 2η θέση με το C2 S1600 της PH Sport, πήραν μια εντελώς αναπάντεχη νίκη, τερματίζοντας τελικά περίπου 8 δλ. εμπρός από τους Εσθονούς. Την πρώτη τριάδα για το πρωτάθλημα Νέων συμπλήρωσαν οι Conrad Rautenbach – David Senior με Renault Clio S1600, στο πρώτο τερματισμό στο βάθρο για τον 22χρονο οδηγό από τη Ζιμπάμπουε.
Επόμενος αγώνας, το χωμάτινο ράλλυ Αργεντινής, στις 28-30 Απριλίου. _Ν.Δ.(nodas@4troxoi.gr)
Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Δείτε τη βαθμολογία όπως έχει διαμορφωθεί μετά το ράλλυ Γαλλίας.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|